IKM veke 12♡

Hmmmmm.. eggløsningsslim i dag. Antatt el mandag 6.2. Det er vel litt tidlig å få? Noen som bruker å få det i såpass god tid i forveien? :) Jeg ønsker ikke tidligere el denne gangen, for vi får ikke begynne med å legge inn aksjer før på fredag:wideyed:
Tenker å prøve wild yam igjen denne pp. Brukte det på nr.1 når den satt. Brukte babyklister på nr.2 da den satt, men det sendes ikke til Norge lenger?
Vet ikke hvor mye troa jeg har på sånt, men har et behov for å bare prøve NOE nå, for å føle at jeg har gjort «mitt beste» :laughing002
Jeg har hvertfall el slim og el smerter fra mensen er ferdig til el kommer;) å el er aldri før tidligst cd13 for det meste 14 og 15 ;) så det er mulig ❤️ prøv det du har lyst til du :) hadde jeg gjort også om det funka sist ;) jeg prøvde wild yam en gang. Men da mistet jeg etter jeg hadde trappet ned å sluttet. Så tør ikke bruke det en gang til :p men det er meg da :)

Litt i tvil på om dette blir den rette pp for oss, men prøver likevel :D Reiser nemlig til Venezia med jobb samme dag som EL.. så her skal det legges inn kraftig med aksjer dagene før :smiley-ashamed005

Heldigvis om det skulle klaffet denne gangen så blir termin ca rundt 20 november ❤️ siden jeg da blir satt igang 38+0! Og dermed rett på barnehageplass uansett! Det er det som er viktig for oss;)
Så vi kan prøve i 1 år nå uten å bekymre oss for det hvertfall :p
Flere diabetikere? Beklager om det er privat altså, men vet at vi med diabetes blir satt i gang i uke 38 :)

Ser jeg har blingsa på el og skrevet litt feil der.

Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP50 (pp1 etter å mistet for tredje gang) - EL 12/3 - IKM 26/3

Flere diabetikere? Beklager om det er privat altså, men vet at vi med diabetes blir satt i gang i uke 38 :)
Ja;) ble satt i gang sist nøyaktig 38+0 så var hun ute 38+2 var hun ute ;) så det var greit det. Veide nesten 3,9 kg så hadde ikke orka presse henne ut om jeg skulle bikka 40 uker tror jeg ☺️:p

Ja;) ble satt i gang sist nøyaktig 38+0 så var hun ute 38+2 var hun ute ;) så det var greit det. Veide nesten 3,9 kg så hadde ikke orka presse henne ut om jeg skulle bikka 40 uker tror jeg ☺️:p
Såpass ja :o Synes det er en trygghet at vi blir satt i gang jeg :)

Jeg er nå på pp 10, og kjenner tålmodigheten min svir noe inn i hampen.
Men jeg har aldri el-slim. Mulig det har litt å si mtp svømmerne som skal opp i "paradis" i full fart.

Fins det kjerringråd eller dokumenterte tips om hvordan jeg klarer å få kroppen til å lage dette vidunderslimet?

Jeg er nå på pp 10, og kjenner tålmodigheten min svir noe inn i hampen.
Men jeg har aldri el-slim. Mulig det har litt å si mtp svømmerne som skal opp i "paradis" i full fart.

Fins det kjerringråd eller dokumenterte tips om hvordan jeg klarer å få kroppen til å lage dette vidunderslimet?
Drikke grapefruktjuice fra mensen til eggløsning skal visst hjelpe. I tillegg kan det være lurt å bruke glidekremen conceive plus. Den skal visstnok hjelpe svømmerne på vei. Om det er dokumentert vet jeg ikke.

Er vel bare å melde seg inn her.

Lillereka - 36 - B2 - PP3 - EL aner ikke så ustabilt, så kommer tilbake til det - IKM 24.03

Klumpen2018 - 33 år - B3 - PP4 - EL ca 09/03 - IKM ca 23/03

Vi kommer ikke til å gjøre noen kjempeinnsats for at det skal klaffe denne prøveperioden eller neste, men tenker at det som skjer, det skjer. Vi har allerede ett desemberbarn og synes i grunnen det holder :p

Når ift el legger dere inn aksjer og hvor ofte? Jeg tror ikke jeg orker å gjøre det hver dag i 6 dager liksom :happy112Har også hørt at man bør «spare» sædcellene litt, slik at annen hver dag bør holde, men er redd for at jeg ikke velger de riktige dagene eller ofte nok for å så bomme ift el. Men altså, hvor vanskelig kan det være? Jeg har jo fått det til to ganger før og det var uten å regne meg frem til el:bored:

Jeg har hvertfall el slim og el smerter fra mensen er ferdig til el kommer;) å el er aldri før tidligst cd13 for det meste 14 og 15 ;) så det er mulig ❤️ prøv det du har lyst til du :) hadde jeg gjort også om det funka sist ;) jeg prøvde wild yam en gang. Men da mistet jeg etter jeg hadde trappet ned å sluttet. Så tør ikke bruke det en gang til :p men det er meg da :)
Okei, da skal jeg ikke stresse mer med slimet :Heartred
Ah, ja jeg har vært litt usikker på wild yam tidligere. Men det skader vel ikke å prøve igjen :happy:

Back
Topp