IKM veke 12♡

Potemamma - 37 - B1 - PP2 - EL 9/3? - IKM 23/3?

Eg er veldig usikker på datoene er riktige. Hadde en kjemisk graviditet forrige mnd, så vet ikke om det har klusset til syklusen min. Men er i gang med Progynova som "førbehandling", så får eg se hva som skjer:hello2
SKims - 35 - B2- pp2- EL 9/3 - IKM 23/3

Veldig ustabil syklus om dagen pga pcos, så jeg er litt usikker om datoene stemmer. Blir spennende å se om det blir mange gravide denne prøve perioden:) blir det desember barn nå da eller? :bigsmurf

:welcomeBerre gi beskjed når dokk har meir kontroll så redigere eg det inn :happy:
 
Vi prøver igjen, selv om det blir desember baby om det skal klaffe for oss
Alle gode ting er 3?!

Mummitrolle - 31 - B3 - pp 3 - EL 8/3 IKM - 22/3
Da begynte jeg og å blø…
Melder meg inn, klar for å prøve på nytt med nytt mot! Denne gangen SKAL det gå :smiley-angelic001
Og desember baby eller what ever, jeg tar hva som helst etter MA i uke 11 og håper bare så inderlig på en 2023 baby♡

Villblomsten - 29 - B4 - PP4 (etter MA i des.) - EL 9/3 - IKM 22/3
Ønske om en attpåklatt❤️ - 31 - PP4- B3 - EL 12.03 - IKM 26.03
Ingelill - 31 - PP3 - B1 - EL 5/3 - IKM 20/3
:welcome så hyggelig at det kommer fleire inn her som går for Desemberbaby :love7
Flesteparten av oss får nok termin i Desember, men dei som er tidligst ute havner nok seint i November ❤ uansett må eg sei at å feire jul med ein nyfødt var heilt fantastisk, perfekt tid for oss som jobber 24/7 fra mai -oktober å få baby på iallefall har me funnet ut. Er alltid ein positiv vinkling å finne uansett:santa:rendeer
 
Jeg håper det er greit at jeg blir med her, siden det virker som det ikke blir noen IKM gruppe for uke 11.:Heartred Etter MA i uke 11 før jul er jeg også sykt håpefull på at det klaffer denne PP’en

Septembergutt2021<3 - 29 - B2 - PP3 (etter MA i des.) - EL 2/3 - IKM 16/3
Jeg henger meg på her litt siden uke 11 ikke eksisterer.

Prøvenr2-35-B2-PP7-EL 3/3-IKM 17/3

Straks ferdig med TR nå og klar for ny PP :excited001

Heilt ok at dokk henger med her, har laga ein liten veke 11 post. Husker fra andre prøveår at det ofte blir å slå sammen IKM grupper rundt denne tida pga få som prøver. Så om ingen kommer til å lage IKM veke 11 så kan eg endre tittelen og slå sammen, men gir det litt tid enda :)
 
Har to desemberbarn fra før, så en til er også veldig velkommen :Heartred Sånn rent praktisk er det også greit å ha felles familiefeiring til bursdager og at permisjonen varer til over sommern:D håper vi alle får et lite julemirakel :Heartred blir spennende og følge med!
 
Noen som skal prøve noe spesielt denne pp? :smiley-angelic003
Jeg skal prøve aksjer kun annenhver dag istedet for hver dag :sign19:sign17 siste 6 PP har vi lagt inn hver dag hele uka med EL men ingen pos test. Forrige gang jeg ble gravid gjorde vi det også hver dag, 7 dager på rad. Men mange sier jo annenhver, så får teste det :hilarious:
 
Jeg skal prøve aksjer kun annenhver dag istedet for hver dag :sign19:sign17 siste 6 PP har vi lagt inn hver dag hele uka med EL men ingen pos test. Forrige gang jeg ble gravid gjorde vi det også hver dag, 7 dager på rad. Men mange sier jo annenhver, så får teste det :hilarious:
Verdt å prøve ut. Jeg har en ekkel følelse av at vi ikke har gjort «vårt beste» hvis vi «bare» skal gjøre det annenhver dag :hilarious: Men jeg forstår at det ikke fungerer slik. En må jo ikke treffe selve el-dagen, hvis man treffer dagen før og etter.
 
Verdt å prøve ut. Jeg har en ekkel følelse av at vi ikke har gjort «vårt beste» hvis vi «bare» skal gjøre det annenhver dag :hilarious: Men jeg forstår at det ikke fungerer slik. En må jo ikke treffe selve el-dagen, hvis man treffer dagen før og etter.
Ja samme her, føler jeg må gå all inn liksom! Men vi får se da vi kommer så langt, hva vi ender opp med :laughing002 jeg har time hos gyn mellom el og IKM for en sjekk, så kjenner det hjelper på psyken litt at ting blir sjekket.Vært hos fastlege pga jeg er over 35 år og har prøvd i 6 mnd, men ingen hjelp å få:sad015
 
Ja samme her, føler jeg må gå all inn liksom! Men vi får se da vi kommer så langt, hva vi ender opp med :laughing002 jeg har time hos gyn mellom el og IKM for en sjekk, så kjenner det hjelper på psyken litt at ting blir sjekket.Vært hos fastlege pga jeg er over 35 år og har prøvd i 6 mnd, men ingen hjelp å få:sad015
Rart, man hører liksom at hjelpen er nær når man begynner å bli eldre og har prøvd en stund. Men kan se for meg at mange mener at man skal prøve litt til og litt til!
 
Rart, man hører liksom at hjelpen er nær når man begynner å bli eldre og har prøvd en stund. Men kan se for meg at mange mener at man skal prøve litt til og litt til!
Kan forstå det på en måte da siden jeg har fått et barn og ble utredet uten funn den gangen, så er sikkert fornuftig å prøve i 1 år. Men man blir jo så utålmodig :arghh: Men jeg syns det hjelper å være her inne og heie på hverandre:Heartpink
 
Kan forstå det på en måte da siden jeg har fått et barn og ble utredet uten funn den gangen, så er sikkert fornuftig å prøve i 1 år. Men man blir jo så utålmodig :arghh: Men jeg syns det hjelper å være her inne og heie på hverandre:Heartpink
Helt sant :smiley-angelic003 Hjelper å føle at man ikke er alene, noe man ellers kan føle når ingen andre rundt deg ser ut til å måtte prøve så lenge. Det er slik med meg i hvert fall! Brukte et år på nr.2, så har kviet meg litt på å prøve igjen.
 
Melder meg inn her da det ikke var gruppe for uke 11, og uansett forventer mens sent den uka.

Første runde med Letrozol :joyful: og mannen skal ta test på svømmerne neste uke. Spente!


Snuspelusp - 28 - B2 - PP7 - EL forventet 5.3 - IKM forventet 18.3.
 
Nick: Sistesjanse- alder: 40 - pp:4- prøver på barn nr 3. (samboers første) -estimert 10/3- ikm: 25/3.
 
Back
Topp