IKM veke 12♡

Går nettopp igjennom en SA, mista tre ganger på rappen nå…men husker fra min første SA at jeg fikk EL til ganske riktig tid. Så hopper innom her og ser om syklusen stemmer denne gangen også. Håper ihvertfall det❤️

Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP50 (pp1 etter å mistet for tredje gang) - EL 12/3 - IKM 26/3
 
Last edited:
Tr kom på morgningen i går så jeg hopper inn her cd 2 i dag ❤️

Maggie86-36-b2-el 9/3-ikm 24/3❤️

Tvi tvi.
 
Går nettopp igjennom en SA, mista tre ganger på rappen nå…men husker fra min første SA at jeg fikk EL til ganske riktig tid. Så hopper innom her og ser om syklusen stemmer denne gangen også. Håper ihvertfall det❤️

Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP50 (pp1 etter å mistet for tredje gang) - EL 16/3 - IKM 26/3
Tenkt så mye på deg❤️ håper du har det bra tross alt som skjer❤️
 
Heldigvis om det skulle klaffet denne gangen så blir termin ca rundt 20 november ❤️ siden jeg da blir satt igang 38+0! Og dermed rett på barnehageplass uansett! Det er det som er viktig for oss;)
Så vi kan prøve i 1 år nå uten å bekymre oss for det hvertfall :p
 
Går nettopp igjennom en SA, mista tre ganger på rappen nå…men husker fra min første SA at jeg fikk EL til ganske riktig tid. Så hopper innom her og ser om syklusen stemmer denne gangen også. Håper ihvertfall det❤️

Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP50 (pp1 etter å mistet for tredje gang) - EL 16/3 - IKM 26/3
Ååånei:crybaby2 så utrulig trist! Håpte virkelig det endelig skulle vera dåkas tur! Skal virkelig huske på deg i bønn framover, nå er det nok ubesvarte spørsmål og tap, og på tide med terminspira og ein etterlengta skatt og ausa sin kjærleik over!❤️ du er ein utrulig sterk og flott person, takknemlig for at du dele om reisen din og fortsette i IKM grupper med håp! Det skal bli dåkas tur :smiley-angelic001
 
Velkommen inn alle nye :D eg har SÅ truo på at me ska få sjå mange positive tester i gruppa her! Nåken har prøvd lenge og nåken har nettopp starta prøvinga, men likevell er me i samme bås, venter med spenning på EL og IKM, og har stort håp til to strekar og førjulstermin :rendeer eg heie på oss alle❤️
 
Ååånei:crybaby2 så utrulig trist! Håpte virkelig det endelig skulle vera dåkas tur! Skal virkelig huske på deg i bønn framover, nå er det nok ubesvarte spørsmål og tap, og på tide med terminspira og ein etterlengta skatt og ausa sin kjærleik over!❤️ du er ein utrulig sterk og flott person, takknemlig for at du dele om reisen din og fortsette i IKM grupper med håp! Det skal bli dåkas tur :smiley-angelic001
Takk for en nydelig melding❤️
 
K.B - 35 - B1 - PP4 etter MA i oktober - EL 8/3 (tror jeg) - IKM 22.3

Her kom også TR i dag to dager før tiden.. så da slenger jeg meg med her
 
Hmmmmm.. eggløsningsslim i dag. Antatt el mandag 6.2. Det er vel litt tidlig å få? Noen som bruker å få det i såpass god tid i forveien? :) Jeg ønsker ikke tidligere el denne gangen, for vi får ikke begynne med å legge inn aksjer før på fredag:wideyed:
Tenker å prøve wild yam igjen denne pp. Brukte det på nr.1 når den satt. Brukte babyklister på nr.2 da den satt, men det sendes ikke til Norge lenger?
Vet ikke hvor mye troa jeg har på sånt, men har et behov for å bare prøve NOE nå, for å føle at jeg har gjort «mitt beste» :laughing002
 
Melder meg inn her. Vi ble uventet gravid i høst, en skikkelig attpåskatt, men opplevde MA/SA i midten av uke 10. Og fant ut på nyåret at det hadde vært koselig med en liten til. Så vi prøver, tross høy alder, håper vi det skal gå da:dance018

Curly79- 43- B4- PP3- EL 8/3- IKM 22/3
 
Hmmmmm.. eggløsningsslim i dag. Antatt el mandag 6.2. Det er vel litt tidlig å få? Noen som bruker å få det i såpass god tid i forveien? :) Jeg ønsker ikke tidligere el denne gangen, for vi får ikke begynne med å legge inn aksjer før på fredag:wideyed:
Tenker å prøve wild yam igjen denne pp. Brukte det på nr.1 når den satt. Brukte babyklister på nr.2 da den satt, men det sendes ikke til Norge lenger?
Vet ikke hvor mye troa jeg har på sånt, men har et behov for å bare prøve NOE nå, for å føle at jeg har gjort «mitt beste» :laughing002
Jeg har ikke hatt d så tidlig før, men er sikkert mulig?:) babyklister? Hva er det?:)
 
Melder meg inn her. Vi ble uventet gravid i høst, en skikkelig attpåskatt, men opplevde MA/SA i midten av uke 10. Og fant ut på nyåret at det hadde vært koselig med en liten til. Så vi prøver, tross høy alder, håper vi det skal gå da:dance018

Curly79- 43- B4- PP3- EL 8/3- IKM 22/3
Velkommen hit :) spennende med ein etterpåklatt, kor mange år blir det mellom sistemann?
 
Jeg skal i utgangspunktet starte min fruktbare periode idag, med forventet eggløsning til torsdag (02.03). Idag har jeg hatt noe som ligner på veldig milde menssmerter og bittelitt blod på papiret. Kan dette være en eggløsningsblødning, og er det noen her som har erfaringer med det? :) Har hørt man kan være ekstra fruktbar da, så krysser fingrene for at det er det det er
 
Back
Topp