Ikm v.46 <3

Jeg er 8dpo i dag, og det ryker nok en test i morgen tidlig. Forventer ikke noe annet enn blenda, så burde nok sikkert ha ventet noen dager til! Men jeg er så svak når det kommer til testing :hilarious:

kan jo være et godt tegn at du er litt ekstra emosjonell da :D
Kjenner meg sååå igjen haha... Forrige pp så gikk det mye penger på tester assa... Liker ikke så strimmel, for de er sååå små :( Så blir oftest CB...

Oppdater i morgen, selvom det blir negativt.. Det er tidlig ja, men kjenner meg godt igjen :D

Ja, kanskje det er det? Aldri hatt slik før tr, bare veldig sint :smiley-angry005

Ikm er enten lør eller mand.. Venter med test til søndag eller mand om ikke mensen har dukket opp. Skikkelig redd for det nå :(

Murrer på venstre side og det har det gjort i mange dager. Trøttheten er sinnsyk. Veeeldig vondt i ryggen de 2-3 siste dagene nå. Har heller ikke kviser som jeg pleier å få, eller kun en på halsen/nakken, kommer nok av foundation håper jeg. Er ikke sint som bruker være 1 uke før tr, men plutselig så bestemmer kroppen seg for at det skal snu også haha...... Skal på hyttetur med kusinen min i morgen, tar ikke test i morgen eller før da evt søndag morgen..... Skal klare det og håper tanta holder seg unna...

Har fri tom tirsdag, blir sååå deilig :)

Har dere noen planer for helgen? :)
Spent på når ikm kjem her og :nailbiting:
Idag har murringen komme tilbake, men mest stikking på høgre side. Støl i rygg, nedentil, luft i magen og trøtt. Usikker på om eg testar att i morgon eller om eg ventar til søndag? :)
Går av vakt ikveld kl.22 og skal ha fri heile neste veke :D
I helga blir det kino med ungane og sambuar og så av å hilse på nye tantebarnet som kom til verden for 3 veker sidan :)
Håpar tr holder seg unna for oss begge :D

Last edited:
Kjenner meg sååå igjen haha... Forrige pp så gikk det mye penger på tester assa... Liker ikke så strimmel, for de er sååå små :( Så blir oftest CB...

Oppdater i morgen, selvom det blir negativt.. Det er tidlig ja, men kjenner meg godt igjen :D

Ja, kanskje det er det? Aldri hatt slik før tr, bare veldig sint :smiley-angry005
Går en del penger på tester ja :hilarious: men holder meg til billigtester frem til jeg evt får strek.

Skal holde dere oppdatert!

Spent på når ikm kjem her og :nailbiting:
Idag har murringen komme tilbake, men mest stikking på høgre side. Støl i rygg, nedentil, luft i magen og trøtt. Usikker på om eg testar att i morgon eller om eg ventar til søndag? :)
Går av vakt ikveld kl.22 og skal ha fri heile neste veke :D
I helga blir det kino med ungane og sambuar og så av å hilse på nye tantebarnet som kom til verden for 3 veker sidan :)
Håpar tr holder seg unna for oss begge :D
Spennende helg i møte :smiley-angelic002

Det blir godt med mange dager fri for deg også... Denne uken har vært kaos, så nå skal jeg nyte fri noen dager :D :angel8

Åååh, så hyggelig. Bor de langt fra dere?

Går det noen bra filmer nå? Sønnen min på 9 ville så gjerne gå på kino i helgen :happy

Spennende helg i møte :smiley-angelic002

Det blir godt med mange dager fri for deg også... Denne uken har vært kaos, så nå skal jeg nyte fri noen dager :D :angel8

Åååh, så hyggelig. Bor de langt fra dere?

Går det noen bra filmer nå? Sønnen min på 9 ville så gjerne gå på kino i helgen :happy
Ja, får litt anna å tenke på :happy: skal nyta langfrien etter ei hektisk veke :D

Nei, me bur på samme plass, 10 min unna kvarandre. Men vore mykje sjukdom hos dei, så me har ikkje fått vore på besøk enda :inpain:

I helga blir det dragevokterens jul på kino, ungane fikk velge blandt 3 filmer, da vart det den :happy

Ja, får litt anna å tenke på :happy: skal nyta langfrien etter ei hektisk veke :D

Nei, me bur på samme plass, 10 min unna kvarandre. Men vore mykje sjukdom hos dei, så me har ikkje fått vore på besøk enda :inpain:

I helga blir det dragevokterens jul på kino, ungane fikk velge blandt 3 filmer, da vart det den :happy
Kos med familie i nærheten og at dere endelig får muligheten til å besøke de :) Babyer assa :Heartblue:Heartpink

Den er sikkert fin :)

Kjenner på mer murringer i dag, er vel fordi det nærmer seg tr:hilarious:

Glad det er så travelt på jobb at jeg ikke har tid til å tenke på det eller kjenne etter... :hilarious:

6dpo,snart tid for testing.... :happy::happy:skummelt og spennende på en gang!

Ojoj! Ja spennende tid. Jeg er negativ på test nå, ikm på mandag 9/11 såå er nok ikke blink denne mnd❤️

Nei, må vel belage oss på at det skal litt til å klaffe på 1. forsøk. Har det klaffa fort for dykk dei andre gangene? Eg har ganske uregelmessige sykluser, så har et IKM-vindu på 12 dager.. Har ikkje kjøpt test enda, tenkte eg skulle prøøøve å berre vente og sjå om mensen kjem eller ikkje. Mulig eg må teste til slutt, men blir meir skuffa av negativ test enn at TR kjem:joyful:

Håper jeg klarer å holde meg til neste helg (IKM lørdag). Har sovet på madrass hos mini i natt, han ville ikke sove alene. Jaget mannen inn kl, 05.30 og krøp til sengs igjen selv :p ingen planer før mandag nå, da har jeg legetime og frisør. Får minst 4 timer utenfor huset alene

9dpo i dag og blenda test, som forventet :)

Klarte ikke holde meg jeg :hilarious:

3DA4A3F2-4C81-44CF-8D87-9EB271B82E71.jpeg

Bare 7 dpo. Fikk positiv test 11 dpo sist, men testet ikke tidligere enn det heller.

Her er min :( Håper ikm er på mandag og ikke i morgen, så er det kanskje ikke for sent........ Stressende

Vedlegg

• 296BC2C1-F4EA-48EA-B552-7E532C443459.jpeg
    296BC2C1-F4EA-48EA-B552-7E532C443459.jpeg
    10,7 KB · Visninger: 93
Klarte ikke holde meg jeg :hilarious:

Vis vedlegget 340020
Bare 7 dpo. Fikk positiv test 11 dpo sist, men testet ikke tidligere enn det heller.

Klarte ikke holde meg jeg heller.
Hadde en drøm i natt om at jeg tester positivt, så måtte jo nesten teste da. 7 DPO her også om EL var når jeg trodde.

Vedlegg

• 81EE65AA-2FB0-4F26-A4B4-9FC169398316.jpeg
    81EE65AA-2FB0-4F26-A4B4-9FC169398316.jpeg
    11,7 KB · Visninger: 108
Tingen er, det gjør jeg og :wideyed: Men det er sååååååå svakt at det like gjerne kan være ønsketenkning :p

Min var like svak på 7DPO ved forrige svangerskap (som dessverre endte i MA). Så jeg har troen! :joyful:

Back
Topp