Ikm v.46 <3

11 dpo, kjenner til svake murringar nederst i magen idag, redd det er pms’en som slår inn :(
Huden er glattare, reinare enn den pleier å vere før tr. .
Kjøpt tidligtest fra cb idag, veit ikkje om eg skal teste idag eller i morgon:p

Ønsker alle ei god helg og gler meg til fleire begynner å teste i dagane framover :Heartred

11 dpo, kjenner til svake murringar nederst i magen idag, redd det er pms’en som slår inn :(
Huden er glattare, reinare enn den pleier å vere før tr. .
Kjøpt tidligtest fra cb idag, veit ikkje om eg skal teste idag eller i morgon:p

Ønsker alle ei god helg og gler meg til fleire begynner å teste i dagane framover :Heartred
Prøv og vent til i morgen :D :D om du klarer! Hehe
Murrer fælt her også, og jeg har såååå vondt i korsryggen. Mulig det er tr som kommer :(

Jeg håper sååå inderlig selv, men har mine tvil :(

Skal du teste i dag? :)
Skal vel helst teste på morgenurin på tidligtest før forventa mens, så da må eg neste klare å holde meg til i morgon :wtf:

Håper for deg :smiley-angelic001 kos deg på hytta ikveld og test igjen når du kjem heim, så håpar eg streken er sterkare :Heartred

Prøv og vent til i morgen :D :D om du klarer! Hehe
Murrer fælt her også, og jeg har såååå vondt i korsryggen. Mulig det er tr som kommer :(
Ja, e denne ventinga da som er så uutholdelig :(
Skulle ønska at tegn på spire og ikm var så like :wtf:
Går jo berre å lurer og kjenner etter heile tiden ..

Hadde murringer som om tr skulle komme sist eg var gravid og, blir gal av dette :D skal prøve å spare testen til i morgon :)

Skal vel helst teste på morgenurin på tidligtest før forventa mens, så da må eg neste klare å holde meg til i morgon :wtf:

Håper for deg :smiley-angelic001 kos deg på hytta ikveld og test igjen når du kjem heim, så håpar eg streken er sterkare :Heartred
Det er lurt med morgenurin :D Jeg håper og krysser alt for deg også :) Vi har jo hatt veldig like symptomer, så hadde vært så artig om vi fikk positive tester :)

Vet ikke om det er mye skygge på CB? Kan det være så mye av det, siden testene er så dyre? :( Håper virkelig ikke det, siden det ikke er noe farge der... Ikke lett..

Om ikke tr dukker opp i morgen, så tar jeg nok en ny test søndag/mandag hehe :D

Ja, e denne ventinga da som er så uutholdelig :(
Skulle ønska at tegn på spire og ikm var så like :wtf:
Går jo berre å lurer og kjenner etter heile tiden ..

Hadde murringer som om tr skulle komme sist eg var gravid og, blir gal av dette :D skal prøve å spare testen til i morgon :)
Ja, jeg begynner å bli litt gal. Sover sååå dårlig og tenker og tenker :( Jeg også har det slik, tatt seg opp skikkelig her også.

Legg ut med en gang du har tatt :D masse lykke til :happy112

Det er lurt med morgenurin :D Jeg håper og krysser alt for deg også :) Vi har jo hatt veldig like symptomer, så hadde vært så artig om vi fikk positive tester :)

Vet ikke om det er mye skygge på CB? Kan det være så mye av det, siden testene er så dyre? :( Håper virkelig ikke det, siden det ikke er noe farge der... Ikke lett..

Om ikke tr dukker opp i morgen, så tar jeg nok en ny test søndag/mandag hehe :D
Ja, det hadde vore moro :D hadde vore fint med positiv test til farsdag søndag og mamma har bursdag da, så har eg jo sjølv bursdag på mandag :) hadde jo igrunn vore perfekt om det hadde klaffa denne pp, men eg tørr ikkje håpe for mykje.

me får krysse alt me har for at det er ein liten spire inni oss allerede, som berre vil pine oss litt ekstra :p

Endelig helg:happy:
7dpo i dag, ikke startet testinga enda:hilarious: sist pp var jeg i gang 6dpo haha:hilarious::hilarious:
Målet er å holle ut til søndag, da er jeg 9dpo...Det har gått fint å la være å teste når jeg har hatt det så travelt på jobb... Men nå er det jo fri i helga :hilarious:... Da kommer non testtrangen snikende....

Ja, det hadde vore moro :D hadde vore fint med positiv test til farsdag søndag og mamma har bursdag da, så har eg jo sjølv bursdag på mandag :) hadde jo igrunn vore perfekt om det hadde klaffa denne pp, men eg tørr ikkje håpe for mykje.

me får krysse alt me har for at det er ein liten spire inni oss allerede, som berre vil pine oss litt ekstra :p

Hadde jo vært tidenes beste farsdag/ bursdagsgaver :love7

Endelig helg:happy:
7dpo i dag, ikke startet testinga enda:hilarious: sist pp var jeg i gang 6dpo haha:hilarious::hilarious:
Målet er å holle ut til søndag, da er jeg 9dpo...Det har gått fint å la være å teste når jeg har hatt det så travelt på jobb... Men nå er det jo fri i helga :hilarious:... Da kommer non testtrangen snikende....
Testetrangen kommer fort når man ikke har noe å avlede den med :hilarious: God helg!

Jeg har utrolig nok greid å holde meg fra å testa idag :happy:

Men jeg har blitt syk og føler jeg ikke har like mye energi til å tenke på det. Gidder bare å ligge å slappe av på sofaen mellom slagene der jeg må ordne ting med barna:(

Skal ta en ny test imorgen i tillegg til att jeg jeg ska korona-test for sikkerhetsskyld. Så da krysser jeg fingrene for positiv graviditetstest og negativ koronatest :D:dontknow

Back
Topp