Jeg og!Eg syns og eg ser noko der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og!Eg syns og eg ser noko der![]()
Weee!Jeg synes også jeg ser noe!
Det er vanskelig å si, men om du tester igjen om et par dager bør den jo evt være litt sterkere!Gjør du?Er så redd det er skygge
![]()
Detta håpar me er babystrekJeg og!Trodde jeg så syner, men kan jo være skygge
![]()

Jeg håper sååå inderlig selv, men har mine tvilDetta håpar me er babystrek
No har eg vore til innkjøp av tidligtest, så er den blenda idag eller i morgon, så ventar eg på tr![]()
Det har du rett iDet er vanskelig å si, men om du tester igjen om et par dager bør den jo evt være litt sterkere!
Prøv og vent til i morgen11 dpo, kjenner til svake murringar nederst i magen idag, redd det er pms’en som slår inn
Huden er glattare, reinare enn den pleier å vere før tr. .
Kjøpt tidligtest fra cb idag, veit ikkje om eg skal teste idag eller i morgon
Ønsker alle ei god helg og gler meg til fleire begynner å teste i dagane framover![]()
Skal vel helst teste på morgenurin på tidligtest før forventa mens, så da må eg neste klare å holde meg til i morgonJeg håper sååå inderlig selv, men har mine tvil
Skal du teste i dag?![]()
kos deg på hytta ikveld og test igjen når du kjem heim, så håpar eg streken er sterkare 
Weee!Spennende, men redd jeg blir skuffet og at det er skygge..
Ja, e denne ventinga da som er så uutholdeligPrøv og vent til i morgen![]()
om du klarer! Hehe
Murrer fælt her også, og jeg har såååå vondt i korsryggen. Mulig det er tr som kommer![]()
Det er lurt med morgenurinSkal vel helst teste på morgenurin på tidligtest før forventa mens, så da må eg neste klare å holde meg til i morgon
Håper for degkos deg på hytta ikveld og test igjen når du kjem heim, så håpar eg streken er sterkare
![]()
Tuuusen takkSkjønner godt redselen.
Krysser alt jeg har for at det er babystrek.
Ja, jeg begynner å bli litt gal. Sover sååå dårlig og tenker og tenkerJa, e denne ventinga da som er så uutholdelig
Skulle ønska at tegn på spire og ikm var så like
Går jo berre å lurer og kjenner etter heile tiden ..
Hadde murringer som om tr skulle komme sist eg var gravid og, blir gal av detteskal prøve å spare testen til i morgon
![]()

Ja, det hadde vore moroDet er lurt med morgenurinJeg håper og krysser alt for deg også
Vi har jo hatt veldig like symptomer, så hadde vært så artig om vi fikk positive tester
Vet ikke om det er mye skygge på CB? Kan det være så mye av det, siden testene er så dyre?Håper virkelig ikke det, siden det ikke er noe farge der... Ikke lett..
Om ikke tr dukker opp i morgen, så tar jeg nok en ny test søndag/mandag hehe![]()
Det skal eg gjeraJa, jeg begynner å bli litt gal. Sover sååå dårlig og tenker og tenkerJeg også har det slik, tatt seg opp skikkelig her også.
Legg ut med en gang du har tattmasse lykke til
![]()

sist pp var jeg i gang 6dpo haha

... Da kommer non testtrangen snikende....Ja, det hadde vore morohadde vore fint med positiv test til farsdag søndag og mamma har bursdag da, så har eg jo sjølv bursdag på mandag
hadde jo igrunn vore perfekt om det hadde klaffa denne pp, men eg tørr ikkje håpe for mykje.
me får krysse alt me har for at det er ein liten spire inni oss allerede, som berre vil pine oss litt ekstra![]()

Testetrangen kommer fort når man ikke har noe å avlede den medEndelig helg
7dpo i dag, ikke startet testinga endasist pp var jeg i gang 6dpo haha
Målet er å holle ut til søndag, da er jeg 9dpo...Det har gått fint å la være å teste når jeg har hatt det så travelt på jobb... Men nå er det jo fri i helga... Da kommer non testtrangen snikende....
God helg!