Ikm v.46 <3

Jeg er 5dpo i dag. Det eneste jeg kjenner egentlig er murringer, det gjør jeg uansett om det er tr eller svangerskap:hilarious:
Jeg føler jeg «murrer» mye oftere nå enn før jeg prøvde å bli gravid :hilarious:

Puh! Kom hjem fra jobb nå. Gått i 100 i dag også. På vei hjem i bilen så kjente jeg på murring under navlen på en måte. Hmm... Smøre seg med tålmodighet litt til :) Hvordan har det gått med deg?
Jeg er fortsatt syyykt trøtt, men kan også være mørket og høsten også? Tar jern/d-vit og b12 hver dag :D
Gått i eit på jobb og etter jobb idag, aleina med ungane da mannen er på ettermiddag :D sjukt trøtt idag, men det kan jo vere av andre grunnar og. Ikkje kjent så mykje til murringane idag. Stikking under navelen på høgre side hadde eg igår kveld faktisk :joyful:

Interessant! Nå sitter jeg i sofaen og hvilepulsen er på 79. Så at gj.snitt er på rundt 64-65 «ellers»... Dette var rart. Det var noe galt med «armbåndet» til fitbiten min, så har ikke brukt den på 2 uker før mannen min fikset den... Så får ikke sett om den bare økte plutselig over natten... Fortsatte den å øke utover? Sank den før mensen? Eller akkurat den dagen du fikk tr? :D

Hos meg sank den og gikk ned til 54 og ble der hele svangerskapet. Men det vanlige er at den er høyere enn normalt gjennom svangerskapet.

Når jeg ikke er gravid synker den ganske brått fra dag 7 til dag 12/13 (IKM), og så stiger den sakte opp til el igjen.

Synes det er sykt kjipt at jeg ikke har pulsklokke nå, for jeg så at jeg var gravid før test på klokka.

8A6EE7CE-900D-4C37-826A-EF8D683BFF04.jpeg

Syklusen over her ble jeg ikke gravid. De røde prikkene mens og den blå eggløsning. Synker jevnt og trutt fra ca. syv dager etter el.

CFA61C8C-CEE6-4118-A241-8ACA3B5FA6E7.jpeg

Her var jeg gravid. Rød prikk mens, blå eggløsning og gul prikk positiv test.

Hos meg sank den og gikk ned til 54 og ble der hele svangerskapet. Men det vanlige er at den er høyere enn normalt gjennom svangerskapet.

Når jeg ikke er gravid synker den ganske brått fra dag 7 til dag 12/13 (IKM), og så stiger den sakte opp til el igjen.

Synes det er sykt kjipt at jeg ikke har pulsklokke nå, for jeg så at jeg var gravid før test på klokka.
Imponerende at man kan oppdage en graviditet slik... Nå ble jeg enda mer spent må jeg.... Må holde meg til fredag hehe

Gått i eit på jobb og etter jobb idag, aleina med ungane da mannen er på ettermiddag :D sjukt trøtt idag, men det kan jo vere av andre grunnar og. Ikkje kjent så mykje til murringane idag. Stikking under navelen på høgre side hadde eg igår kveld faktisk :joyful:
Ligget her i 40 min og gått ned til 77.... Weird
Nå er det ikke lenge til vi skal teste da :D men hadde du tatt en test i dag?

Håper du får en fin kveld da:)

Vis vedlegget 339931
Syklusen over her ble jeg ikke gravid. De røde prikkene mens og den blå eggløsning. Synker jevnt og trutt fra ca. syv dager etter el.

Vis vedlegget 339932
Her var jeg gravid. Rød prikk mens, blå eggløsning og gul prikk positiv test.
Min kvilepuls på natta er rundt 65 no og 68/72 på dagtid :) vanligvis kvilepuls på natta har vore mellom 43/52.

Ligget her i 40 min og gått ned til 77.... Weird
Nå er det ikke lenge til vi skal teste da :D men hadde du tatt en test i dag?

Håper du får en fin kveld da:)
Min puls ligger mellom 68-75 no på dagtid og rundt 65 på natta :D
Har vanligvis mykje lågare kvilepuls, 43-53.
Blendakvit vanlig test idag, var som forventa det:p ingen tidlig testar i hus, så tok ikkje det så tungt.

Min puls ligger mellom 68-75 no på dagtid og rundt 65 på natta :D
Har vanligvis mykje lågare kvilepuls, 43-53.
Blendakvit vanlig test idag, var som forventa det:p ingen tidlig testar i hus, så tok ikkje det så tungt.
Nei, det skjønner jeg. Er fortsatt tidlig, så ikke rart at det ikke slår ut da. har du helt nedi 43? Oi, det er lavt :smiley-bounce012

Min hvilepuls steg med over 10 slag da jeg var gravid i høst. Aldri hatt så høy hvilepuls før, så det er en sammenheng der:)

Jeg har aldri prøvd dette før, med forventet mens rundt 12nov er jeg veldig usikker på hvor tidlig jeg kan teste for graviditet, og etter langtids bruk av p-pille vet jeg ikke om dette er rett beregning av når eggløsning og mens er, siden jeg kun kjenner kroppen med Loette28 i blodet. Jeg hadde eggløsning 29okt, så er vel 6 dpo i dag.

Jeg har kjøpt Metode eggløsningstester, og Metode graviditetstester, når ville dere prøvd første G-test? Hvis dette er utenfor det tråden handler om så beklager jeg, send meg gjerne PM i stede (om det går her på forumet?).

Dette er en heeeeelt ny verden.

Last edited:
Jeg har aldri prøvd dette før, med forventet mens rundt 12okt er jeg veldig usikker på hvor tidlig jeg kan teste for graviditet, og etter langtids bruk av p-pille vet jeg ikke om dette er rett beregning av når eggløsning og mens er, siden jeg kun kjenner kroppen med Loette28 i blodet. Jeg hadde eggløsning 29okt, så er vel 6 dpo i dag.

Jeg har kjøpt Metode eggløsningstester, og Metode graviditetstester, når ville dere prøvd første G-test? Hvis dette er utenfor det tråden handler om så beklager jeg, send meg gjerne PM i stede (om det går her på forumet?).

Dette er en heeeeelt ny verden.
Hei du :) du er i riktig gruppe her :joyful: Velkommen!
Er flere som starter tidlig med testing, jeg gjorde det de siste rundene. Noen starter fra 10 dpo eller litt før det, men da kan det være falsk negativt svar, altså at hcg - gravidhormonet- ikke er så høyt nok til at det slår ut på testen ennå. Er lett å bli skuffet når en tester før forventet mens. Det beste er nok å vente til 12 dpo eller til forventet mens :happy:

Hei du :) du er i riktig gruppe her :joyful: Velkommen!
Er flere som starter tidlig med testing, jeg gjorde det de siste rundene. Noen starter fra 10 dpo eller litt før det, men da kan det være falsk negativt svar, altså at hcg - gravidhormonet- ikke er så høyt nok til at det slår ut på testen ennå. Er lett å bli skuffet når en tester før forventet mens. Det beste er nok å vente til 12 dpo eller til forventet mens :happy:

Takk for svar. Dagene går sent, men prøver å si til meg selv at det mest sannsynlig ikke er noen spire på gang. Jeg skulle dog ønske det kunne klaffe nå (første forsøk), siden jeg er kjempe redd for alt som har med graviditet og fødsel å gjøre :nailbiting: Men det tar den tiden det tar.

Gleder meg til å følge andres reise her. Også er det så godt å finne et forum der jeg kan stille alle mine dumme spørsmål, og forhåpentligvis få forståelse for mine mange frykter :)

Takk for svar. Dagene går sent, men prøver å si til meg selv at det mest sannsynlig ikke er noen spire på gang. Jeg skulle dog ønske det kunne klaffe nå (første forsøk), siden jeg er kjempe redd for alt som har med graviditet og fødsel å gjøre :nailbiting: Men det tar den tiden det tar.

Gleder meg til å følge andres reise her. Også er det så godt å finne et forum der jeg kan stille alle mine dumme spørsmål, og forhåpentligvis få forståelse for mine mange frykter :)
Ingen spørsmål er dumme :D

Spent på om jeg klarer å holde ut til IKM når gyn idag kunne se at jeg hadde hatt El. Men har bare 4 tester liggende, og de er på 25 (selv om de heter tidligtest). Så er liten vits å teste tidlig. IKM 14. Men den som venter får se, håper ihvertfall ikke det går så mange PP, jeg var dårlig under tr forrige runde :p

Røyk på en ikke-tidlig test (25 ml) på utvannet kveldsurin..... Tenkte å legge den ut, så kanskje jeg kan sammenligne om et par dager :D

Dere andre kan gjerne legge ut tester :D Så holder vi håpet oppe sammen :hello2

Vedlegg

• 4A9F7863-07A5-4674-8F8B-46FCE8A7B222.jpeg
    4A9F7863-07A5-4674-8F8B-46FCE8A7B222.jpeg
    31,2 KB · Visninger: 113
Røyk på en ikke-tidlig test (25 ml) på utvannet kveldsurin..... Tenkte å legge den ut, så kanskje jeg kan sammenligne om et par dager :D

Dere andre kan gjerne legge ut tester :D Så holder vi håpet oppe sammen :hello2
Tenkte å ta ein ny test på morgonurin i morgo tidlig, ikkje tidlig test :D

Back
Topp