Ikm v.46 <3

er litt usikker på om det er tidligtest jeg har. Morgenurin begge gangene ja. Blir nok en ny test imorgen :D

Testen jeg har brukt er One Step. Men står ikke noe om tidligtest på den hva jeg kan se.

Det her er bilde av testen jeg tok igår. Bilde er tatt idag så det var jo lenge etterpå, men syntes jeg såg en veldig svak strek igår og. Hva trur dere?

Noen som har erfaring med One Step tester?

Vedlegg

• IMG_4807.jpg
    IMG_4807.jpg
    33,4 KB · Visninger: 115
Testen jeg har brukt er One Step. Men står ikke noe om tidligtest på den hva jeg kan se.

Det her er bilde av testen jeg tok igår. Bilde er tatt idag så det var jo lenge etterpå, men syntes jeg såg en veldig svak strek igår og. Hva trur dere?

Aldri brukt dei sjøl, men sett fra andre at dei ofte gir skyggestrekar :wtf:

Ser at det er noe der :nailbiting::D spennende! Ta en ny test om dager og se om det blir mer tydelig!

Jeg ser noe jeg også :happy: Spennende å se om det er babystrek!

Jeg er 4 dpo i dag og la merke til bittelitt lysebrunt utflod i trusa og når jeg tørker :eek: litt ømt der nede også. Er for tidlig for en evt festeblødning :rolleyes: men kan el ha vært før tiden selv om jeg fikk fast smilefjes på cb el test og peak på vanlig el test for 5 dager siden?? :p eller er dette en tilfeldig liten blødning som skjedde ved el for noen dager siden som kommer ut nå?
Har hatt brunt/lysebrunt utflod før ikm, men ikke så tidlig. Denne gangen bruker jeg også wild yam

Hvordan går det med alle sammen? Noen symptomer som begynner å melde seg?

Jeg har hatt bittelitt ømme bryster i går og i dag, og det har jeg egentlig aldri hatt før. Men som jeg har sagt tidligere, tør ikke håpe for mye. Et lite håp får vel være greit :hilarious:

Jeg er forresten 7dpo i dag!

Gyn så at jeg nylig hadde hatt El og mente alt så bra ut med tanke på nytt svangerskap :) så da krysser vi fingrene!

Hvordan går det med alle sammen? Noen symptomer som begynner å melde seg?

Jeg har hatt bittelitt ømme bryster i går og i dag, og det har jeg egentlig aldri hatt før. Men som jeg har sagt tidligere, tør ikke håpe for mye. Et lite håp får vel være greit :hilarious:

Jeg er forresten 7dpo i dag!

Jeg er 5dpo i dag. Det eneste jeg kjenner egentlig er murringer, det gjør jeg uansett om det er tr eller svangerskap:hilarious:

Håpar den held seg unna :smiley-angelic001
At kvilepusen har auka kan jo vere eit godt tegn :):) lite symptom her idag egentlig.
Puh! Kom hjem fra jobb nå. Gått i 100 i dag også. På vei hjem i bilen så kjente jeg på murring under navlen på en måte. Hmm... Smøre seg med tålmodighet litt til :) Hvordan har det gått med deg?
Jeg er fortsatt syyykt trøtt, men kan også være mørket og høsten også? Tar jern/d-vit og b12 hver dag :D

Jeg ser noe :D

Nokon som veit om kvilepulsen økar etter el eller ved graviditet? :)
Eg pleier ligge på mellom 45-52, dei siste nettene har den vore på 65-68, mein veit ikkje om det er av betydning.

Forrige prøvingsperiode kartla jeg pulsen min hele syklusen flere måneder på rad. Pulsen min hadde et lite dipp etter eggløsning, og så fra dag 7 etter el tok den noen massive hopp opp hver dag den syklusen jeg ble gravid. Når jeg fikk mensen falt den skikkelig fra samme tid. Rundt IKM hadde jeg puls på 76 som gravid og 54 ved mens, og el lå på rundt 62.

Forrige prøvingsperiode kartla jeg pulsen min hele syklusen flere måneder på rad. Pulsen min hadde et lite dipp etter eggløsning, og så fra dag 7 etter el tok den noen massive hopp opp hver dag den syklusen jeg ble gravid. Når jeg fikk mensen falt den skikkelig fra samme tid. Rundt IKM hadde jeg puls på 76 som gravid og 54 ved mens, og el lå på rundt 62.
Interessant! Nå sitter jeg i sofaen og hvilepulsen er på 79. Så at gj.snitt er på rundt 64-65 «ellers»... Dette var rart. Det var noe galt med «armbåndet» til fitbiten min, så har ikke brukt den på 2 uker før mannen min fikset den... Så får ikke sett om den bare økte plutselig over natten... Fortsatte den å øke utover? Sank den før mensen? Eller akkurat den dagen du fikk tr? :D

Back
Topp