Fortsatt tidligIdag er jeg 9dpo
Tok en test men såg ingen strek![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt tidligIdag er jeg 9dpo
Tok en test men såg ingen strek![]()

Fortsatt tidligme er likt og eg tørr ikkje teste enda
![]()

Tidligtest og på morgonurin begge gangene?Ja det er jo veldig tidlig, så det er da fortsatt håpmen ble så positivt overasket da jeg så en svak strek igår
![]()

Ser mangen bruker tidligtester så tidliger litt usikker på om det er tidligtest jeg har. Morgenurin begge gangene ja. Blir nok en ny test imorgen![]()
tenker på prøve det sjølv til helga Aldri brukt dei sjøl, men sett fra andre at dei ofte gir skyggestrekarTesten jeg har brukt er One Step. Men står ikke noe om tidligtest på den hva jeg kan se.
Det her er bilde av testen jeg tok igår. Bilde er tatt idag så det var jo lenge etterpå, men syntes jeg såg en veldig svak strek igår og. Hva trur dere?
Noen som har erfaring med One Step tester?

Ser at det er noe derTesten jeg har brukt er One Step. Men står ikke noe om tidligtest på den hva jeg kan se.
Det her er bilde av testen jeg tok igår. Bilde er tatt idag så det var jo lenge etterpå, men syntes jeg såg en veldig svak strek igår og. Hva trur dere?

Jeg ser noe jeg ogsåTesten jeg har brukt er One Step. Men står ikke noe om tidligtest på den hva jeg kan se.
Spennende å se om det er babystrek!
Hvordan går det med alle sammen? Noen symptomer som begynner å melde seg?
Jeg har hatt bittelitt ømme bryster i går og i dag, og det har jeg egentlig aldri hatt før. Men som jeg har sagt tidligere, tør ikke håpe for mye. Et lite håp får vel være greit
Jeg er forresten 7dpo i dag!

Gikk på ein testesmell idag, blendakvit, ikkje tidlig testmen er vel fortsatt eit lite håp når eg er 9 dpo
![]()
Aldri brukt dei sjøl, men sett fra andre at dei ofte gir skyggestrekar![]()
Ja da får jeg se hvordan det blir de neste dagene da Puh! Kom hjem fra jobb nå. Gått i 100 i dag også. På vei hjem i bilen så kjente jeg på murring under navlen på en måte. Hmm... Smøre seg med tålmodighet litt tilHåpar den held seg unna
At kvilepusen har auka kan jo vere eit godt tegnlite symptom her idag egentlig.
Jeg ser noeTesten jeg har brukt er One Step. Men står ikke noe om tidligtest på den hva jeg kan se.
Nokon som veit om kvilepulsen økar etter el eller ved graviditet?
Eg pleier ligge på mellom 45-52, dei siste nettene har den vore på 65-68, mein veit ikkje om det er av betydning.
Interessant! Nå sitter jeg i sofaen og hvilepulsen er på 79. Så at gj.snitt er på rundt 64-65 «ellers»... Dette var rart. Det var noe galt med «armbåndet» til fitbiten min, så har ikke brukt den på 2 uker før mannen min fikset den... Så får ikke sett om den bare økte plutselig over natten... Fortsatte den å øke utover? Sank den før mensen? Eller akkurat den dagen du fikk tr?Forrige prøvingsperiode kartla jeg pulsen min hele syklusen flere måneder på rad. Pulsen min hadde et lite dipp etter eggløsning, og så fra dag 7 etter el tok den noen massive hopp opp hver dag den syklusen jeg ble gravid. Når jeg fikk mensen falt den skikkelig fra samme tid. Rundt IKM hadde jeg puls på 76 som gravid og 54 ved mens, og el lå på rundt 62.