Eg håpar ikkje det er trJa, men har ikke hatt vondt i lysken, masse utflod, kvalme før pms før... Men vi får se.. Kan være du har rett![]()
Utfloden min har det minka på, men fortsatt meir slimete.. så eg veit rett og slett ikkje lenger

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg håpar ikkje det er trJa, men har ikke hatt vondt i lysken, masse utflod, kvalme før pms før... Men vi får se.. Kan være du har rett![]()

Kan bli interessant. Når skal du teste igjen? Skal prøøøve å holde meg til fredagEg håpar ikkje det er tr
Utfloden min har det minka på, men fortsatt meir slimete.. så eg veit rett og slett ikkje lenger![]()

Fredag kanskjeKan bli interessant. Når skal du teste igjen? Skal prøøøve å holde meg til fredag![]()
om eg tørr 

Krysser fingrene for degJeg er 3 dpo i dagvar helt sikker på at jeg var 4 dpo tidligere i dag, men sjekket premom appen og fikk meg en liten bummer der
Har vært syk de siste to dagene og feber i dag. Håper ikke det påvirker noe![]()

Jeg er også 5dpo i dag5 dpo her nå, og jeg er veldig spent! Synes tiden går fort. I hvert fall sammenlignet med sist gang, men da hadde jeg ikke en liten turbo på straks to å ta meg av![]()

Nei det jeg kjenner av symptomer har vist seg tidligere å være symptomer på trLitt usikker, men ikm er enten på lørdag eller mandag.. Har du noen symptomer ennå?
Enig6dpo i dag! Dagene går fryktelig sakte![]()

Spennende! Gleder meg til det begynner å komme litt tester her inne. Håper sånn for alle sammen9/10 dpo idagtørr ikkje teste før tidligast i morgo eller fredag
![]()

7 dpo!Hvor langt er dere kommet jenter? Jeg er 4dpo i dag![]()
Ja, det blir veldig spennandeSpennende! Gleder meg til det begynner å komme litt tester her inne. Håper sånn for alle sammen![]()

Hmm, det aner jeg ikke. Sjekket min nå og jeg pleier å ligge på 60, men lå må på 75.Nokon som veit om kvilepulsen økar etter el eller ved graviditet?
Eg pleier ligge på mellom 45-52, dei siste nettene har den vore på 65-68, mein veit ikkje om det er av betydning.
Jeg mener å ha lest et sted at det er normalt å få høyere hvilepuls ved graviditet. Men hvor tidlig, det vet jeg ikkeNokon som veit om kvilepulsen økar etter el eller ved graviditet?
Eg pleier ligge på mellom 45-52, dei siste nettene har den vore på 65-68, mein veit ikkje om det er av betydning.
Håpar den held seg unnaHmm, det aner jeg ikke. Sjekket min nå og jeg pleier å ligge på 60, men lå må på 75.
Har skikkelig murringer i magen nå, sååå redd for tr gjør seg klar![]()
Dritt!
Hvilepuls øker jaNokon som veit om kvilepulsen økar etter el eller ved graviditet?
Hvor langt er dere kommet jenter? Jeg er 4dpo i dag![]()

Spennande daHvilepuls øker jaslik er min nå.
får sjå når det nærmar seg ikm da, om den synker igjen eller ikkje