Ikm v.46 <3

5 dpo her nå, og jeg er veldig spent! Synes tiden går fort. I hvert fall sammenlignet med sist gang, men da hadde jeg ikke en liten turbo på straks to å ta meg av :hilarious:

9/10 dpo idag :) tørr ikkje teste før tidligast i morgo eller fredag :nailbiting:
Spennende! Gleder meg til det begynner å komme litt tester her inne. Håper sånn for alle sammen :happy:

4 dpo idag. Og venter hos gyn nå. Tester nok ikke før etter IKM, da syklusen min ikke er helt normal etter fødselen og minipillen

Nokon som veit om kvilepulsen økar etter el eller ved graviditet? :)
Eg pleier ligge på mellom 45-52, dei siste nettene har den vore på 65-68, mein veit ikkje om det er av betydning.

Eg pleier ligge på mellom 45-52, dei siste nettene har den vore på 65-68, mein veit ikkje om det er av betydning.
Hmm, det aner jeg ikke. Sjekket min nå og jeg pleier å ligge på 60, men lå må på 75.

Har skikkelig murringer i magen nå, sååå redd for tr gjør seg klar :( :( Dritt!

Jeg mener å ha lest et sted at det er normalt å få høyere hvilepuls ved graviditet. Men hvor tidlig, det vet jeg ikke :)

Hvilepuls øker ja ;) slik er min nå.

Vedlegg

• E0B263D1-A8BB-44B9-9011-3BD0E1A72F8A.jpeg
    E0B263D1-A8BB-44B9-9011-3BD0E1A72F8A.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 76
Last edited:
Back
Topp