Ikm v.46 <3

Nysgjerrig Skeptiker - 30 - PP 1 - B1 - EL 29.10 - IKM ca 11-12okt.

Jeg sier til meg selv at jeg ikke prøver (aktivt), fordi jeg er redd for det meste med graviditet og fødsel. Jeg fikk plutselig for meg å slutte på pilla 21okt i år, etter og ha gått på pilla i 15år. Har ikke fått sjansen til å «stille kroppen om» til normal(?) syklus uten p-pille i kroppen, så dette er en ukjent verden :nailbiting: men spennende og lærerik.

Jeg tok en test idag og, og jeg syns selv att jeg ser en suuuuper svak strek. Samme som jeg gjorde på 8dpo sist svangerskap.
Nå som testen er tørket syns jeg streken er tydligere, men jeg vet jo att det ikke er den som teller.
Skal ta enda en ny test imorgen :joyful: og da kanskje det forhåpentligvis er lettere å få bilde, hvis det ikke bare er en skyggestrek :grumpy:
Har du bilde? :happy::happy:det er så kjekt å følge andre mens man venter på å starte testinga selv:happy:

Last edited:
Da kom stikkingene tilbake :confused005
Ikkje så mangen andre symptom idag, litt svake murringer og stikkingene kom tilbake no.
Mulig at tr snart er på veg kanskje, sjølv om desse symptoma ikkje er normale rundt tr for meg :)

Da kom stikkingene tilbake :confused005
Ikkje så mangen andre symptom idag, litt svake murringer og stikkingene kom tilbake no.
Mulig at tr snart er på veg kanskje, sjølv om desse symptoma ikkje er normale rundt tr for meg :)
Tenkte akkurat på å høre om du hadde symptomer i dag :D
Blir spennende å se om noen dager, jeg gruer meg veldig.... :(

Har veldig mye utflod når jeg tørker meg i dag/hvittaktig slim/litt sånn el-slim... Pleier ikke å ha det, men plutselig begynner kroppen med noe nytt.

Svake murringer i magen og oppblåst.

Gått i 100 på jobb i dag, så det var fint, for da slapp jeg å tenke/kjenne etter så veldig :D Bare ta tiden til hjelp :)

Tenkte akkurat på å høre om du hadde symptomer i dag :D
Blir spennende å se om noen dager, jeg gruer meg veldig.... :(

Har veldig mye utflod når jeg tørker meg i dag/hvittaktig slim/litt sånn el-slim... Pleier ikke å ha det, men plutselig begynner kroppen med noe nytt.

Svake murringer i magen og oppblåst.

Gått i 100 på jobb i dag, så det var fint, for da slapp jeg å tenke/kjenne etter så veldig :D Bare ta tiden til hjelp :)
Kun hatt svake murringer, stikking i magen no ikveld og følt meg litt stiv der nede :D
Utfloden min var slik igår, er fortsatt meir slimete, men i mindre mengder idag.
Gruer meg til testing eg og, akkurat som eg føler at det ikkje har klaffa denne gangen heller :(

Mykje å gjere på jobb her idag og, så heim å lage middag, så ut igjen med minstemann på allidrett og no skal eg av å trene sjøl kl.20.
Alt for å tenke på noko anna :hilarious:

Kun hatt svake murringer, stikking i magen no ikveld og følt meg litt stiv der nede :D
Utfloden min var slik igår, er fortsatt meir slimete, men i mindre mengder idag.
Gruer meg til testing eg og, akkurat som eg føler at det ikkje har klaffa denne gangen heller :(

Mykje å gjere på jobb her idag og, så heim å lage middag, så ut igjen med minstemann på allidrett og no skal eg av å trene sjøl kl.20.
Alt for å tenke på noko anna :hilarious:
Det er ikke gøy å teste når vi kjenner at vi er usikre :( Ikke gøy :(

Hektisk dag for deg også :D Hva trener du? :)

Nei, kjenner så på den usikkerheten heile tiden :( No har eg vore på ein gruppetime på treningssenteret, puls/tabata :happy: var lenge siden sist kjente eg :D
Har i dag også fra morgenen av hatt vonst i lysken:( Kjenner jo etter alt... Så når jeg skulle reise meg fra sofaen, så gjør det vondt....

Back
Topp