Ikm v.46 <3

Eg tørr ikkje teste så tidlig, har aldri fått positiv så tidlig. Var 14 dpo sist da eg fekk positiv test, og da fekk eg negativ 12 dpo :nailbiting: så eg må berre prøve å holde meg til nærmare ikm.
Kjenner på milde murringar og har fått ein del kviser. Får som regel litt eit par dagar før ikm, men aldri fått det rett etter el slik som no. Vanskelig å sei ke som e tegn på graviditet eller tr, mykje lilt syns eg :p
Spennende tid værtfall :happy: eneste symptomer jeg bruker få er ømme bryster (mer enn vanlig), økt mengde utflod og etter 10-14 dager får jeg munnsår. ganske merkelig dette med munnsåret, men har skjedd hver gang:joyful: krysser fingrene for deg! :happy:

Spennende tid værtfall :happy: eneste symptomer jeg bruker få er ømme bryster (mer enn vanlig), økt mengde utflod og etter 10-14 dager får jeg munnsår. ganske merkelig dette med munnsåret, men har skjedd hver gang:joyful: krysser fingrene for deg! :happy:
Uffja, altfor spennande :hilarious: kjent på stikkinger/ilinger på innside av låret ikveld på jobb, men om det er eit tegn på noko er ikkje godt å sei :) hatt økt mengde utflod eit par dagar, kvit kremaktig, så svake murringar som eg har hatt siden før el egentlig.
Takk :happy: må berre håpe på det beste.

Jeg er så forvirret denne syklusen. EL testene går litt opp og ned i styrke. Men de har aldri nådd en topp. Som jeg skrev i et tidligere innlegg her lurer jeg på om jeg kan ha gått glipp av toppen. Men det er jo litt rart det også når jeg har testet 2 ganger om dagen.
Den sterkeste testen hadde jeg på torsdag kveld. Så om EL har vært må det nesten ha vært på fredag. Da er jeg i tilfelle 3DPO.

Får bare fortsette med EL testing og se om det kommer noe LH-topp. Om ikke så får jeg svi av en graviditetstest om en ukes tid.

Har ikkje testa enda, da eg kun er 7 dpo og :) tenker at da blir den negativ uansett. Fekk ikkje positiv før 14 dpo sist gang :hilarious:

Jeg mener å huske att jeg såg en suuuuper svak strek 8 dpo sist gang jeg ble gravid. Så kan hende jeg tar en test hver dag fra imorgen :happy:

Jeg tester ikke før IKM. Rett og slett fordi syklusen min er så variabel og dette er første syklus siden fødsel og slutt på p-piller. Ammer fortsatt 2 ganger om dagen og :p mini ble 1 år for ikke så lenge siden

Ja, me var det :hilarious:
Har kjent på stikking/iling på innsida av venstre lår no på jobb .. og noko eg aldri kan hugse å ha hatt før.
Gikk det over? Jeg er oppblåst så det ljomer etter haha.... Stikninger på venstre eggstokk. Kanskje klart for mensen snart? :(

Back
Topp