Uff, håper ikke det for noen av ossSpørst om det er berre det det er her og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, håper ikke det for noen av ossSpørst om det er berre det det er her og![]()
Nei, håpar ikkje detUff, håper ikke det for noen av oss![]()

Uff, jeg vet... Jeg pleier å få kviser rundt 1 uke før, og har ikke fått noen denne gangen. Rart! Nå murrer det skikkelig i korsryggen og ned mot eggstokken.... Håper så inderlig ....Nei, håpar ikkje deter iallfall nytt da at eg har murringar heilt ifra el til tr .. Pleier aldri ha symptom på tr før tidligast eit par dagar før den kjem, med litt murringar og kviser. No fikk eg kviser 2-3 dpo. Håpar, men er alltid redd for negative testar
![]()

Kjenner godt til murringer her og, så håpar jo at det er ein spire på gangUff, jeg vet... Jeg pleier å få kviser rundt 1 uke før, og har ikke fått noen denne gangen. Rart! Nå murrer det skikkelig i korsryggen og ned mot eggstokken.... Håper så inderlig ....
Gruer meg til å test nå... For jeg hadde en god følelse og følt at vi klaffet iom at vi la inn så mange aksjer flere dager før under og etter antatt el (siden jeg kun gikk etter el-symptomene)...... Tenk hvor koselig det hadde vært med positiv test?![]()

hoppar i taket om det kjem ein positiv test denna pp
Hehe, jeg hopper også da. Men innstiller meg på negativ test, for da blir jeg ikke så skuffetKjenner godt til murringer her og, så håpar jo at det er ein spire på gang
Ikkje vanlig for meg å kjenne slik på det før tr iallefall, men blir jo heller ikkje klok på denne kroppen
Håpar for osshoppar i taket om det kjem ein positiv test denna pp
![]()
Samme her, så blir ikkje fallhøgden så storHehe, jeg hopper også da. Men innstiller meg på negativ test, for da blir jeg ikke så skuffet
Kroppen forandrer seg visst hele tiden![]()

Ojoj! Ja spennende tid. Jeg er negativ på test nå, ikm på mandag 9/11 såå er nok ikke blink denne mndSå gøy, B4 og PP1 her også![]()
og da kanskje det forhåpentligvis er lettere å få bilde, hvis det ikke bare er en skyggestrek 
Jeg skal til gyn imorgen. Er da 4 dpoLurer på om hun evt kan se noe som helst
![]()
Jeg skal til gyn imorgen. Er da 4 dpoLurer på om hun evt kan se noe som helst
![]()

Det stemmerHei
Jeg er ganske fersk bruker av forumet og skjønner ikke denne tråden helt *føler meg blond*... Er IKM datoen man forventer menstruasjon - men håper den ikke kommer?
![]()