Ikm v.46 <3

Uff, håper ikke det for noen av oss :(
Nei, håpar ikkje det :( er iallfall nytt da at eg har murringar heilt ifra el til tr .. Pleier aldri ha symptom på tr før tidligast eit par dagar før den kjem, med litt murringar og kviser. No fikk eg kviser 2-3 dpo. Håpar, men er alltid redd for negative testar :smiley-angelic001

Nei, håpar ikkje det :( er iallfall nytt da at eg har murringar heilt ifra el til tr .. Pleier aldri ha symptom på tr før tidligast eit par dagar før den kjem, med litt murringar og kviser. No fikk eg kviser 2-3 dpo. Håpar, men er alltid redd for negative testar :smiley-angelic001
Uff, jeg vet... Jeg pleier å få kviser rundt 1 uke før, og har ikke fått noen denne gangen. Rart! Nå murrer det skikkelig i korsryggen og ned mot eggstokken.... Håper så inderlig .... :angel8:angel8

Gruer meg til å test nå... For jeg hadde en god følelse og følt at vi klaffet iom at vi la inn så mange aksjer flere dager før under og etter antatt el (siden jeg kun gikk etter el-symptomene)...... Tenk hvor koselig det hadde vært med positiv test? :sign19:sign17

Uff, jeg vet... Jeg pleier å få kviser rundt 1 uke før, og har ikke fått noen denne gangen. Rart! Nå murrer det skikkelig i korsryggen og ned mot eggstokken.... Håper så inderlig .... :angel8:angel8

Gruer meg til å test nå... For jeg hadde en god følelse og følt at vi klaffet iom at vi la inn så mange aksjer flere dager før under og etter antatt el (siden jeg kun gikk etter el-symptomene)...... Tenk hvor koselig det hadde vært med positiv test? :sign19:sign17
Kjenner godt til murringer her og, så håpar jo at det er ein spire på gang :sign19:sign17
Ikkje vanlig for meg å kjenne slik på det før tr iallefall, men blir jo heller ikkje klok på denne kroppen :think005
Håpar for oss:Heartred hoppar i taket om det kjem ein positiv test denna pp:happy093

Kjenner godt til murringer her og, så håpar jo at det er ein spire på gang :sign19:sign17
Ikkje vanlig for meg å kjenne slik på det før tr iallefall, men blir jo heller ikkje klok på denne kroppen :think005
Håpar for oss:Heartred hoppar i taket om det kjem ein positiv test denna pp:happy093
Hehe, jeg hopper også da. Men innstiller meg på negativ test, for da blir jeg ikke så skuffet :(

Kroppen forandrer seg visst hele tiden :(

Jeg synes d er så vanskelig å vite dette jeg fikk mensen 13/10. I følge app’n skulle EL være 26/10, men den mest positive testen j tok var 20/10. Skulle altså vært ganske mange dager dpo nå.. og har ikke hatt festeblødning nå, som j hadde de to andre svangerskapene.. må vel ha ganske lang lutealfase nå da om j har forstått rett..? Siden j vil anta at mens kommer nå 8 eller 9/11. Får syklus på 26/27 dager uten p-piller. Oppdaget først nå at j har drivi å testa med vanlige tester ikke tidlig tester.. vil ikke at alt håp skal være ute❤️

6dpo :dance008

Jeg skal til gyn imorgen. Er da 4 dpo :p Lurer på om hun evt kan se noe som helst :hilarious:

Jeg tok en test idag og, og jeg syns selv att jeg ser en suuuuper svak strek. Samme som jeg gjorde på 8dpo sist svangerskap.
Nå som testen er tørket syns jeg streken er tydligere, men jeg vet jo att det ikke er den som teller.
Skal ta enda en ny test imorgen :joyful: og da kanskje det forhåpentligvis er lettere å få bilde, hvis det ikke bare er en skyggestrek :grumpy:

Trinusn - 30 - PP 3 etter MA - B3 - EL ca. 29.10 (stabil) - IKM ca. 10.11

Pleier vanligvis ikke hive meg på disse trådene (vi har mange år med prøving bak oss for di to barna vi har), meen tenkte det kunne være litt koslig å henge med "likesinnede" litt :-) Vi ble spontant gravide i sommer uten å prøve, men mistet i MA i uke 9, etter dette har ønsket om et barn nr. 3 blitt enda sterkere.
Vi står også på venteliste for IVF, men håper å "unnslippe" denne gangen også, slik vi akkurat greide med di to første (med begge ble jeg gravid rett før vi skulle inn for oppstart).

Slenger meg med her. Venter egentlig på utredning ifm habituell abort, men etter et par urolige netter, tidlig kviseutbrudd, plutselig neseblod og humørsvigninger(pleier ikke å få dette så tidlig før mensen) så kjenner jeg meg litt mistenksom på at noe kan være på gang. TR skal i utgangspunktet dukke opp 12 eller 13 november, så kjenner jeg ble litt spent/urolig. Vi har ingen barn fra før.

Hei
Jeg er ganske fersk bruker av forumet og skjønner ikke denne tråden helt *føler meg blond*... Er IKM datoen man forventer menstruasjon - men håper den ikke kommer?

:oops::anyone

Hei
Jeg er ganske fersk bruker av forumet og skjønner ikke denne tråden helt *føler meg blond*... Er IKM datoen man forventer menstruasjon - men håper den ikke kommer?

:oops::anyone
Det stemmer :) ikm uke 46 er altså alle de som forventer menstruasjon den uken!

Back
Topp