Ikm v.46 <3

Jeg hadde tydeligvis en kort LH-topp! :)

Siste gangen jeg testet nå hadde jeg bare holdt meg i 2,5t og drukket litt imellom, så antar det spiller litt inn da, men toppen er nok over iaf! Noen som vet om jeg har EL i dag allerede siden testen er negativ igjen? :rolleyes:

Vedlegg

• 81231B3A-C7C0-41D4-B820-F945017C1B2B.jpeg
    81231B3A-C7C0-41D4-B820-F945017C1B2B.jpeg
    43,8 KB · Visninger: 66
Jeg hadde tydeligvis en kort LH-topp! :)

Siste gangen jeg testet nå hadde jeg bare holdt meg i 2,5t og drukket litt imellom, så antar det spiller litt inn da, men toppen er nok over iaf! Noen som vet om jeg har EL i dag allerede siden testen er negativ igjen? :rolleyes:
Egget kan jo slippe alt mellom 12-36 timer etter positiv test, så det er umulig å vite akkurat når egget slipper! Men enten i natt eller i morgen vil jeg tippe :happy: Uten at jeg er noen ekspert!

Har du testa med tidligtest da? :)
Nei jeg testet med vanlige, trodde jeg hadde bestilt tidligtester, men det hadde jeg ikke. :hilarious: med de første graviditetene mine husker jeg ikke hva jeg testet med, det er så mange år siden:hilarious:

Nå har jeg både tidligtester og vanlige tester tilgjengelig:happy:

Nei jeg testet med vanlige, trodde jeg hadde bestilt tidligtester, men det hadde jeg ikke. :hilarious: med de første graviditetene mine husker jeg ikke hva jeg testet med, det er så mange år siden:hilarious:

Nå har jeg både tidligtester og vanlige tester tilgjengelig:happy:
Mine første graviditeter så testa eg med vanlig cb digital med ukesindikator, men da trur eg at eg testa etter ikm :joyful: om eg hugsar rett, er nokon år siden no. Tom for tidligtester såg eg no :wtf:

Mine første graviditeter så testa eg med vanlig cb digital med ukesindikator, men da trur eg at eg testa etter ikm :joyful: om eg hugsar rett, er nokon år siden no. Tom for tidligtester såg eg no :wtf:
Ja jeg husker at jeg brukte strimmeltester før ikm og cb digital etter ikm.
Det blir dyrt i lengden å bruke cb-tester så mye som jeg tester :hilarious:

Jeg kunne ikke la vær idag:laughing001 ble en graviditetstest på kun 6dpo. Den var da ikke helt uventet blendahvit:happy090 Har så mange tester hjemme att jeg tenkte att det ikke kunde skade. Nå trur jeg att jeg skal greie å vente to dager til :happy:
Har hatt stikninger i puppene og i nedre del av magen siden ca 3dpo, og det har kommet da jeg har vært opptatt med andre ting så jeg har stoppet opp for å kjenne etter litt ekstra.
Sist gang jeg ble gravid såg jeg en veeeldig svak strek 8 eller 9 dpo, sa da blir det litt mer spennende om noen dager:happy090

Spennende tider! PP1, B4. Ukjent EL. IKM 10 nov. Starta tidlig testing CD4 veldig usikker på om den er pos, men den som er mest pos er tatt 7CD. Kjøpte m smily på men ikke fått noe smil rundt forventa EL i følge eggløsningskalkulator. Lurer på om j da kan ha vært 1DPO rundt 22? Neg test i dag ihvf..

Så gøy, B4 og PP1 her også:)

Jeg kunne ikke la vær idag:laughing001 ble en graviditetstest på kun 6dpo. Den var da ikke helt uventet blendahvit:happy090 Har så mange tester hjemme att jeg tenkte att det ikke kunde skade. Nå trur jeg att jeg skal greie å vente to dager til :happy:
Har hatt stikninger i puppene og i nedre del av magen siden ca 3dpo, og det har kommet da jeg har vært opptatt med andre ting så jeg har stoppet opp for å kjenne etter litt ekstra.
Sist gang jeg ble gravid såg jeg en veeeldig svak strek 8 eller 9 dpo, sa da blir det litt mer spennende om noen dager:happy090
Kjenner meg igjen i den test-trangen:hilarious:

Det er så fasinerende hvor forskjellig det er fra person til person. Jeg tror ikke jeg har hatt noen symptomer før etter positiv test. Jeg ser jo nå etter et par pp at de symtomene jeg har hatt på graviditet og tr er veldig like.

Ja, og sikkert forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Veldig spennende på hvordan det blir denne gang. Jeg har egentlig flere symptomer ved tr enn graviditet, så kanskje mangelen på symptomer er et symptom her. :p

Ja, og sikkert forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Veldig spennende på hvordan det blir denne gang. Jeg har egentlig flere symptomer ved tr enn graviditet, så kanskje mangelen på symptomer er et symptom her. :p
Ja den var ikke dum, kanskje jeg også burde tenke på det:hilarious:

Back
Topp