Skuffet blir man jo uansett, men det er alltid verre når man virkelig tror man er gravid - også boom, negativ!Enig med deg der, jeg prøver også å være realistisk denne pp. Håper på det beste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skuffet blir man jo uansett, men det er alltid verre når man virkelig tror man er gravid - også boom, negativ!Enig med deg der, jeg prøver også å være realistisk denne pp. Håper på det beste![]()
Ja, eg trur ikkje eg klarer å holde megImponert om du klarer å holde deg. Jeg testet svakt positivt 8 DPO ved forrige graviditet.
men har ikkje så mangen tidligtester liggande, så må prøve å spare dei
Spennende når testinga starter!7 dpo idagkjenner fortsatt til svake murringer idag, stikkingene fra igår er vekke, men har følt meg litt støl der nede
Måtte dagane gå fort, jobb fra i morgon og t.o.m torsdag, så begynner vel testinga når eg har friom eg klarar å holde meg
![]()

Jeg klarer heller aldri å holde meg så lengeJa, eg trur ikkje eg klarer å holde megmen har ikkje så mangen tidligtester liggande, så må prøve å spare dei
![]()

Ja det er helt sant!Skuffet blir man jo uansett, men det er alltid verre når man virkelig tror man er gravid - også boom, negativ!
Når skal du begynne testinga?Jeg klarer heller aldri å holde meg så lenge![]()

Hvordan går det med dere? Jeg er 2dpo i dag. Glad jeg har det såpass travelt på jobb at dagene forhåpentligvis går fort denne ukamasse murringer og stikninger i dag, det pleier jeg å ha når el er og har vært
![]()
Ja det er helt sant. Så er det så vanskelig når en er i den bobla... For ønske er så sterkt at det kan være vanskelig å tenke logiskSkuffet blir man jo uansett, men det er alltid verre når man virkelig tror man er gravid - også boom, negativ!

Jeg ser jo at symtomer har jeg alltid, å at det som oftest er symptomer på tr4dpo her! Null symptomer på meg. Prøver virkelig å ikke kjenne altfor godt etter denne pp, da blir jeg bare ekstra skuffet når tanta kommer. Dagene går sååå sakte frem mot testing![]()
Skal også prøve å ikke kjenne for mye etter.... Spørs om jeg klarer det da
Ja for kontrollen sin del så er det veldig greit med testingKjenner nå jeg er glad jeg testet etter EL like vellser ut som EL er i dag. Var så forberedt på positiv test i dag cd 16 (som er vanlig for meg), at testet ikke midt på dagen i går. Dermed har jeg nokk misset den sterkeste testen. Har kort EL topp. Jaja, får legge inn aksjer i dag også, og håpe på det beste
![]()

Målet er å vente til Ikm.... Jeg vet at jeg aldri klarer å vente så lenge, så starter nok 9dpo.jeg MÅ vente til 9dpo ihvertfall....Når skal du begynne testinga?![]()

Det er så fasinerende hvor forskjellig det er fra person til person. Jeg tror ikke jeg har hatt noen symptomer før etter positiv test. Jeg ser jo nå etter et par pp at de symtomene jeg har hatt på graviditet og tr er veldig like.Jeg er også 2dpo i dag. Jeg er trøtt, men det er jeg alltid etter el. Forventer egentlig ingen symptomer, for et gjennomgående «problem» i forrige svangerskap var at jeg hadde svært få symptomer. Jeg hadde litt såre slimhinner, så jeg blødde når jeg pusset tennene – men det gjør jeg egentlig ganske ofte uansett. Forrige svangerskap hadde jeg x antall tidlige ultralyder, fordi jeg var overbevist om at det ikke var noe liv![]()
Er målet mitt det og, men det er liksom 1 veke til, så tvilar på eg klarar detMålet er å vente til Ikm.... Jeg vet at jeg aldri klarer å vente så lenge, så starter nok 9dpo.jeg MÅ vente til 9dpo ihvertfall....![]()

I know, null viljestyrke her haha. Jeg er 9dpo neste søndag......Er målet mitt det og, men det er liksom 1 veke til, så tvilar på eg klarar det![]()
Kanskje eg prøver ein test på onsdag, er da 10 dpoI know, null viljestyrke her haha. Jeg er 9dpo neste søndag......
var 14 dpo sist eg fikk positiv, da fikk eg først negativ 12 dpo.Jeg har fått positiv 9dpo alle gangene jeg har vært gravid, både med fullførte svangerskap og kjemisk... Så jeg måååå teste da føler jegK
Kanskje eg prøver ein test på onsdag, er da 10 dpovar 14 dpo sist eg fikk positiv, da fikk eg først negativ 12 dpo.

Jeg har fått positiv 9dpo alle gangene jeg har vært gravid, både med fullførte svangerskap og kjemisk... Så jeg måååå teste da føler jeg![]()
Det er liksom ikke mulig å la vær å teste da....Jeg er lik når det gjelder 8DPO. Har fått positiv da i begge mine svangerskap. Både det fullførte og det som endte i MA.