Skjønner.. Får håpe EL har vært for din delNei, i grunn ikke. Men jeg pleier normalt ikke merke så mye til EL heller. Litt derfor jeg tester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner.. Får håpe EL har vært for din delNei, i grunn ikke. Men jeg pleier normalt ikke merke så mye til EL heller. Litt derfor jeg tester.
Skjønner.. Får håpe EL har vært for din del![]()
Krysser fingrene for deg!Ja, håper i grunn jeg også. Det kan stemme godt i forhold til sykluslengden forrige syklus. Vi har fått lagt inn litt aksjer i det siste. Så forhåpentligvis kan det ha klaffet om den har vært også.
Ja, det begynner jo å bli noen år sidenMye jeg har glemt på de årene merker jeghar aldri vært prøver før heller, så det er uvant
Har dere hatt mange pp?
Ååh, skjønner... Håper spiren sitter snart.Ja, det begynner jo å bli noen år sidenNei, ikke prøvd før jeg heller!
4. PP nå, men pga SA og lange sykluser er det litt færre enn det kunne ha vært. Prøvd i 8 mnd. Dere da?

Ja, det er stadig spørsmål om søsken her også. Jeg har er barn, vi prøver på første felles.Ååh, skjønner... Håper spiren sitter snart.
Barna her ønsker seg SÅ et søsken
Har du flere barn?
Hvor langt var du på vei da du mistet? Så trist at det skjedde![]()
Kjipt da.. Men «heldigvis» ikke sånn altfor langtJa, det er stadig spørsmål om søsken her også. Jeg har er barn, vi prøver på første felles.
Var 6 uker på vei.
Hvor lenge har dere prøvd?![]()
Spennende, man har fortsatt en deilig ivrig følelse så tidlig. Nå begynner man å bli litt vel desperat, føler i hvert fall jegKjipt da.. Men «heldigvis» ikke sånn altfor langt
Egentlig kun prøvd ordentlig denne mnd her. Men hadde en del symptomer i forrige mnd etter EL, og det var da vi ble gira begge to.. Så 1/2 mnd-ish![]()

Hehe, ser denSpennende, man har fortsatt en deilig ivrig følelse så tidlig. Nå begynner man å bli litt vel desperat, føler i hvert fall jeg![]()
Ja, man blir fort kokoHehe, ser denMen tror du blir gravid snart
sjekk ut : oss testetøser eller hva det heter... La ut en test der. Skulle ikke gjort det haha. Synes jeg ser noe, men mulig jeg alltid ser streker..
Jaaa, blir litt galJa, man blir fort kokoSkal se!

Vet ikke om smilefjeset gjelder da?? Testet igjen på kvelden for å dobbeltsjekke nemlig, og da var den negativ. Fikk negativ på torsdag også, men fredag glemte jeg å teste, så har ikke fått blinkende smilefjes en gang. Stoler ikke helt på testen i går 
7 dpo idagHvordan går det med dere? Jeg er 2dpo i dag. Glad jeg har det såpass travelt på jobb at dagene forhåpentligvis går fort denne ukamasse murringer og stikninger i dag, det pleier jeg å ha når el er og har vært
![]()
kjenner fortsatt til svake murringer idag, stikkingene fra igår er vekke, men har følt meg litt støl der nede 

4dpo her! Null symptomer på meg. Prøver virkelig å ikke kjenne altfor godt etter denne pp, da blir jeg bare ekstra skuffet når tanta kommer. Dagene går sååå sakte frem mot testingHvordan går det med dere? Jeg er 2dpo i dag. Glad jeg har det såpass travelt på jobb at dagene forhåpentligvis går fort denne ukamasse murringer og stikninger i dag, det pleier jeg å ha når el er og har vært
![]()

Enig med deg der, jeg prøver også å være realistisk denne pp. Håper på det beste4dpo her! Null symptomer på meg. Prøver virkelig å ikke kjenne altfor godt etter denne pp, da blir jeg bare ekstra skuffet når tanta kommer. Dagene går sååå sakte frem mot testing![]()

7 dpo idagkjenner fortsatt til svake murringer idag, stikkingene fra igår er vekke, men har følt meg litt støl der nede
Måtte dagane gå fort, jobb fra i morgon og t.o.m torsdag, så begynner vel testinga når eg har friom eg klarar å holde meg
![]()
ser ut som EL er i dag. Var så forberedt på positiv test i dag cd 16 (som er vanlig for meg), at testet ikke midt på dagen i går. Dermed har jeg nokk misset den sterkeste testen. Har kort EL topp. Jaja, får legge inn aksjer i dag også, og håpe på det beste