Ikm v.46 <3

Hva er mumiepølser? Hørtes artig ut :D
Gøy for ungene :D

Jaaa, føles som en evighet. Heldigvis har jeg mye jobb fom i morgen og tom torsdag ettermiddag, så da går tiden raskere til neste helg hehe.

Ja, veldig kjipt når man har «stått på» skikkelig :angel9
Innbakte pølser med auger :happy:
Ja, har heldigvis 4 dagar med jobb eg og, går på fri torsdagskvelden :joyful: så da går dagane litt fortare.

Vedlegg

• EDEA03D6-D15E-47CB-BE0C-E24272FC0DF1.jpeg
    EDEA03D6-D15E-47CB-BE0C-E24272FC0DF1.jpeg
    45,6 KB · Visninger: 57
Hehe, så gøy du føler det på samme måte. Tror du at det klaffet denne mnd? Håper så inderlig, men er så kjipt når testene blir negative. Nesten så jeg ikke ville teste denne mnd her :nailbiting:

Føler du at du er litt rar i magen også? Klarer ikke å forklare det bedre enn det...
Litt usikker. Pleier alltid å få ømme brystknopper etter EL, denne gangen har jeg ikke kjent noen ting. Ble øm forrige pp også da jeg ble gravid (som endte i SÅ), så vet ikke om dette er et godt eller dårlig tegn. Vi har i hvert fall truffet på eggløsning, for vi har hatt sex hver dag omtrent. Så får vi se. Veksler litt mellom god og dårlig følelse. Forrige pp følte jeg da det nærmet seg testing at jeg var gravid, men jeg ble fort uggen da det nærmet seg ikm. Så litt usikker:wacky: Føler meg litt tung i magen på et vis, innimellom:p
Hva tenker du om din følelse da?

Skikkelig stikkinger nederst i magen ikveld, på venstre side :bored: kjem og går litt, men tok seg plutselig opp eit hakk no kjenner eg :inpain:

Litt usikker. Pleier alltid å få ømme brystknopper etter EL, denne gangen har jeg ikke kjent noen ting. Ble øm forrige pp også da jeg ble gravid (som endte i SÅ), så vet ikke om dette er et godt eller dårlig tegn. Vi har i hvert fall truffet på eggløsning, for vi har hatt sex hver dag omtrent. Så får vi se. Veksler litt mellom god og dårlig følelse. Forrige pp følte jeg da det nærmet seg testing at jeg var gravid, men jeg ble fort uggen da det nærmet seg ikm. Så litt usikker:wacky: Føler meg litt tung i magen på et vis, innimellom:p
Hva tenker du om din følelse da?
Det blir spennende, kanskje det er et godt tegn :D :D

Jeg har en god følelse mtp sex... Men vet ikke hvor lett jeg blir gravid nå. Nesten 9 år siden jeg var gravid .. Har brukt prevensjon mer eller mindre siden :D

Gruer meg til å teste... Må innrømme det. Venter på å se et blendahvitt svar

Uff, hadde også celleforandringer og påfølgende biopsi for 2 år siden ... Gikk bra :) Hvordan gikk det med deg?
Var hos gynekolog i juli og da sa hun at det ikke skulle stå på meg ihvertfall :D

Faren til mannen min har hatt 18-19 unger (han er død og hadde 2 koner), så tror han har gode gener hahaha
Jeg ble konisert. Ble litt komplikasjoner etter inngrepet, men det ble ordnet opp i og alt endte godt :happy: de tok heldigvis ikke så mye, så har fortsatt lang nok livmorhals!

Det lover jo i alle fall godt :hilarious:

Jeg ble konisert. Ble litt komplikasjoner etter inngrepet, men det ble ordnet opp i og alt endte godt :happy: de tok heldigvis ikke så mye, så har fortsatt lang nok livmorhals!

Det lover jo i alle fall godt :hilarious:
Godt det ordnet seg.. Er skummelt mens det står på :(

Godt det ordnet seg.. Er skummelt mens det står på :(
Ja, det er skummelt. Men så lenge man er flink til å sjekke seg jevnlig, så oppdages celleforandringer heldigvis tidlig nok til å gjøre noe med det :happy119

Det blir spennende, kanskje det er et godt tegn :D :D

Jeg har en god følelse mtp sex... Men vet ikke hvor lett jeg blir gravid nå. Nesten 9 år siden jeg var gravid .. Har brukt prevensjon mer eller mindre siden :D

Gruer meg til å teste... Må innrømme det. Venter på å se et blendahvitt svar
Da er vi ganske like, 11 år siden her:p Foreløpig har ikke kropper spilt på lag, men håper den snart tar hintet. Blir spennende dette:)

Hehe, er aktivt i den alderen der ja. Husker det godt :happy093

Håper ikke du må over på 47 da :happy090

Ja, aktiv og viljesterk! :hilarious:

Nei, håper ikke jeg heller. Men blir ikke helt klok på disse testene mine. Har testet to ganger om dagen de siste dagene. På torsdag kveld (CD14) virket den som den var på vei opp. Men så har de gått litt ned i styrke igjen. Begynner å lure om jeg har gått glipp av toppen, selv om jeg tester to ganger daglig.

Ja, aktiv og viljesterk! :hilarious:

Nei, håper ikke jeg heller. Men blir ikke helt klok på disse testene mine. Har testet to ganger om dagen de siste dagene. På torsdag kveld (CD14) virket den som den var på vei opp. Men så har de gått litt ned i styrke igjen. Begynner å lure om jeg har gått glipp av toppen, selv om jeg tester to ganger daglig.
Kan hende det... Kan ingenting om det dessverre.
Har du evt hatt noen «symptomer» på EL?

Back
Topp