Ikm v.46 <3

Skjønner.. Får håpe EL har vært for din del :D

Ja, håper i grunn jeg også. Det kan stemme godt i forhold til sykluslengden forrige syklus. Vi har fått lagt inn litt aksjer i det siste. Så forhåpentligvis kan det ha klaffet om den har vært også.

Mye jeg har glemt på de årene merker jeg :D har aldri vært prøver før heller, så det er uvant :D

Har dere hatt mange pp?
Ja, det begynner jo å bli noen år siden:p Nei, ikke prøvd før jeg heller!
4. PP nå, men pga SA og lange sykluser er det litt færre enn det kunne ha vært. Prøvd i 8 mnd. Dere da?

Jeg la meg skikkelig kvalm i dag ved 00-tiden... Våknet 2.30 og var sånn skikkelig spykvalm (jeg spyr ikke pga angst). Ble helt stressa. Hadde afipran her og tok 1 og det kjennes ut som den virker nå (pluss 2 gaviscon)... Sånn gnagende sultfølelse under ribbeina og mellomgulvet, virker som det gjorde meg kvalm. Fikk også i meg en halv banan og litt kaldt vann...

Om det skulle være graviditet, er det ikke tidlig med kvalme da? De andre dagene har jeg kun hatt litt kvalme og murring i eggstokken. Så dette kom brått på meg. Ikke vet jeg om noe omgangssyke som går på skolen hos barna + jeg spriter meg/vasker meg 24/7 kjennes det ut som. Er få steder utenom jobb...

Ops, dette ble langt, men lurte på om noen av dere har kjent en sånn kvalme før ikm ( ca 5-7 dager før?).
Nå murrer det skikkelig i eggstokken igjen ( hele tiden vært venstre).... Og kjenner meg sykt sulten, noe jeg sjeldent er ... Kanskje kroppen som tuller med meg

Ja, det begynner jo å bli noen år siden:p Nei, ikke prøvd før jeg heller!
4. PP nå, men pga SA og lange sykluser er det litt færre enn det kunne ha vært. Prøvd i 8 mnd. Dere da?
Ååh, skjønner... Håper spiren sitter snart.

Barna her ønsker seg SÅ et søsken :sign17:sign19

Har du flere barn?
Hvor langt var du på vei da du mistet? Så trist at det skjedde :(

Ååh, skjønner... Håper spiren sitter snart.

Barna her ønsker seg SÅ et søsken :sign17:sign19

Har du flere barn?
Hvor langt var du på vei da du mistet? Så trist at det skjedde :(
Ja, det er stadig spørsmål om søsken her også. Jeg har er barn, vi prøver på første felles.
Var 6 uker på vei.
Hvor lenge har dere prøvd? :)

Ja, det er stadig spørsmål om søsken her også. Jeg har er barn, vi prøver på første felles.
Var 6 uker på vei.
Hvor lenge har dere prøvd? :)
Kjipt da.. Men «heldigvis» ikke sånn altfor langt :(
Egentlig kun prøvd ordentlig denne mnd her. Men hadde en del symptomer i forrige mnd etter EL, og det var da vi ble gira begge to.. Så 1/2 mnd-ish :D

Kjipt da.. Men «heldigvis» ikke sånn altfor langt :(
Egentlig kun prøvd ordentlig denne mnd her. Men hadde en del symptomer i forrige mnd etter EL, og det var da vi ble gira begge to.. Så 1/2 mnd-ish :D
Spennende, man har fortsatt en deilig ivrig følelse så tidlig. Nå begynner man å bli litt vel desperat, føler i hvert fall jeg :wacky:

Spennende, man har fortsatt en deilig ivrig følelse så tidlig. Nå begynner man å bli litt vel desperat, føler i hvert fall jeg :wacky:
Hehe, ser den :D Men tror du blir gravid snart :D sjekk ut : oss testetøser eller hva det heter... La ut en test der. Skulle ikke gjort det haha. Synes jeg ser noe, men mulig jeg alltid ser streker..

Jeg fikk positiv test i går ettermiddag, men glemte pinnen i testholderen så smileyen "brant seg fast" :bored: Vet ikke om smilefjeset gjelder da?? Testet igjen på kvelden for å dobbeltsjekke nemlig, og da var den negativ. Fikk negativ på torsdag også, men fredag glemte jeg å teste, så har ikke fått blinkende smilefjes en gang. Stoler ikke helt på testen i går :hilarious:

Hei! Nå er det et par mnd siden jeg har meldt meg opp på ikm listene her inne, da jeg har prøvd å ha tankene på noe annet enn babyverden hehe :) Det er koselig å komme inn hit igjen.

Nå er vi i pp12, og jeg merker på samboer at han begynner å bli lei av skuffelsen hver mnd, da han de siste pp vært helt ekstrem på å vite når jeg har el, samleie, samtaler om barn og har hatt et stort behov for å diskuetere sykluser. Dette var noe jeg aldri hadde sett for meg for et år siden da vi sluttet på minipillen, men han har virkelig blitt engasjert :D Er veldig godt at han har begynt å interessere seg, spesielt siden jeg ikke har noen andre å snakke med om det.

Rover7 - 23 år - pp12 - B1 - EL 31/10 - IKM 13/11

Lykke til alle sammen :)

Hvordan går det med dere? Jeg er 2dpo i dag. Glad jeg har det såpass travelt på jobb at dagene forhåpentligvis går fort denne uka:hilarious: masse murringer og stikninger i dag, det pleier jeg å ha når el er og har vært:hilarious:

Hvordan går det med dere? Jeg er 2dpo i dag. Glad jeg har det såpass travelt på jobb at dagene forhåpentligvis går fort denne uka:hilarious: masse murringer og stikninger i dag, det pleier jeg å ha når el er og har vært:hilarious:
7 dpo idag :happy: kjenner fortsatt til svake murringer idag, stikkingene fra igår er vekke, men har følt meg litt støl der nede :hilarious:
Måtte dagane gå fort, jobb fra i morgon og t.o.m torsdag, så begynner vel testinga når eg har fri :) om eg klarar å holde meg :nailbiting::joyful:

4dpo her! Null symptomer på meg. Prøver virkelig å ikke kjenne altfor godt etter denne pp, da blir jeg bare ekstra skuffet når tanta kommer. Dagene går sååå sakte frem mot testing :hilarious:

4dpo her! Null symptomer på meg. Prøver virkelig å ikke kjenne altfor godt etter denne pp, da blir jeg bare ekstra skuffet når tanta kommer. Dagene går sååå sakte frem mot testing :hilarious:
Enig med deg der, jeg prøver også å være realistisk denne pp. Håper på det beste:happy::happy:

7 dpo idag :happy: kjenner fortsatt til svake murringer idag, stikkingene fra igår er vekke, men har følt meg litt støl der nede :hilarious:
Måtte dagane gå fort, jobb fra i morgon og t.o.m torsdag, så begynner vel testinga når eg har fri :) om eg klarar å holde meg :nailbiting::joyful:

Imponert om du klarer å holde deg. Jeg testet svakt positivt 8 DPO ved forrige graviditet.

Kjenner nå jeg er glad jeg testet etter EL like vell :joyful: ser ut som EL er i dag. Var så forberedt på positiv test i dag cd 16 (som er vanlig for meg), at testet ikke midt på dagen i går. Dermed har jeg nokk misset den sterkeste testen. Har kort EL topp. Jaja, får legge inn aksjer i dag også, og håpe på det beste:hilarious:

Vedlegg

• 96F35E55-D01E-4471-BF27-0DDF0A748634.jpeg
    96F35E55-D01E-4471-BF27-0DDF0A748634.jpeg
    28,4 KB · Visninger: 61
Back
Topp