Ikm v.46 <3

En gledens time når melding om at pakke fra BPL blabla har landet i postkassen, litt skuff når EL-test var negativ :hilarious: Forventer ikke EL før CD 17/1. november, men hadde et liiite håp om at den kom før likevel :shy:

Noen som vet om en app hvor jeg kan registrere både menstruasjon OG faktisk EL? Flo er jo helt ute og kjører, enda det er den jeg har brukt le gst, Clover er mer korrekt men bomma likevel med 2 dager forrige syklus.
Eg brukar premom og femometer, dei har vore ganske nøyaktige på meg :joyful: der får du registrert alt :)

En gledens time når melding om at pakke fra BPL blabla har landet i postkassen, litt skuff når EL-test var negativ :hilarious: Forventer ikke EL før CD 17/1. november, men hadde et liiite håp om at den kom før likevel :shy:

Noen som vet om en app hvor jeg kan registrere både menstruasjon OG faktisk EL? Flo er jo helt ute og kjører, enda det er den jeg har brukt le gst, Clover er mer korrekt men bomma likevel med 2 dager forrige syklus.
Jeg bruker premom og life :happy:

Det skal eg gjere :happy: du også, spent på dine tester :joyful: Ja, nyter dei fridagane eg har :smiley-angelic001 i helga skal eg berre slappe av, ingenting spesielt som skjer.
Hehe, vi holder hverandre oppdatert her :D

Så deilig. Her skal den ene ungen på halloween-fest med klassen på fredag og den andre på lørdag :)

Jeg bruker premom-appen. Funker fint den:happy: den justerer seg etter når du registrerer EL for hver syklus:happy:

Hehe, vi holder hverandre oppdatert her :D

Så deilig. Her skal den ene ungen på halloween-fest med klassen på fredag og den andre på lørdag :)
Det må me :joyful: her var det halloween bursdagsfest på minstemann idag og lørdag skal jenta vår på Halloween fest med jentene i klassen sin :) men utenom det, så blir det sofaen på meg :)

Samme her :happy: fortsatt veldig trøtt om dagane . . Og murringane kjem og går litt, føler meg stiv i korsryggen :dead: du da?
Mye murringer i korsryggen og veldig stivhet i dag... Fortsatt ømme brystvorter og trøtt. Tenker det sikkert er pms, så blir jeg ikke skuffet :)

Mye murringer i korsryggen og veldig stivhet i dag... Fortsatt ømme brystvorter og trøtt. Tenker det sikkert er pms, så blir jeg ikke skuffet :)
Samme her, tørr ikkje håpe på at det har gått vegen denne gangen :happy: ville gjerne fått lagt inn meir aksjer og, men kræsja med mykje jobb. Satsa på at dei 2 dagane før el og når el var var nok :nailbiting:

Hvor er dere i syklusen nå jenter? Jeg er jo ikke i dpo enda, men CD15:happy:

CD11. Fire dager til EL og vi la inn aksjer i kveld (Ser at rådende lingo for ligging er aksjer, og det passer meg fint siden jeg studerer aksjerett for tiden ). Jeg tenker vi får en gang til før søndag, og så muligens igjen på søndag eller mandag. Vi får se. Jeg er litt sånn ambivalent til hele prøvingen. Noen ganger kan jeg knapt vente med å bli gravid, andre ganger tenker jeg shit er vi klar for en ny. Merkelig følelse!

CD11. Fire dager til EL og vi la inn aksjer i kveld (Ser at rådende lingo for ligging er aksjer, og det passer meg fint siden jeg studerer aksjerett for tiden ). Jeg tenker vi får en gang til før søndag, og så muligens igjen på søndag eller mandag. Vi får se. Jeg er litt sånn ambivalent til hele prøvingen. Noen ganger kan jeg knapt vente med å bli gravid, andre ganger tenker jeg shit er vi klar for en ny. Merkelig følelse!
Er helt enig med deg!! Kjenner også litt på det til tider. Litt sånn; Oj, tenk om testen faktisk blir positiv? Haha

Spennende tider! PP1, B4. Ukjent EL. IKM 10 nov. Starta tidlig testing CD4 veldig usikker på om den er pos, men den som er mest pos er tatt 7CD. Kjøpte m smily på men ikke fått noe smil rundt forventa EL i følge eggløsningskalkulator. Lurer på om j da kan ha vært 1DPO rundt 22? Neg test i dag ihvf..

Nå er vi i gang:happy::happy:

Vedlegg

• Screenshot_20201029_071250.jpg
    Screenshot_20201029_071250.jpg
    18 KB · Visninger: 76
Back
Topp