✨St@rdust✨
Glad i forumet
Ja tok første test i dagHar du begynt å teste?
egentlig helt idiotisk når jeg har hatt EL dag 17 di siste 8 pp 

men var dette med å føle man har kontroll da

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tok første test i dagHar du begynt å teste?
egentlig helt idiotisk når jeg har hatt EL dag 17 di siste 8 pp 

Eg brukar premom og femometer, dei har vore ganske nøyaktige på megEn gledens time når melding om at pakke fra BPL blabla har landet i postkassen, litt skuff når EL-test var negativForventer ikke EL før CD 17/1. november, men hadde et liiite håp om at den kom før likevel
Noen som vet om en app hvor jeg kan registrere både menstruasjon OG faktisk EL? Flo er jo helt ute og kjører, enda det er den jeg har brukt le gst, Clover er mer korrekt men bomma likevel med 2 dager forrige syklus.
der får du registrert alt Usikker... For jeg har ikke tatt EL-tester.. Bare antar i forhold til EL-slim etc... Mulig 2-3 dpoHvor er dere i syklusen nå jenter? Jeg er jo ikke i dpo enda, men CD15![]()
Jeg bruker premom og lifeEn gledens time når melding om at pakke fra BPL blabla har landet i postkassen, litt skuff når EL-test var negativForventer ikke EL før CD 17/1. november, men hadde et liiite håp om at den kom før likevel
Noen som vet om en app hvor jeg kan registrere både menstruasjon OG faktisk EL? Flo er jo helt ute og kjører, enda det er den jeg har brukt le gst, Clover er mer korrekt men bomma likevel med 2 dager forrige syklus.

Hehe, vi holder hverandre oppdatert herDet skal eg gjeredu også, spent på dine tester
Ja, nyter dei fridagane eg har
i helga skal eg berre slappe av, ingenting spesielt som skjer.
Jeg er helt likJa tok første test i dagegentlig helt idiotisk når jeg har hatt EL dag 17 di siste 8 pp
![]()

Spennende!Usikker... For jeg har ikke tatt EL-tester.. Bare antar i forhold til EL-slim etc... Mulig 2-3 dpoikm er enten 7 eller 9/11 tenker jeg
![]()

Jeg bruker premom-appen. Funker fint denEn gledens time når melding om at pakke fra BPL blabla har landet i postkassen, litt skuff når EL-test var negativForventer ikke EL før CD 17/1. november, men hadde et liiite håp om at den kom før likevel
den justerer seg etter når du registrerer EL for hver syklus
Det må meHehe, vi holder hverandre oppdatert her
Så deilig. Her skal den ene ungen på halloween-fest med klassen på fredag og den andre på lørdag![]()
her var det halloween bursdagsfest på minstemann idag og lørdag skal jenta vår på Halloween fest med jentene i klassen sin Det blir det her også. Og sikkert litt husarbeid... Som vanlig... hahaDet må meher var det halloween bursdagsfest på minstemann idag og lørdag skal jenta vår på Halloween fest med jentene i klassen sin
men utenom det, så blir det sofaen på meg
![]()
Ja, det kjem ein jo ikkje unna uansettDet blir det her også. Og sikkert litt husarbeid... Som vanlig... haha

Nei, dessverre. Skulle gjerne hatt hushjelp innimellom, men jeg liker godt å gjøre husarb når jeg har tid og orkJa, det kjem ein jo ikkje unna uansett![]()
Samme herNei, dessverre. Skulle gjerne hatt hushjelp innimellom, men jeg liker godt å gjøre husarb når jeg har tid og ork
Kjenner du fortsatt godt med symptomer?
fortsatt veldig trøtt om dagane . . Og murringane kjem og går litt, føler meg stiv i korsryggen
du da?Mye murringer i korsryggen og veldig stivhet i dag... Fortsatt ømme brystvorter og trøtt. Tenker det sikkert er pms, så blir jeg ikke skuffetSamme herfortsatt veldig trøtt om dagane . . Og murringane kjem og går litt, føler meg stiv i korsryggen
du da?
Samme her, tørr ikkje håpe på at det har gått vegen denne gangenMye murringer i korsryggen og veldig stivhet i dag... Fortsatt ømme brystvorter og trøtt. Tenker det sikkert er pms, så blir jeg ikke skuffet![]()
ville gjerne fått lagt inn meir aksjer og, men kræsja med mykje jobb. Satsa på at dei 2 dagane før el og når el var var nok 
Hvor er dere i syklusen nå jenter? Jeg er jo ikke i dpo enda, men CD15![]()
Er helt enig med deg!! Kjenner også litt på det til tider. Litt sånn; Oj, tenk om testen faktisk blir positiv? HahaCD11. Fire dager til EL og vi la inn aksjer i kveld (Ser at rådende lingo for ligging er aksjer, og det passer meg fint siden jeg studerer aksjerett for tiden ). Jeg tenker vi får en gang til før søndag, og så muligens igjen på søndag eller mandag. Vi får se. Jeg er litt sånn ambivalent til hele prøvingen. Noen ganger kan jeg knapt vente med å bli gravid, andre ganger tenker jeg shit er vi klar for en ny. Merkelig følelse!
Nå er vi i gang![]()