IKM uke 9

Vedlegg

• E0AA6ECD-8045-48BF-9AD3-CA2764E7D5EA.jpeg
    E0AA6ECD-8045-48BF-9AD3-CA2764E7D5EA.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 133
Jeg hadde TR fra 22.02 til 25.02 nå.. Men det er den svakeste Tr jeg har hatt, det var sånn at jeg egentlig ikke trengte å bruke tampong.. Nå to dager ette tr så kjenner jeg fortsatt murringer i magen og plustelig mye utflod, er det mulig å få blødning over flere dager og fortsatt være gravid? Nå har jeg ikke tørt å testet enda, men synes disse murringene og utflod/slim var veldig merkelig da jeg ikke har hatt det slik etter tr før... o_O
Kan ha vert festeblødning da! Spennende ville tatt en test å sjekket ja! :)

Jeg hadde TR fra 22.02 til 25.02 nå.. Men det er den svakeste Tr jeg har hatt, det var sånn at jeg egentlig ikke trengte å bruke tampong.. Nå to dager ette tr så kjenner jeg fortsatt murringer i magen og plustelig mye utflod, er det mulig å få blødning over flere dager og fortsatt være gravid? Nå har jeg ikke tørt å testet enda, men synes disse murringene og utflod/slim var veldig merkelig da jeg ikke har hatt det slik etter tr før... o_O
Det er en del historier om akkurat dette, der man fikk en liten "rar" mensen så viser det seg at man er gravid!:woot: hvor mange dager blør du til vanlig!? Og når tok du test sist? Syns du skal teste!:happy:

Den var ganske lik den jeg tok i morges.. blir litt fortvila over at det ikke kommer noe klart svar snart. Begynner jo å mistenke kjemisk når det blir sånn.. Er jo 14 dpo. Men så vet jeg jo at rsfu er litt dårlige tester også..

Man kan jo få veldig forskjell i utslag på forskjellige tester... har du mulighet til å prøve et annet merke? Tenker litt at så lenge det er strek, så er det jo egentlig ikke tvil, men forstår bekymringen for kjemisk:shy:

Man kan jo få veldig forskjell i utslag på forskjellige tester... har du mulighet til å prøve et annet merke? Tenker litt at så lenge det er strek, så er det jo egentlig ikke tvil, men forstår bekymringen for kjemisk:shy:

Ja tenkte jeg skulle prøve en annen i morgen og søndag, så får vi se. =) hatt 2 kjemiske på disse 7 pp. Tenker jo at strekene burde vært sterkere på 14 dpo. Men kan jo hende jeg produserer jeg sent også. Vi får se =)

Ja tenkte jeg skulle prøve en annen i morgen og søndag, så får vi se. =) hatt 2 kjemiske på disse 7 pp. Tenker jo at strekene burde vært sterkere på 14 dpo. Men kan jo hende jeg produserer jeg sent også. Vi får se =)

Da vet du iallfall at du kan bli befruktet, men forstår godt det et kjipt å oppleve gjentatte kjemiske:sorry: Kanskje du kan få tatt blodprøve til uka dersom svak strek holder seg? Masse lykke til, hold oss oppdatert:nailbiting::angel8

Det er en del historier om akkurat dette, der man fikk en liten "rar" mensen så viser det seg at man er gravid!:woot: hvor mange dager blør du til vanlig!? Og når tok du test sist? Syns du skal teste!:happy:

Sist jeg testet så var jeg 11 dpo.. blør 5 dager til vanlig, men da pleier jeg som regel å blø skikkelig mye, typ at jeg må skifte tampong ganske ofte for jeg blør igjennom.. Denne gang trengte jeg ikke tampong, for det var såpass lite at jeg kun trengte truseinnlegg..

Sist jeg testet så var jeg 11 dpo.. blør 5 dager til vanlig, men da pleier jeg som regel å blø skikkelig mye, typ at jeg må skifte tampong ganske ofte for jeg blør igjennom.. Denne gang trengte jeg ikke tampong, for det var såpass lite at jeg kun trengte truseinnlegg..
Sånn har jeg det og. Men jeg trenger ikke truse innlegg engang. Kommer kun litt når jeg er på toalettet. Ikke ellers

Sykt spennende hvertfall!:smiley-angelic001
Du må holde oss oppdatert!

Legger ut her også. Fikk positiv test i går (morgenurin), i dag får jeg bare negative (3 stk, ulike merker og ulik tid på døgnet). Digital er negativ.

Noen med erfaring? DPO 15 i følge mens, DPO11 i følge det jeg tror (ut ifra to ørsmå bloddråper en morgen) var EL/festeblødning. IKM i går, null blod. Bildet er tatt i dag, streken var tydeligere og mer rosa i går.

Vedlegg

• 20200228_193020.jpg
    20200228_193020.jpg
    19,7 KB · Visninger: 168
15dpo, og jeg kan se strek på 25mlu,svak men den er der.. (De forrige testene jeg la ut var rsfu tidlig stav). Syns nok litt bedre i virkeligheten enn jeg har fått frem på bildet..
20200229_103146.jpg

Og grafen ser sånn ut:
20200229_103922.jpg

Håper på et tydelig svar snart, at der enten blir tydelig strek, eller at TR bare kommer... ikm i morgen... jaja, det er i hvertfall spenning i hverdagen da. :hilarious::hilarious::hilarious:

Hvordan går det med dere som er over ikm?

Snuppeguri - 25 - pp1 etter 1 MA og 1 SA - B1 - EL 12.02, IKM 24.02
Atzy-29 år - pp 1 - b3 - el 10 - ikm 24
Håpefull 2020 - 24 - PP1 (etter SA) - B2 - EL 11/2 IKM 26/2
Maggie86-33-pp3 etter sa-b1-el12/2-ikm 27/2
B82 - PP2 - B4 - EL13.02 - IKM 27.02
Smugbaby - 38 - PP1 - B1(+2 bonus) - EL 11.2? - IKM 27.2

Hvordan går det med dere som er over ikm?

Snuppeguri - 25 - pp1 etter 1 MA og 1 SA - B1 - EL 12.02, IKM 24.02
Atzy-29 år - pp 1 - b3 - el 10 - ikm 24
Håpefull 2020 - 24 - PP1 (etter SA) - B2 - EL 11/2 IKM 26/2
Maggie86-33-pp3 etter sa-b1-el12/2-ikm 27/2
B82 - PP2 - B4 - EL13.02 - IKM 27.02
Smugbaby - 38 - PP1 - B1(+2 bonus) - EL 11.2? - IKM 27.2

negativ test og ingen tr ennå, kjedelig. Er på CD 37:yuck:

edit: jeg kan setter på tr

Last edited:
Back
Topp