IKM uke 9

Jeg drakk vin og øl i går selv jeg :p så da er vi to :) jeg må bare prøve å leve som normalt så lenge ellers blir jeg helt koko:wtf:

ja fortsatt veldig tidlig så vi må bare vente egentlig! Men hadde vært moro å bare sett den streken:D:p
Men nå er det fredag og får bare nyte helgen:joyful: så håper jeg på mange fine streker til uken:hilarious:
Jeg kjenner ingen ting i dag! Så jeg har ikke troa lenger :yuck:;)

Haha, godt å høre! Ja, det er en veldig balansegang det med å leve normalt og samtidig ønske å optimalisere forholdene:yuck:

Godt vi er to da:hilarious: Går det ikke nå, så er det snart happy humping igjen i hvert fall, noe må man jo se frem til:hilarious:

Lurer på nå om det er noe på gang? Flere som ser? Nå angrer jeg litt på den vina i går:hilarious: men har blitt lurt før:nailbiting:

Vedlegg

• CB1525CC-E5C6-427F-94BD-E8367E68E8BB.jpeg
    CB1525CC-E5C6-427F-94BD-E8367E68E8BB.jpeg
    23,3 KB · Visninger: 150
  • D17B6F74-1450-4108-94AF-4748A1A756AD.jpeg
    D17B6F74-1450-4108-94AF-4748A1A756AD.jpeg
    24,4 KB · Visninger: 139
  • 36502B18-FD5E-4D28-BC36-DEB27DF2B0F3.jpeg
    36502B18-FD5E-4D28-BC36-DEB27DF2B0F3.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 159
Er 10 dpo i morgen så da ryker nok første test siden jeg skal i bursdag på kvelden :rolleyes: kjenner absolutt ingenting så har egentlig ikke helt trua. Tempen er høy enda og den bruker å falle10 dpo, men går på Lutinus denne mnd så skal forhåpentligvis forlenge Lutealfasen min så mulig tempen forblir høyere litt lengre :smug:

Er 10 dpo i morgen så da ryker nok første test siden jeg skal i bursdag på kvelden :rolleyes: kjenner absolutt ingenting så har egentlig ikke helt trua. Tempen er høy enda og den bruker å falle10 dpo, men går på Lutinus denne mnd så skal forhåpentligvis forlenge Lutealfasen min så mulig tempen forblir høyere litt lengre :smug:
Får nok svar i morgen med tidligtest om det er noe på gang! Jeg har testa siden 7 dpo,blenda. Og i dag 9 dpo på ettermiddagen fikk jeg noe som ligna et eller annet! Men fortsatt tidlig:) så gleder meg til i morgen for å se om deg er noe:) lykke til og hold oss oppdatert:)

Ser strek på bilde 2! :woot: Spennende..!!
:woot: Wææææ! Å det er uredigert bilde også :p orker ikke så store forhåpninger så jeg må bare ta det med ro! Men fikk sånn plutselige stikk i lysken og i magen så jeg måtte bare ta en test etter jeg var hos legen. Pluss akutt hodepine:wtf: pleier aldri ha vondt i hodet;)

:woot: Wææææ! Å det er uredigert bilde også :p orker ikke så store forhåpninger så jeg må bare ta det med ro! Men fikk sånn plutselige stikk i lysken og i magen så jeg måtte bare ta en test etter jeg var hos legen. Pluss akutt hodepine:wtf: pleier aldri ha vondt i hodet;)

Ååå, så gøy! :smiley-bounce022

Blir spennende fremover nå! Merker jeg blir skuffa i morgen om det ikke er noe sterkere :hilarious:

Det forstår jeg... men du har jo heldigvis endel dager igjen til ikm:shy: Her kom faktisk eBay-testene i dag:nailbiting: Testet i sted, men på utvannet urin, så var blenda... blir spennende å teste ordentlig i morgen:nailbiting:

Det forstår jeg... men du har jo heldigvis endel dager igjen til ikm:shy: Her kom faktisk eBay-testene i dag:nailbiting: Testet i sted, men på utvannet urin, så var blenda... blir spennende å teste ordentlig i morgen:nailbiting:
Gjorde det? Så gøy:joyful: da kan testegalskapen begynne :facepalm: :p Ja er lenge igjen til ikm så jeg stresser ikke så mye egentlig! Prøve å stresse ned og bare nyte helgen nå :)
Klar for tacofredag :joyful::joyful:

PP3 IKM 24.2 (eller hva var IKM igjen? Forventet mens?) :)
Har hatt ganske sterke menssmerter nå, de siste 4 dagene, pleier ikke ha det før samme dag som mens starter! Håper det kan bety gravid! Mye stikking i dagene før det igjen.. men ingen festeblødning... krysser fingrene!

Her har jeg kjentes litt små uggen ut de to siste dagene, men kanskje det er sykdom og ikke spire på vei siden testene er helt blenda hvite. Bare tatt testene fra normal til nå, men tenkte kanskje kjøpe en fra apoteket i stedenfor. Men håpet er ikke stort:yuck:

Her har jeg kjentes litt små uggen ut de to siste dagene, men kanskje det er sykdom og ikke spire på vei siden testene er helt blenda hvite. Bare tatt testene fra normal til nå, men tenkte kanskje kjøpe en fra apoteket i stedenfor. Men håpet er ikke stort:yuck:
Kvalme var mitt første tegn siste graviditet i november, som vi mista. :( men likevel husker jeg den sinnsyke kvalmen! Men ga seg når jeg spiste litt :) hvor mange dpo??

Blenda A1 tidligtest 10 dpo :( og menssmerter! Fader og:smiley-angry017

Vedlegg

• 75B1E059-E3AD-45D7-BFF8-25E3C691781B.jpeg
    75B1E059-E3AD-45D7-BFF8-25E3C691781B.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 127
Kvalme var mitt første tegn siste graviditet i november, som vi mista. :( men likevel husker jeg den sinnsyke kvalmen! Men ga seg når jeg spiste litt :) hvor mange dpo??

ikke helt sikker, men vil tippe på 10 dpo:smug: om jeg går ut i fra første dag i siste mens

PP3 IKM 24.2 (eller hva var IKM igjen? Forventet mens?) :)
Har hatt ganske sterke menssmerter nå, de siste 4 dagene, pleier ikke ha det før samme dag som mens starter! Håper det kan bety gravid! Mye stikking i dagene før det igjen.. men ingen festeblødning... krysser fingrene!

Jeg og har hatt mens smerter de siste dagene, pleier bare og ha det samme dag som jeg får mensen.. Mye utflod og.. Ikke posetiv test enda.. 12Dpo idag

Usikker på om jeg kan skimte noe så vidt her, noen som har noen meninger? :) Ble litt ivirig så tok den nå i kveld, men kjøpte med en til i morgen tidlig å

Vedlegg

• 16B3E249-ED1E-4851-9A51-04805373A541.jpeg
    16B3E249-ED1E-4851-9A51-04805373A541.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 132
  • 7996CC3A-8FDD-4FF5-8561-FD3F191B3368.jpeg
    7996CC3A-8FDD-4FF5-8561-FD3F191B3368.jpeg
    34 KB · Visninger: 126
Back
Topp