IKM uke 9

Jeg går også sykemeldt hjemme mesteparten av dagen:( jobber kun 3 timer om dagen pga betennelse i armen! Så jeg også går rundt å suller å tenker og graver meg ned! Vet hvordan det er:dead: vil ikke gå på medisiner som kan ødelegge og klusse med syklusen så da må jeg bare ta det med ro! prøve å finne på noe:) blir en del støvesuging og vasking av klær da:) det er jo noe:) :hilarious:

sykmeldt her også :P er faktisk veldig rolig denne pp... aner ikke hvorfor? Testet etter el bare 2 ganger... å ikke stresset med å ta gtest:O forrige mnd brukte 15-20 eltester og flere gtester :p

sykmeldt her også :p er faktisk veldig rolig denne pp... aner ikke hvorfor? Testet etter el bare 2 ganger... å ikke stresset med å ta gtest:O forrige mnd brukte 15-20 eltester og flere gtester :p

Har du hatt noen symptomer? Kanskje du er rolig fordi det har klaffet?:joyful:

sykmeldt her også :p er faktisk veldig rolig denne pp... aner ikke hvorfor? Testet etter el bare 2 ganger... å ikke stresset med å ta gtest:O forrige mnd brukte 15-20 eltester og flere gtester :p
Åh de pp er deilige! :joyful:
Slik pp hadde jeg i desember.
Denne er nesten like ille som de 3 første..
Klarer ikke tenke på noe annet.. kanskje det er fordi det nærmer seg året:bored:

Har du tenkt å teste eller venter du til ikm?:happy:

4dpo i dag og har fått en liten blødning. Mulig syklusen min er helt på styr, har en liten en på 11 mndr og har bare hatt en mens etter han kom til. Håper på festeblødning, men det er vel litt i tidligste laget (har til vanlig noe kort lutealfase på 10-11 dager). Noen som har fått festeblødning tidligere og husker når?

Har du hatt noen symptomer? Kanskje du er rolig fordi det har klaffet?:joyful:
Åh de pp er deilige! :joyful:
Slik pp hadde jeg i desember.
Denne er nesten like ille som de 3 første..
Klarer ikke tenke på noe annet.. kanskje det er fordi det nærmer seg året:bored:

Har du tenkt å teste eller venter du til ikm?:happy:

vet faktisk ikke... har ikke tenkt over symptomer, kanskje ømme pupper... men kan være vanlig også :P er på dpo 4! Faktisk veldig deilig å ikke stresse.... får se om jeg tester før ikm... men akkurat nå, føler jeg ingen trang for det :P

8dpo, følt litt murringer i to dager nå..går rett i kjelleren og mister håpet med en gang :oops:

Det er med frykt jeg melder meg inn i denne gruppa etter SA i januar. Mensen har ikke kommet tilbake etter dette. Men jeg har testet etter el siden blødningen stoppa, mener jeg fikk positiv 11. Februar o_O så etter mine beregner skal IKM være rundt 26.februar. (Tror jeg er innafor da)

Håpefull 2020 - 24 - PP1 (etter SA) - B2 - EL 11/2 IKM 26/2

Noen flere som er enige i at EL-testen på bilde er positiv? :)

Vedlegg

• 391E174A-83F5-43D1-A319-29D7EF2799FD.jpeg
    391E174A-83F5-43D1-A319-29D7EF2799FD.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 105
I dag har jeg blitt så kvalm og uvel hvis jeg ikke har spist på noen timer, sånn skikkelig uggen.:hungover: men med engang jeg spiser, blir alt mye bedre med en gang. Bruker ikke bli sånn til vanlig, så var litt rart... Men jeg er jo bare 6dpo, så jeg skal liksom ikke ha symptomer allerede nå, sånn egentlig :hilarious:

Men nå håper jeg bare at de neste dagene går fort og at vi får se mange positive tester her inne i årene som kommer =)

8dpo, følt litt murringer i to dager nå..går rett i kjelleren og mister håpet med en gang :oops:

Fordi du pleier å få det før mensen? Mange som får mensenmurringer ifm graviditet også da! Venninna mi trodde mensen skulle komme i flere dager etter positiv test fordi det var så likt:shy: Ikke mist håpet enda:shy: Pleier du å teste tidlig?

Fordi du pleier å få det før mensen? Mange som får mensenmurringer ifm graviditet også da! Venninna mi trodde mensen skulle komme i flere dager etter positiv test fordi det var så likt:shy: Ikke mist håpet enda:shy: Pleier du å teste tidlig?

Pleier å murte litt ja.. Men skal jo egentlig ikke ha TR før onsdag...blir negativ med en gang det mutter litt..
Tenkte kanskje å teste på lørdag, da er jeg 10dpo..Takk for oppmuntrende historie, det gir alltid litt håp :)

Pleier å murte litt ja.. Men skal jo egentlig ikke ha TR før onsdag...blir negativ med en gang det mutter litt..
Tenkte kanskje å teste på lørdag, da er jeg 10dpo..Takk for oppmuntrende historie, det gir alltid litt håp :)

Forstår at det er tøft å holde motet oppe... ser at du har holdt på en stund nå, håper veldig for deg denne pp’n! Og er den ikke positiv på lørdag, så er ikke alt håp ute før tr:smiley-angelic003 Vi må tillate oss å være litt optimister også, selv om det er vanskelig, jenter:smiley-angelic001:joyful:

Røyk på en strimmeltest fra normal i går kveld, 9 dpo. Helt blenda :inpain: Den har riktignok sensitivitet på 25 mlu, men dersom blødningen jeg hadde 4 dpo var festebløsning så burde det i det minste vært en svak skygge på den. Så da var det nok kanskje bare en liten blødning i forbindelse med EL jeg hadde.

Har innerst inne et håp om at det klaffet, men samtidig har jeg mistet litt troen for denne pp. Vet nesten ikke om jeg orker å teste på nytt før IKM, men heller teste hvis TR mot formodning ikke dukker opp. Blir så lei meg av negative tester :arghh:

Det eneste er at mannen kommer hjem fra reise på mandag og jeg er litt fristet til å teste den dagen for å eventuelt kunne overraske ham med en positiv test når han kommer hjem :rolleyes: Men dette er en sånn romantisk drøm jeg har som smeller ekstra hardt i trynet hvis testen er negativ.

Hvilke tidligtester er å anbefale? Jeg har ikke anledning til å bestille noe fra nettet, så det må være av typen man får kjøpt fysisk på apotek eller lignende.

Røyk på en strimmeltest fra normal i går kveld, 9 dpo. Helt blenda :inpain: Den har riktignok sensitivitet på 25 mlu, men dersom blødningen jeg hadde 4 dpo var festebløsning så burde det i det minste vært en svak skygge på den. Så da var det nok kanskje bare en liten blødning i forbindelse med EL jeg hadde.

Har innerst inne et håp om at det klaffet, men samtidig har jeg mistet litt troen for denne pp. Vet nesten ikke om jeg orker å teste på nytt før IKM, men heller teste hvis TR mot formodning ikke dukker opp. Blir så lei meg av negative tester :arghh:

Det eneste er at mannen kommer hjem fra reise på mandag og jeg er litt fristet til å teste den dagen for å eventuelt kunne overraske ham med en positiv test når han kommer hjem :rolleyes: Men dette er en sånn romantisk drøm jeg har som smeller ekstra hardt i trynet hvis testen er negativ.

Hvilke tidligtester er å anbefale? Jeg har ikke anledning til å bestille noe fra nettet, så det må være av typen man får kjøpt fysisk på apotek eller lignende.

Har hørt at notmal sine tester knapt har fargestoff... at mange ikke har fått positiv med de før langt etter kom..

Regner dere dpo dagene fra dagen etter første positive EL-test, eller fra dagen testen er negativ?
Hadde en lang LH topp denne syklusen, 3 1/2 dag.. så vet ikke helt hvordan jeg skal regne meg frem korrekt :wacky:

4 dpo er for tidlig for implantasjonen, så den blødningen var antakelig ikke det om du er helt sikker på EL :)
Skjønner godt skuffelsen... man blir helt tom av de negative testene:sorry:
9 dpo er ennå tidlig, fikk svaaak positiv 11 dpo med minien min. Testet fra 8 dpo.. og hadde mista troa.. ser så mange her inne som tester positivt tidlig liksom.
Ville gunnet på med Apotek 1 sin test, den har godt fargestoff. Krysser fingrene for deg:chicken:

Regner dere dpo dagene fra dagen etter første positive EL-test, eller fra dagen testen er negativ?
Hadde en lang LH topp denne syklusen, 3 1/2 dag.. så vet ikke helt hvordan jeg skal regne meg frem korrekt :wacky:

jeg har regnet fra den dagen testen er negativ igjen. Men nå har jeg superkort LH-topp så får positiv og negativ test samme dag.

9dpo og ikke så mye å se på dagens test :dead:

9dpo og ikke så mye å se på dagens test :dead:

Heldigvis fortsatt tidlig:shy: Tester ikke i dag jeg, tror ikke jeg gjør det igjen før tr evt ikke kommer på mandag... med mindre eBay-testene mirakuløst dukker opp i posten i dag. Mistet veldig troa på denne pp’n etter endring av el-dag i går, såpass mye at jeg tok meg et glass vin i går kveld:hilarious: men håper og tror for alle dere andre:nailbiting::):)

Heldigvis fortsatt tidlig:shy: Tester ikke i dag jeg, tror ikke jeg gjør det igjen før tr evt ikke kommer på mandag... med mindre eBay-testene mirakuløst dukker opp i posten i dag. Mistet veldig troa på denne pp’n etter endring av el-dag i går, såpass mye at jeg tok meg et glass vin i går kveld:hilarious: men håper og tror for alle dere andre:nailbiting::):)
Jeg drakk vin og øl i går selv jeg :p så da er vi to :) jeg må bare prøve å leve som normalt så lenge ellers blir jeg helt koko:wtf:

ja fortsatt veldig tidlig så vi må bare vente egentlig! Men hadde vært moro å bare sett den streken:D:p
Men nå er det fredag og får bare nyte helgen:joyful: så håper jeg på mange fine streker til uken:hilarious:
Jeg kjenner ingen ting i dag! Så jeg har ikke troa lenger :yuck:;)

Back
Topp