Har bare 25ml liggende hjemme... så er vel ikke noe vits i å prøve de i morgen. Men tror jeg kommer til å teste fra torsdag selv![]()
![]()
Ååå så spennende!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare 25ml liggende hjemme... så er vel ikke noe vits i å prøve de i morgen. Men tror jeg kommer til å teste fra torsdag selv![]()
![]()
10 dpo veldig varm i kroppen, rød i ansiktet og uggen i magen, men ingen tr.![]()

Den er jo veldig tydelig! Håper den blir sterkere i morgenEr dette early-test?
29 år - pp 1 - barn nr 3 - el 10 - ikm 24Spennende! Finner deg ikke på lista, når har du ikm?![]()

Positiv eltest i gårLuna30 - 30 - PP1 - B2 - EL 18/19 - IKM 1/3
Har du testet i dag soontobemama?
Ser du skriver at dere var på Hausken. Har du noen tips? Til spørsmål for eksempel? Var dere fornøyde? Vi tenker kanskje å bestille time der...
Jeg hadde seriøst med en notisblokk
. 
Ja testet i går, helt negativ og skal teste nå snart ...
Spennende at dere tenker og ta fertilitets sjekk!
Tips..
Skriv ned ALT dere lurer på! Ingen spørsmål er for dumme! Prøv å få mest mulig ut av timen. De har god tid til dere, men bruker bare tiden dere fyller hvis du skjønnerJeg hadde seriøst med en notisblokk
.
Hvis dere vil få sjekket alt inkl. egglederne, gjør de kun dette om du gir de en grunn. F.eks klamdiya flere ganger. Så sier du det sjekker de det også og da bør du prøve å time timen slik den er mellom menstrasjon og eggløsning. De vil ikke gjøre den undersøkelsen når du kan være mulig befruktet.
Alt så bra ut med oss på første sjekk, helt til jeg kom inn igjen og sjekket egglederne og de ikke fant den ene når de skulle skylle igjennom. Så ville anbefalt for ekstra ro i sjelen og få sjekket det også.
Vi var veldig fornøyd!
Kommer til å kontakte Hausken i april igjen om det ikke er gått og høre hvor veien videre år og om det fins noe vi kan prøve før prøverør. (I og med vi ikke har vært samboere lenge nok i forhold til kravene offentlig)
Hadde vært kjekt å høre videre hvordan det går med dere! Helst ønsker jeg jo selvfølgelig dere får det til før dere får bestilt noe sjekk!![]()
det må jeg huske på.
hatt endel verking i korsrygg og sentrerte murringer foran... og fortsatt 5-6 dager til ikm.Negativ test idag og.. klarer ikke se for meg lengre at det går an å få 2 streker.. det virker liksom umulig.. Og jeg blir så passiv... har ikke lyst å gjøre noe og mest lyst å avlyse avtaler..Synd med negativ test i går. Krysser fingrene for i dag!
Tuusen takk for godt og utfyllende svar! Hadde de en forklaring på hvorfor de ikke fant egglederen da de skylte gjennom? Så de den på ultralyd? Høres rart utdet må jeg huske på.
Skal definitivt sjekke hvis det ikke blir positiv test denne pp, så kan oppdatere etter det er gjortblir i så fall til uken! føler kanskje det kan være noe som skjer der nede denne pp’n, men tørr ikke håpe for mye
hatt endel verking i korsrygg og sentrerte murringer foran... og fortsatt 5-6 dager til ikm.

Negativ test idag og.. klarer ikke se for meg lengre at det går an å få 2 streker.. det virker liksom umulig.. Og jeg blir så passiv... har ikke lyst å gjøre noe og mest lyst å avlyse avtaler..
Dette begynner virkelig å ta på
Bare kjekt å føle en kan hjelpe bittelitt!
De mente de ikke kunne finne den på ultralyd pga vesken ikke gikk igjennom, som igjen tilsier den er tett/ikke fungerende.
Det var en utrolig vond beskjed å få samtidig som jeg var veldig takknemlig om beskjeden at det ser ut som vi kan få barn sammen men det kan være vanskeligere å få det til å klaffe... etter det har bare håper troen litt og litt forsvunnet om at vi skal få det til selv.
Men jeg er kjempe glad vi ble sjekket og vet hvordan det ligger an. Hvis ikke hadde jeg nok tenkt alle mulige feile tanker nå.
Ja, det må du gjøre!
Ååh så utrolig spennende!
Har hatt litt symptoner jeg og, men har bokstavelig følt på alle symptomene i boken (utenom spotting) uten at det har vært noe så orker ikke få håpet for mye opp!
Men jeg håper virkelig for deg!
Har du fått positiv test før?
Hei! Har sneket på forumet i mange måneder, men har liksom aldri turt å ta steget innHar fulgt med tråden her siden oppstart. Testa plutselig positivt på mandag, 7dpo! Skjønner det ikke helt, enda.. Tør ikke helt tro på det før jeg har passert IKM.
Symptomer så langt: vonde pupper siden et par dager etter eggløsning (har det vanligvis bare uka før mensen), økt utflod de siste to dagene. Litt trøttere enn vanlig.
30år - pp 6 - b1 - el 10.02- ikm 24.02 - TB 17.02
Øverste bilde: 7dpo
Nederste bilde: 9dpo (i dag)
Vis vedlegget 319364 Vis vedlegget 319365
Wow! Det var en sterk test for 9DPO! Gratulere![]()
Føler sånn med deg! 10dpo jeg og, venter ikke mensen før neste tirsdag. Men ved tidlig test virker det som de fleste har fått antydning til strek 10dpo..Negativ her og idag, 10 dpo idag, fortsatt 5 dager igjen til ikm, men blir ganske passiv og nedfor... De siste dagene har jeg hatt endel blankt slim, litt som el slim(?). leste en plass at det kan være tidelig tegn på graviditet.. Noen andre som har hatt det før??

Velkommen her til ossHei! Har sneket på forumet i mange måneder, men har liksom aldri turt å ta steget innHar fulgt med tråden her siden oppstart. Testa plutselig positivt på mandag, 7dpo! Skjønner det ikke helt, enda.. Tør ikke helt tro på det før jeg har passert IKM.
Symptomer så langt: vonde pupper siden et par dager etter eggløsning (har det vanligvis bare uka før mensen), økt utflod de siste to dagene. Litt trøttere enn vanlig.
30år - pp 6 - b1 - el 10.02- ikm 24.02 - TB 17.02
Øverste bilde: 7dpo
Nederste bilde: 9dpo (i dag)
Vis vedlegget 319364 Vis vedlegget 319365

Velkommen her til oss
Så fantastisk med positiv test etter 6mnd!
Heldige deg!
Kjempe fine tester også!
Gratulerer så mye!!![]()

Føler sånn med deg! 10dpo jeg og, venter ikke mensen før neste tirsdag. Men ved tidlig test virker det som de fleste har fått antydning til strek 10dpo..
Men selvfølgelig alt håp er jo ikke ute før mensen kommer!
Jeg drikker utrolig mye vann og er alltid oppe og tisser om natten så klarer bare akkurat 4t uten å tisse når jeg tester rundt 10tiden. Tror dere det kan ha noe å si?
Jeg håper det er kjempe godt tegn for deg!!
Håper sånn på mange babyer i denne gruppen!!![]()

Er bare så redd for at TR kommer på mandag... Er så lei selvom vi bare har prøvd siden oktober..Skal sies at han jobber offshore, så har bare annenhver mnd å prøve om det klaffer med El når han er hjemme... 

Negativ test idag og.. klarer ikke se for meg lengre at det går an å få 2 streker.. det virker liksom umulig.. Og jeg blir så passiv... har ikke lyst å gjøre noe og mest lyst å avlyse avtaler..
Dette begynner virkelig å ta på
Bare kjekt å føle en kan hjelpe bittelitt!
De mente de ikke kunne finne den på ultralyd pga vesken ikke gikk igjennom, som igjen tilsier den er tett/ikke fungerende.
Det var en utrolig vond beskjed å få samtidig som jeg var veldig takknemlig om beskjeden at det ser ut som vi kan få barn sammen men det kan være vanskeligere å få det til å klaffe... etter det har bare håper troen litt og litt forsvunnet om at vi skal få det til selv.
Men jeg er kjempe glad vi ble sjekket og vet hvordan det ligger an. Hvis ikke hadde jeg nok tenkt alle mulige feile tanker nå.
Ja, det må du gjøre!
Ååh så utrolig spennende!
Har hatt litt symptoner jeg og, men har bokstavelig følt på alle symptomene i boken (utenom spotting) uten at det har vært noe så orker ikke få håpet for mye opp!
Men jeg håper virkelig for deg!
Har du fått positiv test før?
skulle gjerne hatt en kjemisk bare for å vite. mange tanker som kommer...