...:::...IKM UKE 9...:::...

Sender over masse babystøv til dere andre snuppene i IKM uke 9!!

**
*

(ingen tvil lenger!)

IKM 6.mars

6 dpo og ingen symptomer what so ever[8|]
Har vanligvis en lutealfase på 11 dager +/- 1 dag... Satt IKM til lørdag 5.mars... Kanskje jeg skal teste på onsdag, 9 dpo...[:D][:D]

Jeg tror jeg joiner Maanda og hopper over til november om ikke alt for lenge :) skal holde meg litt på FS først.. må se hvordan det går :) men håper det kommer flere fra uke 9 inn i november :)

Gratulerer så mye!! Så spent her selv altså, fant nettopp bittelitt lyserosa utflod i trusa når jeg var på do og det var akkurat slik det var når jeg var gravid med lillegutt..Tenker kanskje festeblødning, men er 10 dpo..Tenker at da har det jo festet seg litt sent? Nå har jo jeg generelt lange sykluser (33-36 dager), men det har kanskje ikke noe å si...[:)]

takk for det:) vi krysser for at det er fest blødning :)

ingen symptomer her heller..ser ut til at vi snart begynner på pp 22....
skal til legen til tirsdan..får vite noe mer om hva som skjer videre, håper ting skjer fort..

gratulerer så mye til dere jenter som har testet positivt,, håper det blir fler som henger seg på etterhvert[:)] masse lykke til, nyt tiden[:D]

tja... hva skal jeg si...
Er ikke øm i puppene som jeg pleier å være, en jeg sitter her og er superkvalm! Har mest lyst til å stikke finger'n i halsen for å spy [:-] (sorry for detaljen) Her er det ca. 3-4 dager til ikm...

Ingen symptomer her, men har egentlig avfunnet meg med at det er helt greit denne måneden... så slipper jeg å være veldig dårlig når vi drar på lang tur i påsken. [8D] Men men, hadde ikke masse symptomer sist heller, så tenker at det sikkert uansett er litt tidlig for det. 

Da har jeg fått tr...noen dager for tidlig...går inn i pp22 el 23. Husker ikke [8D][8|]

ORIGINAL: Arven

Da har jeg fått tr...noen dager for tidlig...går inn i pp22 el 23. Husker ikke [8D][8|]

[:o][&o]

Mer lyserosa utflod her og temmmelig mye murringer,så litt redd for at jeg enten får TR eller at jeg har blitt gravid, men mister [:(]. Huff,syns det er litt kjipt akkurat nå..Er vel 11 dpo idag..Pleier vanligvis å ha knallbrun spotting før mensen, ikke sånn lyserosa..

Her har jeg fått litt ømme pupper[&o] og i dag har det stukket noe veldig nede på høyre side [:-]
Har også vært skikkelig uvel i magen idag [&o] Kan også legge til at jeg er kvalm hvis det får for lenge mellom hvert måltid [:-][>:]
Men regner nesten med at TR kommer. som vanlig.....[&o]

Litt ømme pupper idag og det har jeg ikke hatt siden jeg var gravid[:)] ellers småkvalm. Har et lite håp[:D]

ORIGINAL: esilenot

Litt ømme pupper idag og det har jeg ikke hatt siden jeg var gravid[:)] ellers småkvalm. Har et lite håp[:D]

Tanta kom nok igår [:'(]. Fikk litt blødninger ihvertfall,så regner med det..Skuffet, men får bare håpe det klaffer neste måned da..Lykke til dere andre [:)]

ORIGINAL: Raskatte

Tanta kom nok igår [:'(]. Fikk litt blødninger ihvertfall,så regner med det..Skuffet, men får bare håpe det klaffer neste måned da..Lykke til dere andre [:)]

Her også min kjære[&:] vi får satse på neste mnd da

ORIGINAL: aneren

ORIGINAL: Raskatte

Her også min kjære[&:] vi får satse på neste mnd da

J*** dritt [:'(]. Jepp,får satse på et julebarn da [:)]

Æsj! Så dritt at tanta dukka opp hos dere jenter[:'(] [:@]
Her er det ikm idag eller imorgen... foreløpg ingen tegn til tanta, men kjennes av og til ut som tanta er på vei[>:]

Da kom tanta her også [:'(]

Back
Topp