...:::...IKM UKE 9...:::...

dytt:) kanskje flere vill inn her :)

ORIGINAL: Lady Koko

Jeg vet ikke om jeg tester etter EL denne måneden. Har bare tre tester igjen og er trolig bortreist rundt EL. Har nok ikke så veldig stor tro denne måneden...

Husk at sex fra ca 5 dager før EL kan resultere i baby[:D]

Dytte opp[:D] Er 10 dager til EL i flg BVs kalkulator nå. Hurra! Om Ca 3 uker kan jeg stå her med positiv g-test[:)]

Idag har jeg hatt SÅÅÅÅÅ kramper i magen[:(][:(] Har så vondt og er kjempekvalm..[:'(][:'(]

...er like ille idag[:(][:'(][:'(]

Vondt, vondt, vondt! Og kramper! Fysj, verre enn tr-smertene![:o]

Hei!
Tror jeg skal være her inne. Har IKM ca. 3.mars[:)]

Tror det nærmer seg[:)] ligger to dager foran tickeren min. Så er på dag 12 nå, pleier å ha el dag 13 og 14[:)]
Har ikke vært så aktiv her i det siste. Prøver å slappe av.. Vi har ikke humpa noe siden forrige pp. Trengt en pause[:)]

EL skjer vel en gang denne uka som kommer regner jeg med... Merker at kroppen jobber[&:]

Happy humping, jenter!![:D][:D]

Hadde EL-slim på fredag,men tror EL er snart. Mye vondt i magen nå!
Vi humper i vei[:D][:D]

Håper dere traff!

Vi har humpa 9(!!!!) ganger siden torsdag kveld(til idag morres), så sikkert 10 ganger fra torsdag til mandag.. hahha...

Så vi MÅ treffe! Hadde EL-slim på torsdag, men i flg BV er EL i morgen, så vi fortsetter humpinga sånn her til ut onsdag i allefall[:D][:D]

ORIGINAL: Lady Koko

ORIGINAL: Maanda

Håper dere traff!

Vi har humpa 9(!!!!) ganger siden torsdag kveld(til idag morres), så sikkert 10 ganger fra torsdag til mandag.. hahha...

Så vi MÅ treffe! Hadde EL-slim på torsdag, men i flg BV er EL i morgen, så vi fortsetter humpinga sånn her til ut onsdag i allefall[:D][:D]

Oj, oj. Skal si dere står på. Med fulltidsjobb + overtidsjobbing + en treåring orker jeg ikke så mye aktivitet på den fronten. En gang i blant er passe. Vi hygget oss i helga så da har vi jo en god sjanse.

Skjønner den, altså.
Er ikke ofte vi har oss to ganger om dagen så mange dager på rad, men...

Sånn har det blitt, og gjør meg ingenting[:)][:)] Håper bare spiren fester seg nå da[:D][:D] Er 15 dager til IKM!

Skjønner det!

Alle håper vi på IKM, og jeg er sikker på at det blir en babyboom her på fs snart[:D]

Jeg er med her!!!!!! [:D] Min IKM er lørdag 5. mars! Men da komme rikke mensen.... noen dager senere tester jeg positivt. Det er planen. [;)]

trur jeg har hatt el denne syklussen min driver bare og tuller med meg, men er bare to dager om og gjøre da!
Men så skal jeg til undersøkelse på torsdagen og håper ikke det gjør noe om jeg har en spire i magen[&:]

Ååå dæven Maanda!! Dere har virkelig stått på [:D]
Var sånn vi orket før det... Hehe....men med barn, skole jobb +++ så strekker ikke døgnet eller energien til...[8D]
ønsker alle sammen happy humping og masse lykke til! Tvi,tvi[:-]

jeg vil hive meg på her. håper på IKM 3 mars. 2 dager til el nå, og vi fikk humpa i sta. synd mannen jobber natt resten av uka også, men skel få det til. [:D]

Da tror jeg muligens jeg også hører til her..Fikk positiv EL-test idag,så da er vel EL imorgen ca? Så da blir med andre ord ikm 3 mars da [:)]. Krysse fingrene for at TR ikke kommer [:D]. Masse lykke til dere andre jenter. Hvor mange dager etter positiv EL-test bør man passe på å humpe for at det skal klaffe?

Back
Topp