...:::...IKM UKE 9...:::...

ORIGINAL: lenlen

Kikkar innom og dryssar litt baystøv

Kryssar fingrane for mange positive testar. Det er GOD plass inne på november, og eg savnar mange av dei koselege damene her inne MASSE, masse lukke til alle saman

Tusen takk[:D][:D]

Tusen takk for babystøv ja, det trenger vi og sluker til oss [:D].
Når tenker dere damene i uke 9 å teste? Noen som begynner allerede mandag, evt før?
Jeg har i utgangspunktet ikke planer om å teste før neste helg, men vi får se...
Hadde positiv EL-test onsdag 16.2 og negativ igjen torsdagen (så da var EL torsdag kanskje?), er jeg da 8 eller 9 dpo?Har tidligere regnet fra positiv test, men det er kanskje feil det? [:)]

Har EL nå jeg..... meget sein EL altså, vel vel...... blir vel IKM uke 10 da, men holder meg litt her fordet. [:)]

her er ikm ca. 3. mars... Tester ikke før jeg er over ikm[;)]

Takk Lady Koko, det var ca sånn jeg tenkte det var, og da venter jeg med å teste neste fredag tenker jeg...om ikke TR dukker opp selvfølgelig  [:D]. Mye stikninger,murringe rog utflod her..Så blir spennende å se [:)]. Lykke til dere andre jenter, spent på dere også-vi vil jo ha bare positive tester her.

Jeg testa nå positivt[:D]

Slenger inn babystøv:

***********************''
************************'
*******************'[:D]

ORIGINAL: Maanda

Slenger inn babystøv:

Gratulerer så mye! [:D]
*ruller meg i babystøv*

ORIGINAL: Lady Koko

Slenger inn babystøv:

GRATULERER!!!

Jeg sniker til meg store doser med babystøv [;)]

Tusen takk!

Ja,gjør klart november [:)]. Må bare vente nesten en hel uke før vi kommer diltende etter...(ihvertfall jeg). Da er jeg 9 dpo idag. Igår stakk det litt nedentil, idag er det mest murringer..Godt man har en liten pjokk som vekker en kl 6, så man tidlig må kjenne etter symptomer [:D]. Muligens litt hormoner som er i sving også, og har hatt noen rare drømmer i det siste. Men mulig jeg er veldig kreativ og fantasifull [:)]. Noen andre som er våkne enda? Noen som nærmer seg ikm?

jeg er oppe.. men kanskje ikke så tidlig som deg. hehe....
Men har vært våken i 1 1/2 time allerede da [;)]
Her er ikke ikm før tidligst torsdag... Er litt spent,, men prøver å ikke kjenner etter symptomer... Blir så skuffa nr tr dukker opp [&o]
Men.. lever litt i trua enda, selv om vi ikke har vært så aktive denne pp

Da har vi ikm likt ca da, når tenker du å teste? [:)]

Fremdeles ingen uke 9 jenter som har testet? Jeg er så spent altså!! Altofr lenge til neste helg [:D]. Vil bare ønske dere andre jentene lykke til jeg og dytte opp tråden litt siden uken vår nærmer seg [:)]

Testet i dag.. Ser anntydning til strek, men usikker på om der var litt etter tiden gikk ut.. [:)]
Ingen like symptomer med da jeg var gravid sist, så jeg har mine tvil..

Hvordan ligger det ann med symptomer hos dere?

Er bare 1 dpo i dag jeg, men har mye murringer og er støl der nede, og litt øm og støl i korsryggen, men det kommer vel bare av eggløsningen i seg selv

Slenger inn babystøv:

Ruller meg inn nå og gratulere så mye [:D]

ORIGINAL: Slick Chick

Testet i dag.. Ser anntydning til strek, men usikker på om der var litt etter tiden gikk ut.. [:)]
Ingen like symptomer med da jeg var gravid sist, så jeg har mine tvil..

Hvordan ligger det ann med symptomer hos dere?

Så spennende da!!! [:)]. JEg drister meg i å gratulere jeg, når er/var ikm?
Lykke til med neste testing! Symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap, så det skal du ikke tenke på [:)]

ORIGINAL: mammamoren

Er bare 1 dpo i dag jeg, men har mye murringer og er støl der nede, og litt øm og støl i korsryggen, men det kommer vel bare av eggløsningen i seg selv

Hehe,ja da er det kanskje ikke vits i å teste riktig enda [:D]. Er nok eggløsningen..Men jeg når det er sagt så har jeg hatt murringer siden eggløsningen var- den har aldri gitt seg liksom [:D]

ORIGINAL: Lady Koko

Nå er jeg vel 13 DPO. Magen murrer og det kjennes ut som om mensen kommer hvert øyeblikk. Håper ikke jeg blir holdt på pinebenken i flere dager med murringer slik som sist måned. Vil heller få mensen og bli ferdig med det hvis den har tenkt å dukke opp.

Åh,så spennende [:)]. Høres jo veldig lovende ut dette her! Lykke til! Tester du imorgen eller?

Ja,det skjønner jeg. Blir spennende å se, krysser fingrene mine for at du tester positivt om noen dager [:)]

God morgen alle sammen! [:)]. Siste dagen før "uka vår" begynner! Det blir veldig spennende. Håper det blir mest mulige positive tester og minst mulig skuffelser, det må vi krysse fingrene for [:D]. Er veeeldig klar for positiv test, ellers kommer jeg nok til å bli ganske skuffet..Men skal på ferie til Thailand 24 mars da, så da kan jeg ihvertfall kose meg litt ekstra der om jeg ikke er gravid nå [:)]. Må jo prøve å se litt positivt på det [:)]. HAr fremdeles mye murringer her, stikket litt ekstra inatt syns jeg. Ellers noe humørsvingninger, utflod og en sterk følelse av at det har klaffet [:)]. Men det har vi vel alle rett før ikm [:D]. Andre som er våkne og klare for ikm-uka vår??

Back
Topp