...:::...IKM UKE 9...:::...

Dytt!

Tralala[8|][:)]

Ventetiden er laaang mot ikm 3 mars. Håper på mange positive tester her jenter-vi skal vel alle over på november [:D]

Altfor lenge til enda, håper neste uke går fort slik at uken vår er her [:)]

Hei :) Blir med her :)
IKM 1 mars :D
Dette er vår 1 pp, håper virkelig, men vet at det er tidlig.

Lykke til alle :-)

Jeg tror jeg hadde tidligere EL enn hva tickeren sier. Hadde nemlig EL-slim 10.mars, og 15 mars hadde jeg utflod med spotting. Så KAN jo håpe på at en spire festet seg?

De siste tre dagene har jeg hatt en vannvittig hodepine og når jeg våkner er øyna mine knusk tørre, og jeg går hele dagen og er trøtt i øyna[:-][:-] Idag var jeg i tillegg skikkelig kvalm til morgenen, men kan komme av kraftig hodepine(jeg blir ofte kvalm da).

Uansett, håper virkelig det var en spire som festet seg, om EL var 10.feb så er jeg idag 10 dpo og kan i realiteten teste positivt, men jeg venter til ikm før jeg tester[:D]

Hei! Her er oppdatering fra meg[;)]
EL var for tre dager siden og jeg er er idag på dag 18...
Har ikke blitt så mye humping på oss som ønsket for jeg har vært kraftig forkjøla [&o] Er jo skikkelig typisk det [>:] Men krysser alt for at det klorer seg fast en spire [:D]
Igår da jeg la meg var jeg skikkelig kvalm [:'(] Uten at det skulle være noe grunn til det [8|] blæh..

Da er det bare ventetiden igjen. Er 3 dpo så er ca. 9-10 dager til ikm. Det er leeeenge å vente

4 dpo her, så enda leenge igne til ikm [;)]. Men jeg har faktisk en god følelse,så håper inderlig ikke jeg blir skuffet..Som alle andre  tenker[:D]

har ikke hatt EL emda, er på dag 17 nå....... kan den enda komme??? håper på positiv test om 1-3 dager.... ikek noe særlig EL slim heller...... [:(]

ORIGINAL: mammamoren

har ikke hatt EL emda, er på dag 17 nå....... kan den enda komme??? håper på positiv test om 1-3 dager.... ikek noe særlig EL slim heller...... [:(]

Uff da... Vil tro at EL fortsatt kan komme, men tror nok ikke det blir positiv test om 1-3 dager da...

Her tror jeg ikke det har klaffet i det hele tatt... For tempen har sunket kraftig etter EL [&o]

Jeg mente ikke pos g tst om 1-3 dager, mente pos EL test [;)] enda ingen pos EL test, men masse EL slim i dag, så vi får kjøre på!!!! Tror ikke jeg noen gang har hatt så mye tydelig EL slim før. Håper det er et super bra tegn [;)]

Hm...nå mener FF at jeg hadde EL på lørdag... Men det var også samme dag som positiv EL test, fikk på søndag også... Skjønner ikke så mye jeg da, men... Jaja! Hehe!![:D][:D]

Jeg håper jeg er med her, foreløpig IKM 5. mars (men siden syklus tuller litt enda kan det være at jeg må over i uke 10 også... men velger å være optimistisk)! [:)]

DA!!!! I går kveld fikk jeg positiv EL test, så tror EL er i dag!!! Vi humpet i går kveld og skal humpe en gang i dag og i morgen. Ligger vi ikek godt an da? Skal begynne på Wild yam...... ville dere bagynt å ta de lørdag morgen da? Første CB Smiley var i går kveld....

wild yam skal taes etter EL for å feste egget bedre... en form for progesteron.... håper det gir litt lenger luteal fase. man skal ALDRI ta det før EL, kan hindre EL....

Hei jenter [:)] Noen mnd siden jeg var med på en IKM uke tråd sist..
Hadde utskrapning i uke 11 den 2 februar og EL testen ble positiv den 14 feb når G testen var negativ. Hvis jeg virkelig hadde EL så fort etter utskrapningen så er IKM den 22 februar..
Vet ikke om jeg tørr å håpe på noe.. Meeeen i dag har jeg vært litt kvalm av og på slik som jeg var uken før jeg testet positivt sist gang i desember... *krible krible* [:D]
Trodde nesten ikke det gikk ann å bli gravid så fort etter noe slikt, men det er jo lov til å håpe [:)]

Hvordan går det med dere jenter? Symptomer på gang?

Lykke til! De sier jo at man blir fort gravid etter å ha mistet da [:D]. JEg mistet selv i Desember, MA, måtte ta utskraping 27 des. Var litt over 7 uker på vei, så ikke så langt som deg. Jeg har fått en menstruasjon i mellomtiden,så syns nå at jeg kan bli gravid igjen [:)]. Superklar for at spiren skal sitte nå og holde seg i magen min i 9 mnd [:)]. IKM 3 mars ca, så er vel 9 dpo idag tror jeg. Blir spennende til uken. Planen er å ikke teste før tidligst neste fredag, men vi får se hvordan det blir når ikm nærmer seg...Har hatt murringer så og si siden eggløsning, litt hvitt utflod og litt kvalm idag..Så blir spennende å se [;)]. Har vel egentlig litt godfølelse, men får se om jeg bare er innbilsk[;)]. Lykke til dere andre damer, snart er uken vår her [:)]

Kikkar innom og dryssar litt baystøv

Kryssar fingrane for mange positive testar. Det er GOD plass inne på november, og eg savnar mange av dei koselege damene her inne MASSE, masse lukke til alle saman

Back
Topp