...:::...IKM UKE 9...:::...

M

Maanda

Guest
Ja, det er en stund til, men tida går fort om vi samles her og oppdaterer hverandre om hva som skjer[:D][:D] Skriv når din IKM er, så skal jeg oppdatere her i HI.

Vi håper tr ikke kommer:

28.februar

1.mars
Maanda
Maibarn86
Valpen

2.mars
Maggie2011
Arven
Lambi `83
3.mars
Remi
KiNiZ

4.mars

5.mars
Lady Koko

6.mars
Joyleaf

ser ut som TR er på vei hit, begynte å spotte i dag.. så da blir ikm 1mars.. hadde virkelig tro på forrige pp, men går inn med friskt mot denne pp :):)

Koselig å se dere her, selv om dere helst skulle vært i terminforum allerede. Denne pp'en skal vi klare det, jeg har SÅÅÅÅ troa[:D][:D]

Er på min 4.dag med tr nå, og idag har ikke vært noe! Kanskje det gir seg allerede?[:D][:D] Hadde vært fantastisk.. Som regel er tr her MINST 6 dager[:'(][:'(] Nå har jeg hatt hun i 3 dager, og nå på 4.ingenting!

Det er jo ganske hærlig da Maanda :) korte besøk av TR liker vi :)
Skal ta det litt rolig denne her pp`n, kjenner jeg bruker mye tid på å tenke på TR, EL og IKM :p Dette blir jo min andre pp etter utskrapning, så kan jo hende kroppen trenger litt tid på å komme seg :)
Men jeg krysser VIRKELIG for at alle dere andre snupper kommer inn i november ;)

Ja, håper virkelig hun forsvinner for minst 9 mnd nå[:D][:D]

Krysser fingrene for at kroppen din blir klar for prøving igjen[:)]

ja jeg håper det er flere som vill hit :)

Hvordan går det jenter?[:D]

Her har tr dratt for denne gang, og nå SKAL hun være borte i minst 9 mnd[:)][:)]

Im in [:)] pp 21... Wooohooo[8|]

Ikm 2 mars..glemte å skrive det[8|]

ikm 3. mars her..

håper den ikke kommer men er litt i tvil.. hadde en SA i begynnelsen av august og siden da så har syklusen min vært helt på jorde.. pp1 - 44 dager, pp2 - 33 dager, pp3 - 17 dager og pp4 - 41 dager :S

er jo vanskeligt å finne eggløsningen når syklusene varierer så mye:(

IKM ca 1 mars, men nå skal det sies at jeg har veldig ustabile sykluser, men tr kom i hvertfall i går [:'(]

Velkommen inn hit[:D][:D]

Føler tiden går såååå sagte fram til EL nå, er ca 12 dager til EL[:'(][:'(]

Vi får se når EL dukker opp denne ppen, men foreløpig IKM er 2. mars[:)]

Back
Topp