~IKM Uke 9[emoji41]~

Så spennende! Masse masse lykke til! Krysser fingrene for deg og gleder meg til oppdateringer :Heartred Når skal du teste tror du?
Begynner i kveld, skal teste ut eggeløsningssprøyta annenhver dag frem til torsdag, og så blir det hver dag til mens eller digital med 2-3
 
Regner med EL er i dag, hadde runde med mannen i går kveld og blir vel en runde til i kveld - og da sier vi oss fornøyd med innsatsen for denne gang :) Da er det bare å telle ned til neste torsdag! Og ikke minst se hvordan tempen er fremover [emoji106]
 
Regner med EL er i dag, hadde runde med mannen i går kveld og blir vel en runde til i kveld - og da sier vi oss fornøyd med innsatsen for denne gang :) Da er det bare å telle ned til neste torsdag! Og ikke minst se hvordan tempen er fremover [emoji106]
Høres ut som bra innsats :D 4 DPO i dag, og venter til testing på torsdag jeg også. Er litt redd for at aksjeleggingen ikke ble helt optimal bare!
 
Høres ut som bra innsats :D 4 DPO i dag, og venter til testing på torsdag jeg også. Er litt redd for at aksjeleggingen ikke ble helt optimal bare!

Ja, vil si meg fornøyd med det :) Gleder meg til å virkelig trø inn i dpoland, vil se at tempen stiger så jeg vet det helt sikkert at egget slapp :D

Nei, hva får deg til å tro det?:) har levende bevis på at bare en gang rundt EL også funker helt fantastisk [emoji106]
 
Ja, vil si meg fornøyd med det :) Gleder meg til å virkelig trø inn i dpoland, vil se at tempen stiger så jeg vet det helt sikkert at egget slapp :D

Nei, hva får deg til å tro det?:) har levende bevis på at bare en gang rundt EL også funker helt fantastisk [emoji106]
Ja, skal jo bare et lykketreff til! :p Ble 2 dager før EL (positiv EL-test den dagen) og dagen etter EL, men får jo bare håpe :wideyed: Spennende dager fremover hvertfall!!
 
Skriver en del i dagbok og ivf sin feb 18.
En liten oppsummering..
Første kontroll var kjempebra, og vi forventet derfor 8-12 egg ut på mandag som var.
Uttak var vondt. Skal be om mer smertestillende neste gang ettersom jeg skalv som et aspeløv av nerver og smerter.
Vi fikk ut 13 og var i en lykkeboble da mannens svømmere også hadde vært langt over gjennomsnittet.. men det ble to befruktet, og det ene av de to falt ifra.
Fikk satt inn en skikkelig søting av et 2-dages embryo i dag.. jeg klarte ikke å glede meg over innsett etter skuffelsen om befruktning :sorry: ingen på frys, så går det galt er det hele karusellen på nytt.
Har brukt store deler av dagen på å være skuffet og sippe litt, men det er bedre nå, vet ikke helt om jeg tør å tro på noe mer, men skal sloss litt med min egen babymotivasjon i dagene fremover.

Har du link til dagboken din, slik at jeg kan følge deg? [emoji4]

Skjønner skuffelsen når du til slutt sitter igjen med kun ett egg. Men det skal ikke mer enn ett egg til for å lage baby [emoji847][emoji173]️ Krysser fingrene for at det var akkurat det riktige gullegget som ble satt inn, og at det blir en gullkant av det [emoji173]️
 
Har du link til dagboken din, slik at jeg kan følge deg? [emoji4]

Skjønner skuffelsen når du til slutt sitter igjen med kun ett egg. Men det skal ikke mer enn ett egg til for å lage baby [emoji847][emoji173]️ Krysser fingrene for at det var akkurat det riktige gullegget som ble satt inn, og at det blir en gullkant av det [emoji173]️
http://forum.babyverden.no/threads/tigers-drøm-om-egne-barn-drømmen-om-et-ivf-nøste.1898079/

Blir litt dobbeltposting.. men shit au :cat:

Her holder jeg på å teste ut eggeløsningssprøyta mi, 3dpo, 5 dager etter sprøyta er tatt.
Resized_20180215_215402_1312.jpeg
 
Woho! Jeg er i dpoland [emoji173]️
IMG_5847.jpg

Fjernet tempen for i går, men tror nok 36.27 er sånn passe riktig. For tenker tappen ville vel ikke vært lukket i morges om egget slapp i natt?[emoji848]
 
Jeg er 4dpo, men det er 6 dager siden jeg tok hcg-sprøyte.. og jeg er dødskvalm. Måtte få mannen til å lage mat og jeg vurderte pålegg etter hvor ekkelt jeg tror det er å gulpe opp igjen :yuck:
 
Min hvilepuls denne PPen. Røde prikker er positiv EL-test og grønn prikk er når EL-testen ble negativ igjen. Ser ut som EL var på mandag og er da 4 og ikke 5 DPO i dag. Kan det være festedipp i dag mon tro? :rolleyes: Håpe håpe:hungry:
upload_2018-2-16_13-38-14.png
 
Fremdeles kun høy på monitoren så da er nok EL søndag (om max blir i morgen). Men får vente å se! Utålmodig
 
Monitoren finner alltid max hos meg. Dette er første ordentlige pp etter MAen i romjula.
Syklusene mine er alltid på 28-35 dager.
 
Back
Topp