~IKM Uke 9[emoji41]~

Hopper inn her litt sent! Er på første normale syklus etter fødsel, og fikk positiv eggløsningstest torsdag :) Så avventet forumdeltakelse til jeg visste hvilken IKM-gruppe jeg skulle i! Mini er 14,5mnd, og vi er klare for å prøve på en lillebror eller lillesøster [emoji173]️[emoji173]️

Nick: Hjerteknøtt
El: 15.02
IKM: 2.3
Ett barn fra før
PP1

Er veldig spent på hvor lang tid det tar denne gangen! Ble gravid på pp13 første gang, men hadde ma uke 15.. så ble jeg gravid på pp1 med gutten vår
 
Mellom 6-8 dpo her. Jeg tester ikke el, så vet ikke helt nøyaktig.
Har hatt vonde brystvorter i 7 dager nå. Pleier å ha ømme, men ikke vonde.
Men har blitt lurt mange pp-er, så det blir spennende å se[emoji23][emoji4]
 
Cd17 og den sjette dagen med høy på monitoren. Da kommer max i løpet av uka. Vi får besøk i kveld/i morgen, og da blir det ikkeno kos før besøket drar om ca 2 uker [emoji13][emoji13][emoji13]
 
Så oppgitt å lei meg.... ser ut til at kroppen har valgt å hoppe over EL denne gangen og.. er på CD 31 og forsatt ingen tegn til EL. Syklusene blir bare lenger og lenger og jeg blir bare mer og mer lei meg..

Vis vedlegget 244742
 
IMG_4053.jpg
 
Cd 16 her og forsatt kun høy. Nå er jeg tom for strimler til monitoren, men vi får kjøre på neste uka. Har 2 stk clear blue digital EL tester men da ser d ut som TR blir i uke 10 isteden for uke 9.
 
Så oppgitt å lei meg.... ser ut til at kroppen har valgt å hoppe over EL denne gangen og.. er på CD 31 og forsatt ingen tegn til EL. Syklusene blir bare lenger og lenger og jeg blir bare mer og mer lei meg..

Vis vedlegget 244742

Får du noe oppfølging fra gyn? Mine har også pleid å være lange. Alt fra 35 - 84 CD. Men etter jeg fikk Letrozol, så har jeg fått normal syklus når jeg bruker dem. Jeg har PCOS da.
 
Back
Topp