~IKM Uke 9[emoji41]~

Spennende med temping, det kan jo gi en god oversikt over syklusen! Jeg prøvde det 1 mnd, men syns det ble litt stress for et B-menneske som meg:hilarious: Men hvi du er i PP21 nå, så kunne det jo vært en idé å ta seg en tur til gynekologen, eller at dere begge to drar til legen for en sjekk! Kanskje du har noen du kjenner som kan anbefale en god gynekolog i nærheten av deg, hvis du har hatt litt dårlig erfaring når du tok celleprøve. Han jeg gikk til har flere av vennene mine gått til før og bare hatt positive ting om han :) Nå vet jeg ikke hvor du bor, men det er i Oslo!

Ja det blir spennende å se hva tempen forteller etterhver [emoji85] jeg elsker å sove lenge men jeg får holde ut med vekking kl 7 hver dag og heller sove igjen etterpå.

Helt sant, har flyttet til en ny by så kjenner ikke så veldig mange her enda. Men kanskje noen damer på jobb vet om noen. Bor i Trøndelag, så oslo blir kanskje litt langt [emoji56]
Kan jo hende at jeg ikke har eggløsning eller egg i det heletatt så [emoji53]
 
Ja det blir spennende å se hva tempen forteller etterhver [emoji85] jeg elsker å sove lenge men jeg får holde ut med vekking kl 7 hver dag og heller sove igjen etterpå.

Helt sant, har flyttet til en ny by så kjenner ikke så veldig mange her enda. Men kanskje noen damer på jobb vet om noen. Bor i Trøndelag, så oslo blir kanskje litt langt [emoji56]
Kan jo hende at jeg ikke har eggløsning eller egg i det heletatt så [emoji53]
Jeg tempet og sov videre, det var ingen problem når man ble vant til det:p men jeg våknet ofte og hadde panikk for å å glemt å tempe.. da tempet jeg bare med en gang om jeg hadde sovet lenge nok
 
Jeg tempet og sov videre, det var ingen problem når man ble vant til det:p men jeg våknet ofte og hadde panikk for å å glemt å tempe.. da tempet jeg bare med en gang om jeg hadde sovet lenge nok

Lurt! Første temp i dag mårres, men bråvåknet av en lyd halv 6. Tenkte ikke på å tempe da, så vet ikke hvor gyldig tempen var 07 når jeg skulle våkne [emoji53]
 
Hører egentlig til her, men blir bare så oppgitt! Nå er mannen bortreist noen dager, og jeg har allerede hatt elslim et døgn, og kjenner murringen. Da ser det ut til at eggløsning kommer supertidlig denne gang! Stipulert var fredag-lørdag. Venter tester i posten i morgen. Er el nå, eller kommer i natt/morgen, er løpet kjørt denne perioden. Ingen aksjer lagt, og ingen aksjelegger hjemme før om over to døgn. Vurderer nesten å gå til en nabo Frustrasjon!!! [emoji24]
 
Hører egentlig til her, men blir bare så oppgitt! Nå er mannen bortreist noen dager, og jeg har allerede hatt elslim et døgn, og kjenner murringen. Da ser det ut til at eggløsning kommer supertidlig denne gang! Stipulert var fredag-lørdag. Venter tester i posten i morgen. Er el nå, eller kommer i natt/morgen, er løpet kjørt denne perioden. Ingen aksjer lagt, og ingen aksjelegger hjemme før om over to døgn. Vurderer nesten å gå til en nabo Frustrasjon!!! [emoji24]
Vurderer gå til en nabo?
:laughing025
Hører du deg selv nå?

Krysser fingrene for senere el :)
 
Ingen tvil her :)
IMG_5832.jpg

Spennende å se når temp hopp kommer [emoji106]
 
Hvordan går det med deg og IVF, tigerbaby? [emoji4]
 
Hvordan går det med deg og IVF, tigerbaby? [emoji4]
Skriver en del i dagbok og ivf sin feb 18.
En liten oppsummering..
Første kontroll var kjempebra, og vi forventet derfor 8-12 egg ut på mandag som var.
Uttak var vondt. Skal be om mer smertestillende neste gang ettersom jeg skalv som et aspeløv av nerver og smerter.
Vi fikk ut 13 og var i en lykkeboble da mannens svømmere også hadde vært langt over gjennomsnittet.. men det ble to befruktet, og det ene av de to falt ifra.
Fikk satt inn en skikkelig søting av et 2-dages embryo i dag.. jeg klarte ikke å glede meg over innsett etter skuffelsen om befruktning :sorry: ingen på frys, så går det galt er det hele karusellen på nytt.
Har brukt store deler av dagen på å være skuffet og sippe litt, men det er bedre nå, vet ikke helt om jeg tør å tro på noe mer, men skal sloss litt med min egen babymotivasjon i dagene fremover.
 
Skriver en del i dagbok og ivf sin feb 18.
En liten oppsummering..
Første kontroll var kjempebra, og vi forventet derfor 8-12 egg ut på mandag som var.
Uttak var vondt. Skal be om mer smertestillende neste gang ettersom jeg skalv som et aspeløv av nerver og smerter.
Vi fikk ut 13 og var i en lykkeboble da mannens svømmere også hadde vært langt over gjennomsnittet.. men det ble to befruktet, og det ene av de to falt ifra.
Fikk satt inn en skikkelig søting av et 2-dages embryo i dag.. jeg klarte ikke å glede meg over innsett etter skuffelsen om befruktning :sorry: ingen på frys, så går det galt er det hele karusellen på nytt.
Har brukt store deler av dagen på å være skuffet og sippe litt, men det er bedre nå, vet ikke helt om jeg tør å tro på noe mer, men skal sloss litt med min egen babymotivasjon i dagene fremover.

Masse lykke til [emoji173]️[emoji257] krysser fingrer og tær for Valentinesbaby på dere i dag [emoji173]️
 
Åhh, så irritert! Sovnet rundt 23:30, våknet kl 02:15 av at snuppa gikk ut av rommet. Tempet og fikk 36.09. Var ute av senga i 5 minutt, la meg og tempet på nytt igjen. 36.10.
Sovnet nok mellom 02:30-02:45 og sov til 05:30. Tok tempen da og den var 36.27, men hvilken temp blir riktig å bruke?
Temper til vanlig mellom 04:30-05:00...
Ville jo vite om egget slapp!!
 
Lykkesol - PP 7 (PP 1 etter kjemisk) - B2 - EL 14.02 - IKM 26.02
EL på selveste valentinesdagen ❣️ Håper dette gir oss litt lykkestøv, slik at spiren sitter og holder seg fast denne gangen :love7
 
Skriver en del i dagbok og ivf sin feb 18.
En liten oppsummering..
Første kontroll var kjempebra, og vi forventet derfor 8-12 egg ut på mandag som var.
Uttak var vondt. Skal be om mer smertestillende neste gang ettersom jeg skalv som et aspeløv av nerver og smerter.
Vi fikk ut 13 og var i en lykkeboble da mannens svømmere også hadde vært langt over gjennomsnittet.. men det ble to befruktet, og det ene av de to falt ifra.
Fikk satt inn en skikkelig søting av et 2-dages embryo i dag.. jeg klarte ikke å glede meg over innsett etter skuffelsen om befruktning :sorry: ingen på frys, så går det galt er det hele karusellen på nytt.
Har brukt store deler av dagen på å være skuffet og sippe litt, men det er bedre nå, vet ikke helt om jeg tør å tro på noe mer, men skal sloss litt med min egen babymotivasjon i dagene fremover.
Så spennende! Masse masse lykke til! Krysser fingrene for deg og gleder meg til oppdateringer :Heartred Når skal du teste tror du?
 
Forventet EL i dag, men negativ EL-test i går ettermiddag så her kan det hende at ting forskyves.. er visst ikke helt stabil.
Blir spennende å se! Merker at det er "noe" på gang, iallefall :happy:
 
1 dpo i dag og syns tiden går tregt :clock
Når skal dere starte å teste denne gangen? Jeg begynner vanligvis aaaaltfor tidlig, men etter kjemisk forrig pp så tenkte jeg at jeg skulle prøve å holde meg litt lenger. I hvertfall til 10 dpo! Hvis jeg klarer, testene pleier å rope på meg fra skuffa :happy093.:playful:
 
Last edited:
Back
Topp