IKM uke 8 ||

Oioi. Har ikke erfaring med å bruke EL test som graviditetstest, men har sett andre gjøre det. Er det første testen etter EL, eller har du tatt graviditetstest før? I så fall, hvordan var de?

Dette er første test Ja, har kun digital liggende så har ikke giddet teste enda, men så er jeg så nysgjerrig siden denne pp er litt annerledes enn de to foregående :nailbiting:

Jeg tok en el.test bare for gøy 8 dpo når jeg også hadde svak strek på g.testen, da så dem slik som dette ut:
IMG_1382.JPG

9DPO, og denne er blenda, sant?

Image1518863755.684204.jpg

IKM om seks dager og pulsen er stabil og høy.

Image1518863898.013242.jpg

Hva tenker dere?

Image1518865048.877353.jpg
Image1518865054.971788.jpg

9 dpo HELT BLANK. Lyste på den i alle vinkler og selvfølgelig. Og så kommer 10 dpo en svak strek. Veldig rart. Samme som forrige pp, bare denne er sterkere enn forrige mnd på samme tid.

Vis vedlegget 244612Vis vedlegget 244613

9 dpo HELT BLANK. Lyste på den i alle vinkler og selvfølgelig. Og så kommer 10 dpo en svak strek. Veldig rart. Samme som forrige pp, bare denne er sterkere enn forrige mnd på samme tid.

Ta en til for å se om d blir strek på den og[emoji4] Er ingen tvil om at d er strek på den nederste hvertfall[emoji5] Ebay tester? Har inntrykk dem trenger en del hcg for å få strek[emoji51]

Ta en til for å se om d blir strek på den og[emoji4] Er ingen tvil om at d er strek på den nederste hvertfall[emoji5] Ebay tester? Har inntrykk dem trenger en del hcg for å få strek[emoji51]

Ja tok to til og begge fikk den svake streken [emoji85] men jubler liksom ikke enda, som sagt så skjedde det samme forrige pp, og da ble de sterkere til 12 dpo, deretter svakere [emoji19]

Spotter en del i dag, på grensen til mens... Så jeg kan settes på TR. Hopper inn i PP5 og uke 11.

Back
Topp