IKM uke 8 ||

Kveldens tester - og økende på eggløsningstest

Screenshot_20180216-152731.jpg

20180216_151517.jpg

Ikke mist håpet! 8/9 dpo er ofte for tidlig til å se noe strek i det hele tatt. Håper du tar feil [emoji173]️
Tok ny test i dag, like hvit. Men har hatt stikking i livmor e hele kveld. Håper det er noe positivt. Skal vente til søndag med å teste på nytt.

Tror tanta kjæm likevel jeg :( livmortappen ligger veldig langt ned og har hatt skikkelig mensensmerter siden 5 dpo :( idag er jeg vel 8-9 dpo :( ømme pupper har anmeldt sin ankomst, kan ikke reise meg opp uten å holde i dem :banghead: får bare vente og se på torsdagen davel :)

Idag 11 dpo tok jeg en el-test (av ren nysgjerrighet og mangel på g-test), og den var superpositiv!!!!! Hvorfor det da mon tro?o_O

Idag 11 dpo tok jeg en el-test (av ren nysgjerrighet og mangel på g-test), og den var superpositiv!!!!! Hvorfor det da mon tro?o_O
Oioi. Har ikke erfaring med å bruke EL test som graviditetstest, men har sett andre gjøre det. Er det første testen etter EL, eller har du tatt graviditetstest før? I så fall, hvordan var de?

Dette er første test Ja, har kun digital liggende så har ikke giddet teste enda, men så er jeg så nysgjerrig siden denne pp er litt annerledes enn de to foregående :nailbiting:

El tester blir positive ved en graviditet, men de blir sterkere rundt IKM uten å være gravid også. Den digitale med ukes indikator blir som regel positiv ca 10 dpo i hvert fall hos mange!

Back
Topp