IKM uke 8 ♡

CD14 og jeg tror faktisk jeg er 2 dpo allerede?:) Hatt en del murringer siden igår kveld. Det kan jeg ha både før og etter EL, så hjelper meg ikke så mye det heller:hilarious:
Litt usikker på tempen, men? Har den gått opp for lite? Temper vaginalt denne gangen:happy119
Vet at tempen min går opp mye noen ganger etter EL og andre ganger ikke så mye. Får fasiten imorgen, enten setter FF kryss eller ikke:hilarious:
Screenshot_20230208_091142_FF App.jpg

CD14 og jeg tror faktisk jeg er 2 dpo allerede?:) Hatt en del murringer siden igår kveld. Det kan jeg ha både før og etter EL, så hjelper meg ikke så mye det heller:hilarious:
Litt usikker på tempen, men? Har den gått opp for lite? Temper vaginalt denne gangen:happy119
Vet at tempen min går opp mye noen ganger etter EL og andre ganger ikke så mye. Får fasiten imorgen, enten setter FF kryss eller ikke:hilarious:
Screenshot_20230208_091142_FF App.jpg

Jeg er dessverre ingen ekspert.
Men blir spennende å se tempen imorgen og om du får kryss :woot:

CD15
Her skjer det endelig noe:woot:
Testen idag er snart positiv!
Men syns Premom rater testene helt merkelig etter den nye oppdateringen!?
Kan ikke skjønne at dagens test ikke er mer enn 0,69 og hvertfall ikke siden den mener den igår og hadde samme rating. Det stemmer jo overhodet ikke.. Det irriterer meg veldig:dead:

Men regner med testen blir skikkelig positiv utover dagen eller ikveld, og da er det sjans for at eggløsning er imorgen som jeg håpte på :woot:

Og det skal ikke stå på X-e innsatsen siste dagene hvertfall :angelic:

13617C62-4A2A-48E7-9ECE-B128727FCE27.jpeg

2CB10BB3-3B1E-447C-B937-91A990B56809.jpeg

16F75B27-420C-4C99-A7F0-B3404B0FAE8B.jpeg

Edit: Måtte gå tilbake å se på tidligere tester i Premom, og lignende test har blitt ratet til high 0,93 og 1.03 før hos meg..
Har faktisk lest om fler her inne som er misfornøyd etter den nye oppdateringen…

Last edited:
Mannen har fått covid, så da var vel denne pp over o_O tviler på suksess da!

Om dere får til å legge inn aksjer, så ville jeg gjort det❤️ Håpet er ikke ute fordet om en er syk, men selvsagt vanskelig om en er så syk til å orke sex.

Nå er eggløsning over, og vi har gjort vårt, haha skulle egentlig hatt eggløsning idag, men fikk positiv test på mandag.
Så nå er det bare å trippe frem til TR syns dette er verst, føler dagene går sååååå seint frem mot testing!

Håper på spire :Heartpink Du må legge inn smileys fra babyverden sine egen smileys(du ser de på bildet over her)

CD15
Kan ikke skjønne at dagens test ikke er mer enn 0,69 og hvertfall ikke siden den mener den igår og hadde samme rating. Det stemmer jo overhodet ikke.. Det irriterer meg veldig:dead:

Men regner med testen blir skikkelig positiv utover dagen eller ikveld, og da er det sjans for at eggløsning er imorgen som jeg håpte på :woot:

Vis vedlegget 398350
Vis vedlegget 398351
Vis vedlegget 398352

Edit: Måtte gå tilbake å se på tidligere tester i Premom, og lignende test har blitt ratet til high 0,93 og 1.03 før hos meg..
Har faktisk lest om fler her inne som er misfornøyd etter den nye oppdateringen…

Så herlig, da kom EL jaggu meg akkurat på dagen som du håpte på:smiley-bounce012:gen014 Lagt inn godt med babyaksjer:smiley-bounce012:sign17:sign19

Jeg er dessverre ingen ekspert.
Men blir spennende å se tempen imorgen og om du får kryss :woot:

Ja, er gjør ikke noe om EL først var igår heller:joyful: Anser meg selv som i dpo-land iallefall:talk017 Og her trives jeg best og:greet015

CD15

Vis vedlegget 398350
Vis vedlegget 398351
Vis vedlegget 398352

Helt enig med at premom er rar! Noen ganger legger jeg inn samme tester flere ganger- og får heelt forskjellig svar..
men testen din så jo lovende ut da :D

Ja det var utrolig digg! Har for første gang på lenge en skikkelig lykkefølelse nå etter MA’en, endelig skjer det noe bra med denne kroppen. Nå SKAL det bare gå! :sign17:sign19
Ja det var utrolig digg! Har for første gang på lenge en skikkelig lykkefølelse nå etter MA’en, endelig skjer det noe bra med denne kroppen. Nå SKAL det bare gå! :sign17:sign19
Er så deilig når man sitter igjen med den følelsen: At nå går det, denne mnd er vår mnd :sign19 :talk017 :Heartpink :love7 Sitter med den selv også, første mnd jeg er sikker på at : Nå gikk det:smiley-bounce012:smiley-bounce015:cool05:sign19:love017:talk017:Heartpink

I dag var jeg på toråskontroll med gutten min, og det gikk strålende (med han). Helt til Hs spurte hvordan det gikk med meg, og jeg knakk helt sammen. Så skal fortsatt ikke mye til før tårene kommer (etter Ma I Desember):(

Venter i spenning på El i disse dager, og krysser fingrene og tær for at ting faller på plass igjen. Det er nesten bare tanken på å bli gravid igjen som holder meg gående....

Jeg var så glad for at vi skulle få et sommerbarn denne gangen og det passet perfekt med barnehage og alt og det...men sånn gikk det ikke.. om det klaffer nå, så blir det november og ja, man har rett på bhgplass... men kunne nesten heller tenkt meg et desemberbarn som ikke har rett på plass fra august... slik at det ville vært sosialt akseptert å ha barnet hjemme litt ekstra (slik som jeg var med januar barnet)... ikke det at det har noe å si, og ikke kan man bestemme det heller. Jeg tar det jeg får!!!!!

Last edited:
Samme her ass.. mister jo helt motivasjon for å legge inn aksjer:dead:
Men redd for å stole for mye på testene og gå glipp av sjansen og..
Legger inn aksjer uansett vi da, så får vi bare håpe vi treffer :angel9 Men skjønner hva du mener ja. Mister liksom litt piffen når testene viser bare negativt

Krysser fingrene :D er jo «bare» cd 13 i dag, men veit da søren om den el beregninga mi er helt riktig. Får fortsette å teste :)

Om en har ustabile sykluser, så kan man ikke gå ut ifra når appen beregner det skal være EL, dessverre. Min beregnet at EL denne gangen skulle være på CD19, hadde EL enten på CD12 eller CD13:happy119 Og det hadde jeg ikke visst uten el-testing, da jeg kan ha el-smerter en hel uke før EL kommer...

I dag var jeg på toråskontroll med gutten min, og det gikk strålende (med han). Helt til Hs spurte hvordan det gikk med meg, og jeg knakk helt sammen. Så skal fortsatt ikke mye til før tårene kommer (etter Ma I Desember):(

Venter i spenning på El i disse dager, og krysser fingrene og tær for at ting faller på plass igjen. Det er nesten bare tanken på å bli gravid igjen som holder meg gående....

Jeg var så glad for at vi skulle få et sommerbarn denne gangen og det passet perfekt med barnehage og alt og det...men sånn gikk det ikke.. om det klaffer nå, så blir det november og ja, man har rett på bhgplass... men kunne nesten heller tenkt meg et desemberbarn som ikke har rett på plass fra august... slik at det ville vært sosialt akseptert å ha barnet hjemme litt ekstra (slik som jeg var med januar barnet)... ikke det at det har noe å si, og ikke kan man bestemme det heller. Jeg tar det jeg får!!!!!

Sender en kjempe klem :Heartred

Kjenner meg veldig igjen i at det nesten bare er tanken på å bli gravid som holder meg gående.
Føler det tar alt for stor plass i hodet og sliter veldig med å prøve å skyve det vekk.
Når jeg forteller kollegaer feks at jeg har mistet, er kommentaren veldig ofte at jeg er jo så heldig som allerede har tre fine. Og det er jeg jo! Det er jeg overtakknemlig for, men det setter jo ikke vekk sorgen over den som ikke ble allikevel.. :sorry:

Alt var også perfekt i forhold til timingen på sommerbarnet vi og skulle ha. Vi skal egentlig blant annet på tur til syden hele storfamilien med søsken og søskenbarn osv i høstferien. Da hadde det vært helt perfekt med baby født i juni som skulle vært fire måneder. Nå kræsjer det med termin og reise hvis det skulle klaffe denne gangen eller neste, men å vente er jo enda mer uaktuelt :sad010
Kjenner de tankene gnager skikkelig på dårlige dager…
Men prøver ellers å bare tenke at dette får jeg ikke gjort noe med og jeg er nødt til å se fremover for det er ingen annen utvei..
Men kjenner meg veldig igjen i at det er veldig vanskelig!

Håper for oss begge så vi snart kan se fremover igjen :Heartred

Back
Topp