mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Testet igjen på utvannet urin. Får prøve å holde meg til kvelden, så får jeg se da. Tror kanskje jeg får positive tester imorgen?!
La inn babyaksjer i formiddag, så hadde vært perfekt om testene er positive imorgen
La inn babyaksjer i formiddag, så hadde vært perfekt om testene er positive imorgen
Hadde vært deilig med tidlig EL for en gangs skyld

Men du har jo helt rett, det bør jo egentlig holde
Det er bare å legge inn godt med aksjer før du drar, også igjen når du kommer hjem, så skal det være mer enn nok til spire, det

Fikk sterkere el-test idag tidlig, så positiv på 2 urin(var litt konsentrert pga jeg kun hadde drukket en kopp kaffe) og negativ igjen på 3.urin(denne veldig utvannet). Monitor sier jo da høy siden jeg tok på morgenurin. Kanskje får jeg positive tester fra morgenstunden imorgen og litt utover dagen. Vel, vel, det får jeg se. Fått lagt inn babyaksjer idag formiddag, på tross av at 4åringen er hjemme med 40 i feber(benyttet sjansen når han så film og mini sov lur)
3 siste testene er fra idag.

Hadde bare vært så moro å kunne kjøpe masse rosa stæsj igjen(13 år siden jeg sist fikk ei jente)
Har du prøvd Salvie-te? Det kan forkorte follikkelfasen(dagen fra mens til EL). Jeg får som regel EL alt fra CD18-CD24, men denne gang fikk jeg positive tester idag på CD12
har bestilt wondfo og frer tester til testperioden så håper det kommer i tide