IKM uke 8 ♡

Testet igjen på utvannet urin. Får prøve å holde meg til kvelden, så får jeg se da. Tror kanskje jeg får positive tester imorgen?! :smiley-angelic001 :Heartpink La inn babyaksjer i formiddag, så hadde vært perfekt om testene er positive imorgen:joyful:
Screenshot_20230206_144810_Premom.jpg

Jeg er ikke sikker på at EL er nå for pleier å få mega positive tester, og vet at om de ikke er det, så er ikke EL ennå, men tror kanskje at jeg får positive tester igjen imorgen tidlig. Fikk en ganske sterk en igjen nå i sta :angelic: Hadde vært deilig med tidlig EL for en gangs skyld:joyful:

På hvilken CD pleier du å ha EL? Eller har du også en ustabil syklus?:-/ Skjønner du føler litt på det iom du skal reise bort, mem går fint ann å ha sex fredag før du drar også igjen søndag. Skal holde fint med annenhver dag❤️
Vis vedlegget 398236

Jeg har stort sett hatt eggløsning på CD 16-20 før, så det blir fort til helgen det :facepalm:
Er på CD 13 idag.
Jeg skal på jobb på fredag og reiser rett derfra, men jeg kan vel ikke annet enn å ha alarm på klokken 5 eller noe, og tvinge han med på en runde før jeg drar. Eller så får jeg stikke innom kontoret hans i lunsjen :hilarious:

Jeg har stort sett hatt eggløsning på CD 16-20 før, så det blir fort til helgen det :facepalm:
Er på CD 13 idag.
Jeg skal på jobb på fredag og reiser rett derfra, men jeg kan vel ikke annet enn å ha alarm på klokken 5 eller noe, og tvinge han med på en runde før jeg drar. Eller så får jeg stikke innom kontoret hans i lunsjen :hilarious:
Hva gjør man ikke for å få lagt inn aksjer, si:hilarious: Ja, da er det jo godt mulig det ikke er EL før til helgen, men om dere får lagt inn aksjer på fredag morgen, skal det gå bra❤️

Tror testene blir positive imorgen, tok en til nå:smiley-bounce012
20230206_160729.jpg

Hva gjør man ikke for å få lagt inn aksjer, si:hilarious: Ja, da er det jo godt mulig det ikke er EL før til helgen, men om dere får lagt inn aksjer på fredag morgen, skal det gå bra❤️

Han jobber som politi, så tar seg vel ikke såå godt ut med sex på kontoret :hilarious:

Uff jaaaa, håååper den kommer litt før for jeg vet jeg kommer til å stresse med at vi ikke har gjort «nok», hvis det blir i helgen :sorry: Men du har jo helt rett, det bør jo egentlig holde:Heartred

Han jobber som politi, så tar seg vel ikke såå godt ut med sex på kontoret :hilarious:

Uff jaaaa, håååper den kommer litt før for jeg vet jeg kommer til å stresse med at vi ikke har gjort «nok», hvis det blir i helgen :sorry: Men du har jo helt rett, det bør jo egentlig holde:Heartred

Hahah, sorry jeg ler:laughing002 Det er bare å legge inn godt med aksjer før du drar, også igjen når du kommer hjem, så skal det være mer enn nok til spire, det❤️ Skjønner deg godt mht at det stresser deg. Jeg trives best i dpo-land:happy119

Spent på hvor lenge testene er positive denne gang? :joyful: De to forrige pp har de kun vært positive noen timer.. vanligvis har jeg gjerne positive tester i to døgn:happy119 spent på morgendagens temp:happy:
Screenshot_20230206_185746_Premom.jpg

CD12 og jeg er litt forvirret:think005 Fikk sterkere el-test idag tidlig, så positiv på 2 urin(var litt konsentrert pga jeg kun hadde drukket en kopp kaffe) og negativ igjen på 3.urin(denne veldig utvannet). Monitor sier jo da høy siden jeg tok på morgenurin. Kanskje får jeg positive tester fra morgenstunden imorgen og litt utover dagen. Vel, vel, det får jeg se. Fått lagt inn babyaksjer idag formiddag, på tross av at 4åringen er hjemme med 40 i feber(benyttet sjansen når han så film og mini sov lur):smiley-bounce022 3 siste testene er fra idag.

Screenshot_20230206_114109_FF App.jpg

Screenshot_20230206_113841_Premom.jpg
Kanskje du har el allerede i dag? Med den tempdroppen så ser det jo veldig lovende ut:)

Jeg skal til gyn neste uke, egentlig for å sjekke meg for BV. Men jeg tror ikke jeg har det lenger siden jeg fikk noen piller av legen som jeg tok for lenge siden. Skal jeg avbestille timen? Eller kan jeg ta den uansett å spørre om helt andre ting? Om f. Eks alt står bra til med livmor og eggstokker osv? Haha. Jeg har jo el en eller annen gang denne uken, så hadde jo vært litt kult om hun kunne se om jeg har hatt el osv:p men nå ble jeg usikker på om jeg kan det, siden jeg allerede har fått medisiner mot BV:p

Kanskje du har el allerede i dag? Med den tempdroppen så ser det jo veldig lovende ut:)

Ja, jeg lurer på om jeg har EL nå ikveld(kjenner en del murringer og småvondt):) Så helst den var imorgen mht sjansen for jentespire:smiley-ashamed005:hilarious: Men jeg blir da like glad for en gutt også:Heartblue:love7 Hadde bare vært så moro å kunne kjøpe masse rosa stæsj igjen(13 år siden jeg sist fikk ei jente):Heartpink

Hahah, sorry jeg ler:laughing002 Det er bare å legge inn godt med aksjer før du drar, også igjen når du kommer hjem, så skal det være mer enn nok til spire, det❤️ Skjønner deg godt mht at det stresser deg. Jeg trives best i dpo-land:happy119

:hilarious:

Ja, satser på det føles greit. Det beste hadde vært om jeg fikk eggløsning på torsdag (ønsketenkning) eller før selvfølgelig:angelic: Blir spennende fremover uansett!
Jeg og trives veldig godt i dpo-land faktisk! Syns det er en så spennende og fin tid. Tiden fra mensen til eggløsning derimot…. :blackeye:

:hilarious:

Ja, satser på det føles greit. Det beste hadde vært om jeg fikk eggløsning på torsdag (ønsketenkning) eller før selvfølgelig:angelic: Blir spennende fremover uansett!
Jeg og trives veldig godt i dpo-land faktisk! Syns det er en så spennende og fin tid. Tiden fra mensen til eggløsning derimot…. :blackeye:

Er så dritt med lange sykluser og det å aldri vite når EL er fra PP til PP:bag: Har du prøvd Salvie-te? Det kan forkorte follikkelfasen(dagen fra mens til EL). Jeg får som regel EL alt fra CD18-CD24, men denne gang fikk jeg positive tester idag på CD12:smiley-bounce012
Håper du får EL på torsdag:smiley-angelic001 Jaaah, synes helt klart det er den beste tiden i syklusen jeg og:happy119

Er så dritt med lange sykluser og det å aldri vite når EL er fra PP til PP:bag: Har du prøvd Salvie-te? Det kan forkorte follikkelfasen(dagen fra mens til EL). Jeg får som regel EL alt fra CD18-CD24, men denne gang fikk jeg positive tester idag på CD12:smiley-bounce012
Håper du får EL på torsdag:smiley-angelic001 Jaaah, synes helt klart det er den beste tiden i syklusen jeg og:happy119

Nei, jeg har ikke det.
Hadde tenkt til å prøve det denne syklusen, men er ingen butikker som har det i nærheten her, så jeg fikk ikke tak i det tidsnok.. men har lyst til å prøve det neste runde, som forhåpentligvis ikke blir noe av :angelic:
Irriterende når det er nå jeg virkelig hadde trengt det, men men!

Nei, jeg har ikke det.
Hadde tenkt til å prøve det denne syklusen, men er ingen butikker som har det i nærheten her, så jeg fikk ikke tak i det tidsnok.. men har lyst til å prøve det neste runde, som forhåpentligvis ikke blir noe av :angelic:
Irriterende når det er nå jeg virkelig hadde trengt det, men men!

Åh, det er kjipt da:sorry: Håper spiren slipper denne PP, så du slipper å prøve det ut uansett:happy119:Heartred

Fikk først el-testene i kveld så tok en nå, virker som den er positiv :rolleyes: jeg hadde skikkelig med el-smerter i går så tenkte kanskje el var da. Er testene fortsatt «positive» etter el ? Skal teste litt hyppig å se om den er på tur eller har vært. Tok også en bp vanlig test bare for å se at streken som var før tr ikke var der, og det var den forsåvidt ikke. Meen jeg syns det er kjedelig at jeg får en form for strek på alle testene jeg tar derfra, enten må 25mlu testene være ekstremt sensitive eller så har jeg en en del hcg-hormon i kroppen:wtf: har bestilt wondfo og frer tester til testperioden så håper det kommer i tide:joyful:

Vedlegg

• 5CF82F19-69F8-4572-B9B7-97DB66321E93.jpeg
    5CF82F19-69F8-4572-B9B7-97DB66321E93.jpeg
    911 KB · Visninger: 89
  • CE2BFCDF-125D-4E83-8382-93A580C26E43.jpeg
    CE2BFCDF-125D-4E83-8382-93A580C26E43.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 88
Jeg skal til gyn neste uke, egentlig for å sjekke meg for BV. Men jeg tror ikke jeg har det lenger siden jeg fikk noen piller av legen som jeg tok for lenge siden. Skal jeg avbestille timen? Eller kan jeg ta den uansett å spørre om helt andre ting? Om f. Eks alt står bra til med livmor og eggstokker osv? Haha. Jeg har jo el en eller annen gang denne uken, så hadde jo vært litt kult om hun kunne se om jeg har hatt el osv:p men nå ble jeg usikker på om jeg kan det, siden jeg allerede har fått medisiner mot BV:p

Jeg hadde benyttet meg av timen og spurt og blitt undersøkt for det jeg evt lurte på❤️

Jeg hadde benyttet meg av timen og spurt og blitt undersøkt for det jeg evt lurte på❤️
Ja da gjør jeg det ❤️ hun kan vel gi meg noen svar på om jeg hr noen egg eller om jeg har blitt for gammal. Spermen til samboer kan jo også ha blitt betraktelig redusert siden sist. Så, men vi kan jo begynne med å se at alt er greit her, siden jeg uansett skal dit :) kanskje hun kan gi meg noe som kan øke sjangsene? Jaja. Greit å få det gjort;)

Ja da gjør jeg det ❤️ hun kan vel gi meg noen svar på om jeg hr noen egg eller om jeg har blitt for gammal. Spermen til samboer kan jo også ha blitt betraktelig redusert siden sist. Så, men vi kan jo begynne med å se at alt er greit her, siden jeg uansett skal dit :) kanskje hun kan gi meg noe som kan øke sjangsene? Jaja. Greit å få det gjort;)

Når du har time, så hvorfor ikke benytte den?:p:smiley-bounce012Man kan ha mange egg, men dårlig eggkvalitet!? Så må evt ta noen blodprøver, tror jeg? Men det kan jeg ikke helt uttale meg om, siden jeg ikke har så god peiling på det❤️ Ville forhørt meg med henne og søkt råd. Vet man kan booste EL med Letrozol iallefall :angelic:

Back
Topp