IKM uke 8 ♡

Fikk først el-testene i kveld så tok en nå, virker som den er positiv :rolleyes: jeg hadde skikkelig med el-smerter i går så tenkte kanskje el var da. Er testene fortsatt «positive» etter el ? Skal teste litt hyppig å se om den er på tur eller har vært. Tok også en bp vanlig test bare for å se at streken som var før tr ikke var der, og det var den forsåvidt ikke. Meen jeg syns det er kjedelig at jeg får en form for strek på alle testene jeg tar derfra, enten må 25mlu testene være ekstremt sensitive eller så har jeg en en del hcg-hormon i kroppen:wtf: har bestilt wondfo og frer tester til testperioden så håper det kommer i tide:joyful:
Er ikke du gravid? El-testene blir jo veldig positive ved graviditet. Og hcg-testen er jo mer enn bare en skygge :confused3

Fikk først el-testene i kveld så tok en nå, virker som den er positiv :rolleyes: jeg hadde skikkelig med el-smerter i går så tenkte kanskje el var da. Er testene fortsatt «positive» etter el ? Skal teste litt hyppig å se om den er på tur eller har vært. Tok også en bp vanlig test bare for å se at streken som var før tr ikke var der, og det var den forsåvidt ikke. Meen jeg syns det er kjedelig at jeg får en form for strek på alle testene jeg tar derfra, enten må 25mlu testene være ekstremt sensitive eller så har jeg en en del hcg-hormon i kroppen:wtf: har bestilt wondfo og frer tester til testperioden så håper det kommer i tide:joyful:
Den el testen var jo sterk og deg var jo g testen også:) så du må jo være gravid?

CD13 og vet ikke om EL var igår eller idag?! Tror kanskje tempen gikk opp for lite til at EL var igår?:think005 Uansett, testene er fortsatt positive og idag gikk CB-monitoren på maks:smiley-bounce012
Siden vi tydeligvis hadde sex på eggløsning eller meget nærme, så tror jeg det blir en gutt igjen:Heartblue:love7:knegg: Jeg kommer til å bli like glad for en liten, deilig tass igjen som ei jente, men kjedelig om jeg ikke kan shoppe rosa:hilarious: Jeg blir veldig overrasket OM jeg ikke blir gravid i denne PP:angel4 Har så troen på at nå gikk det❤️
Screenshot_20230207_085049_FF App.jpg

20230207_074556.jpg

Screenshot_20230207_100122_Premom.jpg

Er du gravid? Vet at jeg kan få positive g-tester når jeg har eggløsning(samtidig som jeg får positive el-tester) Synes dog g-testen var for svak til at du evt skulle vært 6 uker på vei!:think005

Cd 14 og tror jeg hadde litt elslim i går, men testene viser desverre Ingen tegn til El enda... Jeg er så besatt at jeg tester sånn 3 ganger for dagen :p blir jo nødt ril å kjøpe flere om den ikke dukker opp snart. Eggløsning er ikke forventet før til helgen, men siden den kom så tidlig sist... så har jeg ikke tenkt å gå glipp av den :)
Screenshot_20230207-112514_Premom.jpg

CD 14 og nå har jeg og endelig fått eggløsningsslim.
Da jeg gikk på do ista (unnskyld detaljer), hang det en tjukk slimtråd fra kjeden og helt ned i dovannet :hilarious: Og jeg måtte fjerne den fysisk med papir. Det må jo være et godt tegn!
Det var også lyse blodstriper i det og det har jeg hatt før når jeg ble gravid :angelic:
Innbiller meg litt murringer og.
Eggløsningstesten var derimot så negativ som du kan få den, men det er helt vanlig for meg at de plutselig skyter opp i styrke fra veldig svak strek et par - noen dager før eggløsning.

Spent på de neste dagene og har fortsatt et lite håp om at eggløsningen får fart på seg og kommer før helgen.

55E40D91-6E8F-4EAB-A359-F05A071E1400.jpeg

5A987B5E-DD70-46BE-AEA7-E2BE3EB561D7.jpeg

Er du gravid? Vet at jeg kan få positive g-tester når jeg har eggløsning(samtidig som jeg får positive el-tester) Synes dog g-testen var for svak til at du evt skulle vært 6 uker på vei!:think005
Nei det går ikke, da skulle testene ha vært mye sterkere. Fikk akkurat like tester i dag, så tror jeg må ha en mengde hcg i kropp fra før eller ha vært veldig uheldig med testene mine fra bp. Hvordan er dine EL-tester i timene/dagene etter el ? :) Har tatt 6 tester siste 24 timene å alle er hekt lik/ viser samme verdi på premom. Tenkte El var søndagskveld men da skulle det vel sunket til nå ? Har ikke pleid å teste el etter peak tidligere så vet ikke hvor rask det synker:p

Nei det går ikke, da skulle testene ha vært mye sterkere. Fikk akkurat like tester i dag, så tror jeg må ha en mengde hcg i kropp fra før eller ha vært veldig uheldig med testene mine fra bp. Hvordan er dine EL-tester i timene/dagene etter el ? :) Har tatt 6 tester siste 24 timene å alle er hekt lik/ viser samme verdi på premom. Tenkte El var søndagskveld men da skulle det vel sunket til nå ? Har ikke pleid å teste el etter peak tidligere så vet ikke hvor rask det synker:p

Hmmm, kanskje kroppen ikke greier å slippe egget? :think005 Jeg vet ærlig talt ikke jeg altså? Vet jeg kan gå å ha neeesten positive tester der strekene er like sterke i flere dager. Mine el-tester er gjerne veldig positive når det er EL, så derfor fortsetter jeg å teste til de er der. Så da vet jeg EL er på gang. Mine tester er nå negative igjen:happy119
Screenshot_20230207_105904_Premom.jpg

:DHmmm, kanskje kroppen ikke greier å slippe egget? :think005 Jeg vet ærlig talt ikke jeg altså? Vet jeg kan gå å ha neeesten positive tester der strekene er like sterke i flere dager. Mine el-tester er gjerne veldig positive når det er EL, så derfor fortsetter jeg å teste til de er der. Så da vet jeg EL er på gang. Mine tester er nå negative igjen:happy119
Vis vedlegget 398317
Nei ikke greit å si, men takk for svar! :) Åh, så fine tester du har! :D Blir spennende i dpo land!

Nei ikke greit å si, men takk for svar! :) Åh, så fine tester du har! :D Blir spennende i dpo land!

Skulle ønske jeg kunne vært mer til hjelp❤️ Håper egget slipper og du får negative tester❤️ Takk for det, aner ikke hvorfor de blir sånn? Sært, akkurat som eieren, si :hilarious: Gleder meg helt sinnsykt til å teste:love7

Hærre Gud og el smerter jeg har nå i kveld. Skal jo ikke ha el før på fredag. Men i dag gjør det veldig vondt! Wæææ. Tror jeg må gå en tur med bikkja så jeg glemmer smertene litt. Rart om jeg skal få el nå så tidlig, så mye Ibux jeg har tatt de siste ukene :p

Hærre Gud og el smerter jeg har nå i kveld. Skal jo ikke ha el før på fredag. Men i dag gjør det veldig vondt! Wæææ. Tror jeg må gå en tur med bikkja så jeg glemmer smertene litt. Rart om jeg skal få el nå så tidlig, så mye Ibux jeg har tatt de siste ukene :p

Åååh, håper for deg❤️ Tester du etter EL?

Åååh, håper for deg❤️ Tester du etter EL?
Nei, jeg tester ikke:p stoppa med det for en liten stund siden da jeg har veldig stabile sykluser og el alltid på cd 14/15 og alltid 14 dagers lutealfase :p så jeg så ikke vits i det til slutt ;) jeg kjenner det på kroppen når el er over. Også har vi sex når jeg ser el slim. Går litt ut ifra det;)❤️

Nei, jeg tester ikke:p stoppa med det for en liten stund siden da jeg har veldig stabile sykluser og el alltid på cd 14/15 og alltid 14 dagers lutealfase :p så jeg så ikke vits i det til slutt ;) jeg kjenner det på kroppen når el er over. Også har vi sex når jeg ser el slim. Går litt ut ifra det;)❤️

Da er det jo veldig greit :happy119 Fint å ha så stabile sykluser:joyful: Da vet man når det gjelder:Heartred Krysser fingrene for spire, kjære du:smiley-angelic003❤️

CD 14 og nå har jeg og endelig fått eggløsningsslim.
Da jeg gikk på do ista (unnskyld detaljer), hang det en tjukk slimtråd fra kjeden og helt ned i dovannet :hilarious: Og jeg måtte fjerne den fysisk med papir. Det må jo være et godt tegn!
Det var også lyse blodstriper i det og det har jeg hatt før når jeg ble gravid :angelic:
Innbiller meg litt murringer og.
Eggløsningstesten var derimot så negativ som du kan få den, men det er helt vanlig for meg at de plutselig skyter opp i styrke fra veldig svak strek et par - noen dager før eggløsning.

Spent på de neste dagene og har fortsatt et lite håp om at eggløsningen får fart på seg og kommer før helgen.

Vis vedlegget 398308

Vis vedlegget 398309

Håper el-testen er positiv imorgen:smiley-bounce015Høres ut som du har bra med el-slim:smiley-bounce022:cool05

Nå er eggløsning over, og vi har gjort vårt, haha skulle egentlig hatt eggløsning idag, men fikk positiv test på mandag.
Så nå er det bare å trippe frem til TR syns dette er verst, føler dagene går sååååå seint frem mot testing!

Da har ei meget beskjeden tante rød dratt igjen. En dag skikkelig blødning, en medium, en lett og en kun spotting. Da er det bare å nyyyyte de 10 dagene uten bind i trusa, før det er aksjelegging og ny runde Lutinus i dåsa :hilarious:

Mannen skal avlevere sædprøve i dag- tror vi er nervøse begge to! Innser vel at det trolig blir ivf fra april/mai, så tar de to neste pp ganske rolig (Håper jeg). Vil jo egentlig helst ikke ha termin i nov/des, men tør ikke ta prøvepause i tilfelle gullegget kommer i feb/mars. Særlig siden både jeg og fertilitetslege tror jeg hadde kjemisk/forsøk på festing de to siste rundene. Har fått testedag mandag i uke 10, så henger nok litt begge steder- hååååper å klare å vente helt til da med å teste, men 16dpo er eeeeeviglenge å vente…

Back
Topp