IKM uke 8 ♡

Bruker å ha el på cd14-15 og er på cd12 nå :) Hadde håpet den kom et par dager før denne gangen, da det kan skje noen sykluser.

Håper det er tilfellet denne gang, så det er en sjans for spire :Heartpink :happy119

Jippi, fikk faktisk positiv nå. Drakk salvie-te denne gangen, for å prøve å få et par dager tidligere :joyful: da er kanskje ikke all håp ute, siden vi fikk lagt inn aksjer torsdag morgen? Og alle dagene før det.
68D11C0A-58ED-43D7-AD42-59D3F52DF616.jpeg

Jippi, fikk faktisk positiv nå. Drakk salvie-te denne gangen, for å prøve å få et par dager tidligere :joyful: da er kanskje ikke all håp ute, siden vi fikk lagt inn aksjer torsdag morgen? Og alle dagene før det.Vis vedlegget 398150
Herlig, EL er alt fra 0-48 timer etter positiv test. Eller kan akkurat ha vært, det ser man kun ut ifra temping. Skal være et håp da❤️
Screenshot_20230204_144434_Gallery.jpg

Kiro91 - 31 - pp3 etter Ma i Desember -b3- el11.02 - ikm25/2

Satser på at dette blir en "normal" syklus, så melder meg inn her. Jeg er på cd11 i dag og allerede begynt å teste etter el siden den kom så tidlig forrige syklus... men foreløpig ingen tegn til det med det første. Normalt fra tidligere har jeg hatt eggløsning på cd 18 :)

Sykdom i heimen blant oss voksne og syke barn hjemme. Er på CD9 og fikk hly på monitor idag, mye murringer og mye el-slim. Så godt mulig EL kommer tidlig denne gang. Får bare se hva som skjer :happy119 Ønsker deg en riktig god bedring❤️
God bedring til dere også ❤️ mannen ut for å kjøpe covid test nå. Null lukt eller smakssans på 2 dager nå :p garantert det da.
Høy allerede ja. Spennende ❤️ også en del el slim i dag og er på cd 8. så er jo evigheter til el ennå egentlig. Hater å vente.

Åå så typisk! Kan ibux ha noe å si på EL ? :bag: Jeg er på cd 14 og har også fått en del el-slim, blir spennende! Pleier å ha el på cd 20-22 egentlig. Jeg tester ikke, men høyst ufrivillig da jeg har 50 i posten og det fins ikke å kjøpe i mitt nærområde. Men jeg er i allefall godt rustet til neste pp da om den ikke skulle sitte nå:laughing002 hvilken pp er du i nå ? Har du aldri pleid å teste eller tempe ?:happy:
Aaah. 50 i posten faktisk. Når kommer de? :p ja Ibux er betennelses dempende og kan forsinke el. Men det er jo om du tar store mengder. Mange bruker det jo for mensen smerter. Og jeg syns Paracet blandet med Ibux er det eneste som funker for smertene:)
Jeg er på pp 17, å jo jeg har tempet og testet mye. Men jeg kjenner symptomer godt på kroppen og har regelmessig syklus, så jeg ser ikke vitsen lenger, egentlig ❤️ masse lykke til denne pp❤️ håper du ikke får bruk for de testene :p

CD11 og heldigvis ingen EL på gang ennå, bare mye murringer/medium el-smerter :happy119 Dag 3 med høy på monitor, om det er som forrige PP blir det 5 dager med høy før den går på maks:angelic: Drikker Salvie-te og Grapefruktekstrakt-dråper. Kanskje begynne med Solvispect, om jeg gidder:hilarious:Formen går opp og ned, føler jeg. Fortsatt ikke frisk. Og har ikke fått lagt inn noen babyaksjer, går bare ikke i helgen når unga også er syke i tillegg:bag: Jentene er fine i formen igjen, så de skal på skolen- heldigvis er det mandag imorgen:joyful:
Screenshot_20230205_085028_Premom.jpg

Screenshot_20230205_084804_FF App.jpg

God bedring til dere også ❤️ mannen ut for å kjøpe covid test nå. Null lukt eller smakssans på 2 dager nå :p garantert det da.
Høy allerede ja. Spennende ❤️ også en del el slim i dag og er på cd 8. så er jo evigheter til el ennå egentlig. Hater å vente.

Åneeei, så kjedelig med sykdom der også :bag: Var det covid-19?
Jaaa, er så kjedelig å vente på EL:wacky: På CD11, så er vel maks 6-7 dager igjen med venting her.. enn med deg?❤️

CD 11 og negative EL tester i går så langt.. vi har også gått på smellen å bli skikkelig forkjøla, men heldigvis får vi til å legge inn aksjer :D Beregna EL om 4 dager, men vi får se på det ;p

El testen er mer negativ i dag enn i går… svakere strek i dag. Merkelig. Men er jo fortsatt noen dager igjen sånn sett. Får ta en test til i kveld også i morgen igjen :)

Er det veldig lite sannsynlig at man kan ha hatt EL uten at det har kommet frem på test? For synes denne syklusen begynner å virke mistenkelig lang:pompus:

Er det veldig lite sannsynlig at man kan ha hatt EL uten at det har kommet frem på test? For synes denne syklusen begynner å virke mistenkelig lang:pompus:
Hvilken cd er du på nå da? Mulig «vinduet» har vært kort, og derfor ikke slått ut på test :)

Åneeei, så kjedelig med sykdom der også :bag: Var det covid-19?
Jaaa, er så kjedelig å vente på EL:wacky: På CD11, så er vel maks 6-7 dager igjen med venting her.. enn med deg?❤️
Neeei. Var ikke covid heldigvis. Og luktesansen kom tilbake i dag ;) så da er det bare vanlig forskjølelse ❤️ helt greit;) jeg pleier å ha el på dag 14/15 og er på cd 9 i dag. ;) så da er det enda 5 6 dager igjen her også ❤️ er så sinnsykt kjedelig disse dagene. Men ukedagene flyr jo relativt fort. Jobben kaller igjen i morgen ❤️

El testen er mer negativ i dag enn i går… svakere strek i dag. Merkelig. Men er jo fortsatt noen dager igjen sånn sett. Får ta en test til i kveld også i morgen igjen :)
Hos meg varierer de ofte veldig opp og ned i styrke i syklusen før eggløsning. Det er ganske normalt :)
Den kan være ganske sterk den ene dagen også kjempe svak igjen neste.

Blir spennende å se når den kommer :woot:

Hvilken cd er du på nå da? Mulig «vinduet» har vært kort, og derfor ikke slått ut på test :)
CD20, så kan vel hende det fortsatt kommer :) før hadde jeg stort sett syklus rundt 28-30 dager, men har jo vært litt tull i høst- så kan hende det er det..

Får håpe dere blir friske før testen din slår ut da:)

Hos meg varierer de ofte veldig opp og ned i styrke i syklusen før eggløsning. Det er ganske normalt :)
Den kan være ganske sterk den ene dagen også kjempe svak igjen neste.

Blir spennende å se når den kommer :woot:
Så bra at den varierer hos flere :) jaa, venter i spenning :D
CD20, så kan vel hende det fortsatt kommer :) før hadde jeg stort sett syklus rundt 28-30 dager, men har jo vært litt tull i høst- så kan hende det er det..

Får håpe dere blir friske før testen din slår ut da:)
mulig du har hatt EL uten at det har slått ut. Kan hende du har testa til feil tidspunkt rett og slett :)

Håper vi blir friske fort :D

Neeei. Var ikke covid heldigvis. Og luktesansen kom tilbake i dag ;) så da er det bare vanlig forskjølelse ❤️ helt greit;) jeg pleier å ha el på dag 14/15 og er på cd 9 i dag. ;) så da er det enda 5 6 dager igjen her også ❤️ er så sinnsykt kjedelig disse dagene. Men ukedagene flyr jo relativt fort. Jobben kaller igjen i morgen ❤️

Så bra det ikke var covid-19, men en vanlig forkjølelse :joyful: Jaaa, er så kjedelig å vente på EL:bag: Fikk positiv el-test idag, men stoler ikke helt på den. Tipper jeg får positive tester fra imorgen og utover dagen.

CD12 og jeg er litt forvirret:think005 Fikk sterkere el-test idag tidlig, så positiv på 2 urin(var litt konsentrert pga jeg kun hadde drukket en kopp kaffe) og negativ igjen på 3.urin(denne veldig utvannet). Monitor sier jo da høy siden jeg tok på morgenurin. Kanskje får jeg positive tester fra morgenstunden imorgen og litt utover dagen. Vel, vel, det får jeg se. Fått lagt inn babyaksjer idag formiddag, på tross av at 4åringen er hjemme med 40 i feber(benyttet sjansen når han så film og mini sov lur):smiley-bounce022 3 siste testene er fra idag.

Screenshot_20230206_114109_FF App.jpg

Screenshot_20230206_113841_Premom.jpg

CD12 og jeg er litt forvirret:think005 Fikk sterkere el-test idag tidlig, så positiv på 2 urin(var litt konsentrert pga jeg kun hadde drukket en kopp kaffe) og negativ igjen på 3.urin(denne veldig utvannet). Monitor sier jo da høy siden jeg tok på morgenurin. Kanskje får jeg positive tester fra morgenstunden imorgen og litt utover dagen. Vel, vel, det får jeg se. Fått lagt inn babyaksjer idag formiddag, på tross av at 4åringen er hjemme med 40 i feber(benyttet sjansen når han så film og mini sov lur):smiley-bounce022 3 siste testene er fra idag.

Screenshot_20230206_114109_FF App.jpg

Screenshot_20230206_113841_Premom.jpg
Åh, så digg det må være med litt tidlig eggløsning (sett bort ifra sykdom..).

Her skjer det virkelig ingenting og jeg begynner å bli litt stressa for at eggløsning ikke kommer før til helgen når jeg skal reise bort uten mannen fredag-søndag :hungover:
Har ikke begynt å få eggløsningsslim eller murringer eller noen ting. Pleier å ha veldig tydelige tegn.

31C4E286-A50E-42B6-8082-A0F9C61D1A02.jpeg

8C8EAB65-CC63-4144-A981-9F4C8604D898.jpeg

Åh, så digg det må være med litt tidlig eggløsning (sett bort ifra sykdom..).

Her skjer det virkelig ingenting og jeg begynner å bli litt stressa for at eggløsning ikke kommer før til helgen når jeg skal reise bort uten mannen fredag-søndag :hungover:
Har ikke begynt å få eggløsningsslim eller murringer eller noen ting. Pleier å ha veldig tydelige tegn.

Vis vedlegget 398233
Vis vedlegget 398234

Jeg er ikke sikker på at EL er nå for pleier å få mega positive tester, og vet at om de ikke er det, så er ikke EL ennå, men tror kanskje at jeg får positive tester igjen imorgen tidlig. Fikk en ganske sterk en igjen nå i sta :angelic: Hadde vært deilig med tidlig EL for en gangs skyld:joyful:

På hvilken CD pleier du å ha EL? Eller har du også en ustabil syklus?:-/ Skjønner du føler litt på det iom du skal reise bort, mem går fint ann å ha sex fredag før du drar også igjen søndag. Skal holde fint med annenhver dag❤️
Screenshot_20230206_131510_Premom.jpg

Back
Topp