mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Bruker å ha el på cd14-15 og er på cd12 nåHadde håpet den kom et par dager før denne gangen, da det kan skje noen sykluser.
Håper det er tilfellet denne gang, så det er en sjans for spire

da er kanskje ikke all håp ute, siden vi fikk lagt inn aksjer torsdag morgen? Og alle dagene før det.
Jeg er på cd 14 og har også fått en del el-slim, blir spennende! Pleier å ha el på cd 20-22 egentlig. Jeg tester ikke, men høyst ufrivillig da jeg har 50 i posten og det fins ikke å kjøpe i mitt nærområde. Men jeg er i allefall godt rustet til neste pp da om den ikke skulle sitte nå
hvilken pp er du i nå ? Har du aldri pleid å teste eller tempe ?
Drikker Salvie-te og Grapefruktekstrakt-dråper. Kanskje begynne med Solvispect, om jeg gidder
Formen går opp og ned, føler jeg. Fortsatt ikke frisk. Og har ikke fått lagt inn noen babyaksjer, går bare ikke i helgen når unga også er syke i tillegg
På CD11, så er vel maks 6-7 dager igjen med venting her.. enn med deg?

Fikk sterkere el-test idag tidlig, så positiv på 2 urin(var litt konsentrert pga jeg kun hadde drukket en kopp kaffe) og negativ igjen på 3.urin(denne veldig utvannet). Monitor sier jo da høy siden jeg tok på morgenurin. Kanskje får jeg positive tester fra morgenstunden imorgen og litt utover dagen. Vel, vel, det får jeg se. Fått lagt inn babyaksjer idag formiddag, på tross av at 4åringen er hjemme med 40 i feber(benyttet sjansen når han så film og mini sov lur)
3 siste testene er fra idag.