IKM uke 8 ♡

Flere som har startet å teste etter EL og vil dele? :D Mine ligger på nærmeste post-terminal og har ligget der i 14 dager nå pga av underbemanning, så får ikke startet riktig enda.. Føler meg helt på villspor når jeg kun har tempen å gå etter, spesielt når den er så ustabil, og selv om jeg vet EL-testene ikke gjør meg gravid føler jeg det blir helt utenfor min kontroll uten:laughing002 så er veldig spent på deres:smiley-bounce012 kan man forresten få tidligere EL etter kjemisk ?
Jeg tester som bare det- 2 ganger om dagen nå, men stusselig utslag så langt :dance018 jeg hadde to kjemisk i høst, men jeg fikk heller sen eggløsning etter det.. aner ikke om det er vanlig? Syklusen ble i hvert fall lang etterpå, men jeg har litt ustabil syklus så ikke helt godt å si :) har du hatt kjemisk nylig?

Æsj. Nå er jeg på cd 7 og nå har jeg blitt syk. Tatt masse Paracet og Ibux :p meeen faktisk allerede fått el slim så kan hende all den ibuxen ikke har hatt så mye å si;) satser på det :) har ikke tatt noe i dag, men var temmelig pussa i dag etter at jeg tok en litt for stor slurk med solvipect comp i går før jeg la meg ;) haha, var helt fullesjuk føltes det ut som og hadde mista stemmen. Sikkert fordi ikke jeg hosta noe i natt :hilarious: Uansett så skjer det noe. Å det er bra ;)
Hvordan går det med gjengen her? Mange som ikke teser? Å bare tar det som det kommer? Sånn som meg? :p

CD 12, dårlig med utslag i dag også men mer enn i går. Mulig jeg hadde fått mer om jeg hadde testet i ettermiddag også.
MEN! Jeg har fått time til operasjon om 2 uker, så jeg kan strykes fra IKM lista. Håper aksjene fra cd 10 ikke utgjør noe for el på cd 14-15.
Så da skal de re-operere keisersnittet mitt med robot. Håpet de slipper å åpne meg helt opp og at kikkehull holder. Da kommer jeg tidligst tilbake i mai for å prøve på baby. Får 3 mnd prøveforbud så livmora får gro. Så da satser vi på kjapp klaff når skaden er fiksa! 2022 med 3 stykk SA og utallige sykehusturer og diagnose med "skada livmor" er forhåpentligvis over!!
Håper dere alle er kommet over på div terminforum og at jeg ikke ser noe mer til dere her inne når jeg er tilbake :Heartred

Jeg tester som bare det- 2 ganger om dagen nå, men stusselig utslag så langt :dance018 jeg hadde to kjemisk i høst, men jeg fikk heller sen eggløsning etter det.. aner ikke om det er vanlig? Syklusen ble i hvert fall lang etterpå, men jeg har litt ustabil syklus så ikke helt godt å si :) har du hatt kjemisk nylig?
Spennende! :D Jeg fikk ikke noe stigning på EL-testene før den var på peak forrige pp både på strimler og digital, så for min del kom den litt plums på. Har du fått noe tegn på at den er på tur nå da ? :happy: Legger du inn på premom? Her har jeg både EL-slim og murringer så tipper den kommer tidligere enn antatt. Test ukene er det mest spennende med hele prøveperioden så det er så kjedelig å gå glipp av denne testingen, heldigvis mer spennende med graviditetstest:hello2 jeg er litt usikker på om det var kjemisk forrige pp, men hadde mye symptomer og positive tester før tr, så regner med det

CD 12, dårlig med utslag i dag også men mer enn i går. Mulig jeg hadde fått mer om jeg hadde testet i ettermiddag også.
MEN! Jeg har fått time til operasjon om 2 uker, så jeg kan strykes fra IKM lista. Håper aksjene fra cd 10 ikke utgjør noe for el på cd 14-15.
Så da skal de re-operere keisersnittet mitt med robot. Håpet de slipper å åpne meg helt opp og at kikkehull holder. Da kommer jeg tidligst tilbake i mai for å prøve på baby. Får 3 mnd prøveforbud så livmora får gro. Så da satser vi på kjapp klaff når skaden er fiksa! 2022 med 3 stykk SA og utallige sykehusturer og diagnose med "skada livmor" er forhåpentligvis over!!
Håper dere alle er kommet over på div terminforum og at jeg ikke ser noe mer til dere her inne når jeg er tilbake :Heartred

Masse masse lykke til :Heartred håper helingsprosess blir fin og at det neste året blir bedre for dere:Heartpink

Æsj. Nå er jeg på cd 7 og nå har jeg blitt syk. Tatt masse Paracet og Ibux :p meeen faktisk allerede fått el slim så kan hende all den ibuxen ikke har hatt så mye å si;) satser på det :) har ikke tatt noe i dag, men var temmelig pussa i dag etter at jeg tok en litt for stor slurk med solvipect comp i går før jeg la meg ;) haha, var helt fullesjuk føltes det ut som og hadde mista stemmen. Sikkert fordi ikke jeg hosta noe i natt :hilarious: Uansett så skjer det noe. Å det er bra ;)
Hvordan går det med gjengen her? Mange som ikke teser? Å bare tar det som det kommer? Sånn som meg? :p

Sykdom i heimen blant oss voksne og syke barn hjemme. Er på CD9 og fikk hly på monitor idag, mye murringer og mye el-slim. Så godt mulig EL kommer tidlig denne gang. Får bare se hva som skjer :happy119 Ønsker deg en riktig god bedring❤️

Åh, ønsker deg masse lykke til med operasjon og i tiden etter❤️

Shit, kun på CD9 og har fått mengder med El-slim, høy på monitor og murringer:oops: Lurer på om EL kommer tidligere denne gang. Typisk vi er syke nå, da:hilarious: Får se hva som skjer:p

Åå så typisk! Kan ibux ha noe å si på EL ? :bag: Jeg er på cd 14 og har også fått en del el-slim, blir spennende! Pleier å ha el på cd 20-22 egentlig. Jeg tester ikke, men høyst ufrivillig da jeg har 50 i posten og det fins ikke å kjøpe i mitt nærområde. Men jeg er i allefall godt rustet til neste pp da om den ikke skulle sitte nå:laughing002 hvilken pp er du i nå ? Har du aldri pleid å teste eller tempe ?:happy:

Shit, kun på CD9 og har fått mengder med El-slim, høy på monitor og murringer:oops: Lurer på om EL kommer tidligere denne gang. Typisk vi er syke nå, da:hilarious: Får se hva som skjer:p
Ånei, det er litt typisk ja! Er dere veldig syke eller får dere lagt inn aksjer i helga :smiley-bounce012 dere ville vel kun/helst legge inn aksjer i forkant for øke sjansene for jentespire ? Det er jo nesten alltid positivt om EL kommer tidligere og ventetiden korter ned, men ekstremt kjedelig å være syke da:nailbiting:

Spennende! :D Jeg fikk ikke noe stigning på EL-testene før den var på peak forrige pp både på strimler og digital, så for min del kom den litt plums på. Har du fått noe tegn på at den er på tur nå da ? :happy: Legger du inn på premom? Her har jeg både EL-slim og murringer så tipper den kommer tidligere enn antatt. Test ukene er det mest spennende med hele prøveperioden så det er så kjedelig å gå glipp av denne testingen, heldigvis mer spennende med graviditetstest:hello2 jeg er litt usikker på om det var kjemisk forrige pp, men hadde mye symptomer og positive tester før tr, så regner med det
Høres ut som det jeg tenkte var kjemisk når jeg hadde det ja-Bra du kan kjenne på kroppen hvis el-testene er i postfengsel i hvertfall :D

Synes jeg kjenner murringer, men er jo fort gjort å lure seg selv- så synes det er veldig greit å teste. Legger inn i premom ja- bruker du den? Er det verdt å ha premium? Satser på plums på i helgen :D gleder meg litt til dpo-land selv om dagene går sent

Ånei, det er litt typisk ja! Er dere veldig syke eller får dere lagt inn aksjer i helga :smiley-bounce012 dere ville vel kun/helst legge inn aksjer i forkant for øke sjansene for jentespire ? Det er jo nesten alltid positivt om EL kommer tidligere og ventetiden korter ned, men ekstremt kjedelig å være syke da:nailbiting:

Har store barn på 13 og 15 år som sitter oppe med oss i helgene. Og har en liten tass på 16 mnd på soverommet vårt, samt en 4åring som kommer opp I senga vår ila natta. Så vanskelig å få lagt inn babyaksjer i helgene+ vi er syke :bag: Så spørs om ikke denne PP da går i dassen om EL kommer tidlig:-/ vel, får hverken gjort fra eller til, så! Jo, det stemmer det legger helst inn babyaksjer i dagene før EL i håp om ei lita frøken❤️

Høres ut som det jeg tenkte var kjemisk når jeg hadde det ja-Bra du kan kjenne på kroppen hvis el-testene er i postfengsel i hvertfall :D

Synes jeg kjenner murringer, men er jo fort gjort å lure seg selv- så synes det er veldig greit å teste. Legger inn i premom ja- bruker du den? Er det verdt å ha premium? Satser på plums på i helgen :D gleder meg litt til dpo-land selv om dagene går sent
Hadde det ikke vært for slimet tenker jeg at jeg godt kunne kjent på meg murringer, er så altfor god til å finne symptomer jeg sikkert ikke hadde enset om det vi ikke var prøvere :laughing002

tror ikke premium er nødvendig, det er vel bare analyser og slikt som kommer ekstra:) Hadde sikkert kommet godt med om man prøver i lang tid da. Krysser fingrer for plums på deg i helgen :D Dpo land er spennende ja, i hvertfall etter de lange første dagene! nå kommer jeg ikke til å vite når de dagene er da, så sløser sikkert bort en del tester:facepalm:

Her har jo hele familien spysyken, og igår kveld var det min tur :depressed:
Er ikke i form idag, men har foreløpig ikke kastet opp siden igår kveld..

Tempen min steg veldig idag, men kanskje det er fordi jeg er syk, selv om jeg ikke har feber?

Eggløsningstesten var faktisk ganske sterk idag. Pleier å være sånn et par dager før eggløsning her, men har og hendt den har gått litt opp og ned i styrke dagene før. Så blir spennende å se når den kommer. Hadde vært fint om den ventet noen dager, frister ikke veldig med sex oppi dette her :hilarious:
Nå har vi faktisk hatt en hel uke hvor noen har spydd hver eneste dag :sad015

841CD516-F93E-4573-B1C1-01149F42E852.jpeg

DA809956-1EDA-44F2-B0F1-F01DDEF15F0D.png

Her har jo hele familien spysyken, og igår kveld var det min tur :depressed:
Er ikke i form idag, men har foreløpig ikke kastet opp siden igår kveld..

Tempen min steg veldig idag, men kanskje det er fordi jeg er syk, selv om jeg ikke har feber?

Eggløsningstesten var faktisk ganske sterk idag. Pleier å være sånn et par dager før eggløsning her, men har og hendt den har gått litt opp og ned i styrke dagene før. Så blir spennende å se når den kommer. Hadde vært fint om den ventet noen dager, frister ikke veldig med sex oppi dette her :hilarious:
Nå har vi faktisk hatt en hel uke hvor noen har spydd hver eneste dag :sad015

Vis vedlegget 398127
Vis vedlegget 398128

Åneeei, det er jo bare typisk. Og spysyken er det verste å få i hus:-/. Håper EL lat vente på seg noen dager til du er på bedringens vei❤️ God bedring❤️

CD10 og EL er heldigvis ikke ennå. Om det blir en kort syklus er nok EL på onsdag'ish. Veksler mellom mye vannete utflod og el-slim. Mye murringer, men det kan jeg ha en hel uke før EL også :angelic: Maks 8 dager til EL nå, tror jeg.
Gleder meg til å få begynt å legge inn babyaksjer:joyful::love7Formen er bedre og barna skal på skolen på mandag, da blir det iallefall tid til en liten kjapp en mens mini sover lur:cool14
Screenshot_20230204_081710_FF App.jpg

Screenshot_20230204_114012_Premom.jpg

Hvor lenge etter eggløsningsslim bruker dere å få eggløsning? :happy: Jeg fikk el-slim i dag og ønsker el raskest mulig, siden siste aksje før avreise var torsdag morgen:joyful:

Hvor lenge etter eggløsningsslim bruker dere å få eggløsning? :happy: Jeg fikk el-slim i dag og ønsker el raskest mulig, siden siste aksje før avreise var torsdag morgen:joyful:

Hvilken CD er du på? Og hvilken CD pleier du å få EL? Jeg har ustabile sykluser og KAN ha el-slim en hel uke før EL.. Håper EL er rett rundt hjørnet❤️

Back
Topp