IKM uke 8 ♡

Blir jo aldri ferdig med TR føler jeg :p CD 5 nå å fortsatt ikke ferdig. Bruker å være ferdig etter 4-5 dager ..

Blir jo aldri ferdig med TR føler jeg :p CD 5 nå å fortsatt ikke ferdig. Bruker å være ferdig etter 4-5 dager ..

Samme her. På CD5 og småblør ennå:bored: Gleder meg til når det er start for p teste etter EL, men godt mulig det først er EL om 11-12 dager eller senere. Aner ikke om jeg har kort- eller lang syklus:confused013

Venter el søndag/mandag så vi begynner vel med aksjer i morgen på cd 9 tenker jeg. Tror spottinga går mot slutten nå(har en skade på livmora som gjør at jeg spotter langt uti syklusen)
Håper ihvertfall el kommer til normal tid, også blir det progesteron tilskudd igjen denne syklusen etter en mnd pause.

Krysser fingrene for at jeg blir helt ferdig å blø i dag nå. Blir jo gal når det er av og på :p

Krysser fingrene for at jeg blir helt ferdig å blø i dag nå. Blir jo gal når det er av og på :p

Gått over i spotting her... Men fortsatt ikke ferdig still..

CD6 og spotter litt kun, så snart ferdig med mensen:smiley-bounce012 Forhåpentligvis ferdig med mensen på en goood stund:joyful: Drikker Salvie-te morgen og kveld, skal snart starte opp med grapefruktekstrakt-dråper og Solvispect også:) Sykdom igjen. Mini smittet meg og det er sår hals, snørr, svimmel, diaré, kvalme av og på. Får alt mulig rusk bhge og barneskole. Mannen er og smittet og nå klager 10åringen over vond hals. Jadda:shifty: Føler vi støtt har vært syke siden august. Vel, vel. Håper det er bortevekk til EL:angelic: Har liten tro på kort syklus, så tenker EL er rundt CD18. Gleder meg til jeg er i dpoland og kan kjenner etter symptomer:smiley-bounce015 Denne mnd skal det gå:smiley-angelic001:Heartpink:smiley-angelic001:Heartpink
Screenshot_20230131_065840_FF App.jpg

Jeg og cd4 og mensen er så å si ferdig ❤️ hurra! Litt sånn smått bare. Trenger liksom ikke bruke noe. Da kan el bare komme :p haha. Bare 10 dager igjen ;)

CD6 og spotter litt kun, så snart ferdig med mensen:smiley-bounce012 Forhåpentligvis ferdig med mensen på en goood stund:joyful: Drikker Salvie-te morgen og kveld, skal snart starte opp med grapefruktekstrakt-dråper og Solvispect også:) Sykdom igjen. Mini smittet meg og det er sår hals, snørr, svimmel, diaré, kvalme av og på. Får alt mulig rusk bhge og barneskole. Mannen er og smittet og nå klager 10åringen over vond hals. Jadda:shifty: Føler vi støtt har vært syke siden august. Vel, vel. Håper det er bortevekk til EL:angelic: Har liten tro på kort syklus, så tenker EL er rundt CD18. Gleder meg til jeg er i dpoland og kan kjenner etter symptomer:smiley-bounce015 Denne mnd skal det gå:smiley-angelic001:Heartpink:smiley-angelic001:Heartpink
Vis vedlegget 397914
Heier på deg❤️ her også er det sykdom igjen. Frøkna fikk skarlagensfeber nå, nok en antibiotika kur. Bare 4 uker siden hun hadde RS virus liksom. Tar ingen ende her heller. :( men håper det blir baby snart ut av all elendigheten :) håper for oss;) ❤️

Her har 2 av 3 barn hatt omgangssyke de siste dagene og ettåringen spyr enda :grumpy:
Venter på at nr 3 eller en av oss skal sette igang, men håper vi slipper :shy:

CD 8 idag og lite som skjer.. Tenker å begynne med eggløsningstester på fredag (CD 10), da skjer det hvertfall noooe.

F38FA717-F2B7-4740-BBCC-05DBEA832189.jpeg

Heier på deg❤️ her også er det sykdom igjen. Frøkna fikk skarlagensfeber nå, nok en antibiotika kur. Bare 4 uker siden hun hadde RS virus liksom. Tar ingen ende her heller. :( men håper det blir baby snart ut av all elendigheten :) håper for oss;) ❤️

Næææ, lille stakkar❤️ Husker godt hun var syk og måtte ha antibiotikabehandling og måtte nesten kjempe for å få det❤️ Huff, ønsker lille en riktig god bedring :Heartpink Jaaaa, denne gangen skal det gå:smiley-angelic001:Heartpink Håper for oss jeg også❤️

Her har 2 av 3 barn hatt omgangssyke de siste dagene og ettåringen spyr enda :grumpy:
Venter på at nr 3 eller en av oss skal sette igang, men håper vi slipper :shy:

CD 8 idag og lite som skjer.. Tenker å begynne med eggløsningstester på fredag (CD 10), da skjer det hvertfall noooe.

Vis vedlegget 397968

Huff, sykdom her også. Er forkjølelse, kvalme her også at det kommer via nr 2 utallige ganger i døgnet. Omgangssyken er det verste en får i hus, fysj med oppkast. Håper det ikke smitter flere i heimen❤️ God bedring❤️

CD7 og er sykdom i heimen. Flere unger hjemme. Jeg selv flyr på do med mageknip og tisser bokstavelig talt nr2:bag:Fy søren,så sår man blir i stumpen etter ørten turer på do der det er ren syre:shy: djeeez, nå håper jeg altså på noen uker uten sykdom snart:angelic:
Ikke noe nytt å komme med ellers. Drikker Salvie-te morgen og kveld, og Grapefruktekstrakt-dråper med litt saft 3 ganger daglig. Begynner først med Solvispect fra CD12 av eller noe.. regner ikke med EL før tidligt CD17 uansett, så:hilarious:

Screenshot_20230201_123802_FF App.jpg

Huff, sykdom her også. Er forkjølelse, kvalme her også at det kommer via nr 2 utallige ganger i døgnet. Omgangssyken er det verste en får i hus, fysj med oppkast. Håper det ikke smitter flere i heimen❤️ God bedring❤️

Åh, det er forferdelig ja! Håper elendigheten er over til eggløsning, for det er ikke akkurat tid (eller lyst) til sex oppi dette :hilarious:
God bedring til dere og :Heartred

Og hvordan får du bilde av hele syklusen på grafen? Min bli bare liten :bag:

Åh, det er forferdelig ja! Håper elendigheten er over til eggløsning, for det er ikke akkurat tid (eller lyst) til sex oppi dette :hilarious:
God bedring til dere og :Heartred

Og hvordan får du bilde av hele syklusen på grafen? Min bli bare liten :bag:

Håper det er borte til EL jeg og :hilarious:
Du, det aner jeg ikke? Min bare er sånn? Kanskje du må gå på innstillinger? Ser ut som du kun har til EL?

Å stakkars dere som er syke:( håper dere alle blir fort friske! :Heartred

Er på CD17 her, og ikke sneev av positive EL-tester.. kjenne jeg allerede er utålmodig :blob3

Gikk på en EL test i dag, negativ som forventa. Men siden jeg fikk tr senere enn vanlig nå sist, så tenker jeg å teste litt tidligere etter EL. I følge app, så skal jeg ha EL om 7 dager, så kanskje vente litt til før jeg tester for mye :joyful: Blir fort veldig dyrt hvis ikke.. :p

Hmmm, har prøvd å lete i appen, men finner ikke noe om det. Får høre i tempe-tråden :woot:

Jeg aner ikke? Er ikke så god på appen :hilarious: Jeg har kjøpt den, men tror ikke det skal ha noe å si? Regner da med man kan se hele syklusen i gratisversjonen også:)

Gikk på en EL test i dag, negativ som forventa. Men siden jeg fikk tr senere enn vanlig nå sist, så tenker jeg å teste litt tidligere etter EL. I følge app, så skal jeg ha EL om 7 dager, så kanskje vente litt til før jeg tester for mye :joyful: Blir fort veldig dyrt hvis ikke.. :p

Er på CD8 og tror ikke jeg har EL før om tidligst 9 dager... så prøver å smøre med med tålmodigheten jeg ikke har:hilarious: Trives bedre i dpo-land:p Blir fort dyrt når man starter tidlig å teste etter EL, men ikke lett om man har ustabile sykluser heller. Noen ganger har jeg kort syklus også, så ikke så lett:angelic:

Back
Topp