Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir jo aldri ferdig med TR føler jegCD 5 nå å fortsatt ikke ferdig. Bruker å være ferdig etter 4-5 dager ..
Gleder meg til når det er start for p teste etter EL, men godt mulig det først er EL om 11-12 dager eller senere. Aner ikke om jeg har kort- eller lang syklus
Krysser fingrene for at jeg blir helt ferdig å blø i dag nå. Blir jo gal når det er av og på![]()
Forhåpentligvis ferdig med mensen på en goood stund
Drikker Salvie-te morgen og kveld, skal snart starte opp med grapefruktekstrakt-dråper og Solvispect også
Føler vi støtt har vært syke siden august. Vel, vel. Håper det er bortevekk til EL
Har liten tro på kort syklus, så tenker EL er rundt CD18. Gleder meg til jeg er i dpoland og kan kjenner etter symptomer
Denne mnd skal det gå

Heier på degCD6 og spotter litt kun, så snart ferdig med mensenForhåpentligvis ferdig med mensen på en goood stund
Drikker Salvie-te morgen og kveld, skal snart starte opp med grapefruktekstrakt-dråper og Solvispect også
Sykdom igjen. Mini smittet meg og det er sår hals, snørr, svimmel, diaré, kvalme av og på. Får alt mulig rusk bhge og barneskole. Mannen er og smittet og nå klager 10åringen over vond hals. Jadda
Føler vi støtt har vært syke siden august. Vel, vel. Håper det er bortevekk til EL
Har liten tro på kort syklus, så tenker EL er rundt CD18. Gleder meg til jeg er i dpoland og kan kjenner etter symptomer
Denne mnd skal det gå
Vis vedlegget 397914

Heier på degher også er det sykdom igjen. Frøkna fikk skarlagensfeber nå, nok en antibiotika kur. Bare 4 uker siden hun hadde RS virus liksom. Tar ingen ende her heller.
men håper det blir baby snart ut av all elendigheten
håper for oss
![]()
![]()
Jaaaa, denne gangen skal det gå
Håper for oss jeg ogsåHer har 2 av 3 barn hatt omgangssyke de siste dagene og ettåringen spyr enda
Venter på at nr 3 eller en av oss skal sette igang, men håper vi slipper
CD 8 idag og lite som skjer.. Tenker å begynne med eggløsningstester på fredag (CD 10), da skjer det hvertfall noooe.
Vis vedlegget 397968
Fy søren,så sår man blir i stumpen etter ørten turer på do der det er ren syre
djeeez, nå håper jeg altså på noen uker uten sykdom snart

Huff, sykdom her også. Er forkjølelse, kvalme her også at det kommer via nr 2 utallige ganger i døgnet. Omgangssyken er det verste en får i hus, fysj med oppkast. Håper det ikke smitter flere i heimenGod bedring
![]()

Åh, det er forferdelig ja! Håper elendigheten er over til eggløsning, for det er ikke akkurat tid (eller lyst) til sex oppi dette
God bedring til dere og
Og hvordan får du bilde av hele syklusen på grafen? Min bli bare liten![]()

Håper det er borte til EL jeg og
Du, det aner jeg ikke? Min bare er sånn? Kanskje du må gå på innstillinger? Ser ut som du kun har til EL?

Blir fort veldig dyrt hvis ikke.. Hmmm, har prøvd å lete i appen, men finner ikke noe om det. Får høre i tempe-tråden![]()
Jeg har kjøpt den, men tror ikke det skal ha noe å si? Regner da med man kan se hele syklusen i gratisversjonen ogsåGikk på en EL test i dag, negativ som forventa. Men siden jeg fikk tr senere enn vanlig nå sist, så tenker jeg å teste litt tidligere etter EL. I følge app, så skal jeg ha EL om 7 dager, så kanskje vente litt til før jeg tester for myeBlir fort veldig dyrt hvis ikke..
![]()
Trives bedre i dpo-land