IKM uke 6

IKM er her, ingen tegn til hverken tante rød eller strek! Dette er veldig unormalt hos meg.. :rolleyes:

Vedlegg

• 20260202_061607.jpg
    20260202_061607.jpg
    1,3 MB · Visninger: 63
10 dpo og fortsatt negativ :( To her gjorde meg oppmerksom på disse skyggestrekene. Men jeg ser dem kun på bilder. Er det normalt å få slike på bilder?
IMG_6477.jpeg

10 dpo og fortsatt negativ :( To her gjorde meg oppmerksom på disse skyggestrekene. Men jeg ser dem kun på bilder. Er det normalt å få slike på bilder? Vis vedlegget 478715
Det kan bare være en skygge, men det kan også være begynnelsen på noe:shy:

Mine strimmeltester fra metode gir bare såvidt utslag enda. Det er en tidligtest.

Det var tydeligere utslag på clearblue ultratidlig. Den fikk jeg tydelig strek (uten så mye farge) på 9dpo. Metode sin tidligtest så nesten helt blenda ut:joyful: tror det er stor forskjell på testene:)

Har du forsøkt med en annen type test?:joyful:

Jeg har motsatt erfaring. Skyggestrekene har gjerne vært mindre tydelig på bilde.
Aha, så rart det er så forskjellig!

Det kan bare være en skygge, men det kan også være begynnelsen på noe:shy:

Mine strimmeltester fra metode gir bare såvidt utslag enda. Det er en tidligtest.

Det var tydeligere utslag på clearblue ultratidlig. Den fikk jeg tydelig strek (uten så mye farge) på 9dpo. Metode sin tidligtest så nesten helt blenda ut:joyful: tror det er stor forskjell på testene:)

Har du forsøkt med en annen type test?:joyful:
Såpass ja. Hmm, kanskje jeg må gå til anskaffelse av CB ultratidlig da :happy: Tusen takk for svar!

10 dpo og nå kom det rødbrunt blod her. Aldri opplevd festeblødning og klarer ikke å tro det er det heller. Føler jeg kjenner på alt av mensensymptomer nå også, aner ikke hva som er psykisk eller ikke.

Så spennende @Skye36 , er jo fult mulig at det er festeblødning :happy: Håper det du kjenner på er et godt tegn! Jeg kjenner meg veldig igjen i det å ikke vite hva som er psykisk og ikke haha huff….

Så spennende @Skye36 , er jo fult mulig at det er festeblødning :happy: Håper det du kjenner på er et godt tegn! Jeg kjenner meg veldig igjen i det å ikke vite hva som er psykisk og ikke haha huff….
Helt håpløst dette. Hater disse dpo-dagene. Godt å høre vi er flere. Vi får fortsette å håpe begge to :)

Back
Topp