IKM uke 6

Virker noe sterkere i dag. Fikk også en svak strek på babyplan.

Vedlegg

• 20260207_095443.png
    20260207_095443.png
    1,2 MB · Visninger: 35
Sniker her igjen.
Jeg skulle hatt mensen i dag, men kroppen min har vært såå rar siden spontanabort fem uker siden.

Hadde helt syke mensslignende smerter i går i ca 10-15 min og klarte såvidt å stå oppreist. Litt småredd for exu-rester etter SA?

Tester fortsatt veldig positivt. Synes hcg har ligget på omtrent det samme de siste to ukene…. :nailbiting:
Har bestilt time hos lege da jeg ikke vet om dette er rester fra SA’en som bare ikke vil ut:/
Smertene som varte 10-15min i går var litt alarmerende.

Sniker her igjen.
Jeg skulle hatt mensen i dag, men kroppen min har vært såå rar siden spontanabort fem uker siden.

Hadde helt syke mensslignende smerter i går i ca 10-15 min og klarte såvidt å stå oppreist. Litt småredd for exu-rester etter SA?

Tester fortsatt veldig positivt. Synes hcg har ligget på omtrent det samme de siste to ukene…. :nailbiting:
Har bestilt time hos lege da jeg ikke vet om dette er rester fra SA’en som bare ikke vil ut:/
Smertene som varte 10-15min i går var litt alarmerende.
Fem uker siden var lenge. Etter min SA testet jeg positivt i to uker etterpå og merket nedgangen på testene. Bra du har bestilt legetime. Kan det være en ny graviditet da?

Back
Topp