Bruker du vanligvis å få positive tester så tidlig?Her er det bare blenda tester, 9 dpo. Tror nok toget har gått for min del denne gangen, var nok for mye å håpe på at det skulle gå første syklus etter exu![]()
9dpo var tidlig å gi opp

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker du vanligvis å få positive tester så tidlig?Her er det bare blenda tester, 9 dpo. Tror nok toget har gått for min del denne gangen, var nok for mye å håpe på at det skulle gå første syklus etter exu![]()

Ja, har brukt å fått det! Nå er det ikke noe antydning til en svak strek engangBruker du vanligvis å få positive tester så tidlig?
9dpo var tidlig å gi opp![]()
Samme med meg, også brukt å få strek tidlig. Er en DPO mer enn deg, men har også gitt litt opp og forsont meg med det.Ja, har brukt å fått det! Nå er det ikke noe antydning til en svak strek engangJa, har noen dager til på meg men har lite troen på det skal dukke opp noe..
Ja, samme her. fikk den ene lurestreken på 7 dpo så blei for gira for tidlig! Så litt kjipt, men er jo bare min egen feil som ikke klarer å holde megSamme med meg, også brukt å få strek tidlig. Er en DPO mer enn deg, men har også gitt litt opp og forsont meg med det.

Ja, det kan du gjøregratulerer så masse!!skal jeg sette deg på gravid?

jeg krysser fingrene for at dere får positive tester de nærmeste dagene
Ja, ingenting er avgjort før mensen kommer så vi får jo bare håpeDet er jo fortsatt mulighet for at det går deres vei enda, Spirenummer3? og Dagmar![]()
jeg krysser fingrene for at dere får positive tester de nærmeste dagene
![]()