Hvis det ikke har gått denne runden, får vi håpe at tempen stabiliserer seg mer neste runde.Fortsatte å teste etter EL, men ingen ny topp. Pleier ikke å få så bratt stigning da heller. Kanskje siste krampe trekning fra progesteron før Tr

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det ikke har gått denne runden, får vi håpe at tempen stabiliserer seg mer neste runde.Fortsatte å teste etter EL, men ingen ny topp. Pleier ikke å få så bratt stigning da heller. Kanskje siste krampe trekning fra progesteron før Tr

Ja, litt styrete når temp ikke bekrefter EL. Kan kanskje bli sånn etter MA og påbegynning av LetrozolHvis det ikke har gått denne runden, får vi håpe at tempen stabiliserer seg mer neste runde.![]()
Det kan godt hende. Jeg har ikke noen erfaring med noen av delene, men leser på forum at det kan ta en god stund for kroppen å stabilisere seg etter MA.Ja, litt styrete når temp ikke bekrefter EL. Kan kanskje bli sånn etter MA og påbegynning av Letrozol

Fikk heldigvis ganske kjapt negative tester i novemberDet kan godt hende. Jeg har ikke noen erfaring med noen av delene, men leser på forum at det kan ta en god stund for kroppen å stabilisere seg etter MA.
Også er det visst ikke alltid man får EL når man har hcg igjen i kroppen
Håper virkelig at det går fort for din del å bli gravid igjen!![]()
Mange som sliter med det her inne for tiden9dpo er jo fortsatt veldig tidlig9 dpo og negativ test. Skulle egt vente lengre før jeg testet, men har hatt så mange «symptomer» så ble for nysgjerrig. Så nå mister jeg jo helt motet og redd kroppen innbiller seg tingVis vedlegget 478644
Ja @Julji jeg ser også en svak strek her! Håper det er starten på noe9dpo er jo fortsatt veldig tidlig
Men jeg tror at jeg ser en svak strek/skygge her på testen din![]()
GratulererDa bekreftet den digitale testen at jeg er gravid![]()

9dpo er jo fortsatt veldig tidlig
Men jeg tror at jeg ser en svak strek/skygge her på testen din![]()
Håper dere har rettJa @Julji jeg ser også en svak strek her! Håper det er starten på noe
Jeg ta bilde fra normal avstand, så zoomer og beskjærer jeg bildet etterpåHvordan tar dere bra bilder av testene deres? Kameraet mitt blir ufokusert om jeg tar det nærme og har egt relativt ny iPhone
Sniker!Hvordan tar dere bra bilder av testene deres? Kameraet mitt blir ufokusert om jeg tar det nærme og har egt relativt ny iPhone
Åååh! Gratulerer så myeDa bekreftet den digitale testen at jeg er gravid![]()
Mente uke 7 jeg også.Ja, jeg flytter til uke 7. lykke til alle