IKM uke 6

Ja, litt styrete når temp ikke bekrefter EL. Kan kanskje bli sånn etter MA og påbegynning av Letrozol
Det kan godt hende. Jeg har ikke noen erfaring med noen av delene, men leser på forum at det kan ta en god stund for kroppen å stabilisere seg etter MA.
Også er det visst ikke alltid man får EL når man har hcg igjen i kroppen :confused:
Håper virkelig at det går fort for din del å bli gravid igjen! :Heartred

Det kan godt hende. Jeg har ikke noen erfaring med noen av delene, men leser på forum at det kan ta en god stund for kroppen å stabilisere seg etter MA.
Også er det visst ikke alltid man får EL når man har hcg igjen i kroppen :confused:
Håper virkelig at det går fort for din del å bli gravid igjen! :Heartred
Fikk heldigvis ganske kjapt negative tester i november :happy: Mange som sliter med det her inne for tiden

IKM imorgen, ser ikke ut for at det går denne gangen heller. :)

Vedlegg

• 20260201_081328.jpg
    20260201_081328.jpg
    1 MB · Visninger: 50
9 dpo og negativ test. Skulle egt vente lengre før jeg testet, men har hatt så mange «symptomer» så ble for nysgjerrig. Så nå mister jeg jo helt motet og redd kroppen innbiller seg ting :(
IMG_6454.jpeg

Hvordan tar dere bra bilder av testene deres? Kameraet mitt blir ufokusert om jeg tar det nærme og har egt relativt ny iPhone
Sniker!
Ville bare tipse om å legge en liten ting (en ring, duplokloss, e.l.) rett ved siden av testen. Da vil kameraet fokusere på den tingen slik at det ikke blir uklart. Etterpå beskjærer du bare bildet så du kun får med testen ;)

Back
Topp