KlokNoob
Flørter med forumet
Det er jo et kjempetesultat for å være så tidlig. Så gøy!Jeg er 7/8 dpo, er tom for tidlig tester så har bare vanlige og får en svaaaak strek på! Så vet ikke hvordan dette utvikler seg jeg![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo et kjempetesultat for å være så tidlig. Så gøy!Jeg er 7/8 dpo, er tom for tidlig tester så har bare vanlige og får en svaaaak strek på! Så vet ikke hvordan dette utvikler seg jeg![]()
![]()
Sniker!9dpo i dag. Føler testene er helt blenda.. metode sin tidligtest.
tror nok at babyplan tidlig, gav meg skygge..
Herlig! Er det tidlig test fra clearblue?Metode sine tester har ikke slått ut så bra. Tok en clearblue nå på ettermiddagen bare for å sjekke.. jammen kom det strek!!![]()
![]()
![]()

Jeg ser også en strek på nederste test. Så gøy!9dpo i dag. Føler testene er helt blenda.. metode sin tidligtest.
tror nok at babyplan tidlig, gav meg skygge..

Velkommen skal du være til uke 8Ser ut som min IKM er flyttet til 11 februar. Ikke så lett det der med syklus etter SA. Sniker meg videre til uke 8 jeg dalykke til dere, så håper jeg vi treffes igjen i en termingruppe

Masse lykke til! Krysser fingreSer ut som min IKM er flyttet til 11 februar. Ikke så lett det der med syklus etter SA. Sniker meg videre til uke 8 jeg dalykke til dere, så håper jeg vi treffes igjen i en termingruppe

Ja, jeg flytter til uke 7. lykke til alleSer ut som min IKM er flyttet til 11 februar. Ikke så lett det der med syklus etter SA. Sniker meg videre til uke 8 jeg dalykke til dere, så håper jeg vi treffes igjen i en termingruppe
Ja, det er tidlig test fra ClearblueHerlig! Er det tidlig test fra clearblue?![]()

Gud så gøy!! Tydelig strek på den siste der!Ja, det er tidlig test fra Clearblue
Greier såvidt å skimte noe svakt på tidligtesten til metode etter at dere pekte den ut![]()

Den tempen din gikk virkelig alle veierNegativ test 11dpoEnesre som er litt rart er et plutselig temphopp
Fortsatte å teste etter EL, men ingen ny topp. Pleier ikke å få så bratt stigning da heller. Kanskje siste krampe trekning fra progesteron før TrDen tempen din gikk virkelig alle veier
Kan det være at du først nå har hatt el?