IKM uke 6

Skulle bare kjapt teste før jeg la meg, og jaggu ble den positiv?! Er ikke dette strek? :oops: Kom etter 3 minutter!

Vedlegg

• IMG_8286.jpeg
    IMG_8286.jpeg
    820,2 KB · Visninger: 79
Spennende @Spirenummer3! Synes den ser litt positiv ut, definitivt prøv å ta ny test i dag!

Tør ikke helt å melde meg inn her da jeg spontanabortert for 3 uker siden så kroppen er fortsatt veldig rar, men jeg trooor jeg hadde EL på lørdag 24jan. (Hadde skikkelig sterke smerter i noen timer).

Tester fortsatt positiv på graviditetsprøver, men det er pga SA’en. Men nå er streken så svak at hvis jeg tar en prøve om 5-6 dager så vil jeg muligens få et ordentlig svar. Krysser fingrene, selv om jeg ikke engang er sikker på om jeg har hatt EL. (Men er håpefull!)

Ingen endring på testen i dag.. ser fortsatt en skygge, men tror egentlig bare at det er det:bored:
Jeg har nok så utrolig lyst på 2 streker at øynene mine ser mer enn det som er:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20260130_091633_Gallery.jpg
    Screenshot_20260130_091633_Gallery.jpg
    164,9 KB · Visninger: 49
IMG_1053.jpeg

Fikk den her på tidligtest igår, 9 dpo - og fikk strek på samme testen i dag å. Nå har jeg ikke flere tidligtester, men vanlig bp strimmel viser svaaaaak strek, for svak for å få med på bilde tror jeg :hilarious:

Jeg tør ikke å håpe på noe jeg da.. men håper er jo der likevel :smiley-angelic001

Back
Topp