Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅååååhSkulle bare kjapt teste før jeg la meg, og jaggu ble den positiv?! Er ikke dette strek?Kom etter 3 minutter!

Jo. Dette ser jo jeg også. Åh. Spennende. Tar du ny nå i dag?Skulle bare kjapt teste før jeg la meg, og jaggu ble den positiv?! Er ikke dette strek?Kom etter 3 minutter!
Ja, må det! Må bare kjøpe meg nye tester førstJo. Dette ser jo jeg også. Åh. Spennende. Tar du ny nå i dag?

Definitivt noe på gangSkulle bare kjapt teste før jeg la meg, og jaggu ble den positiv?! Er ikke dette strek?Kom etter 3 minutter!
Krysser fingrene for at strekene kommer frem tydelig på neste test!Ingen endring på testen i dag.. ser fortsatt en skygge, men tror egentlig bare at det er det
Jeg har nok så utrolig lyst på 2 streker at øynene mine ser mer enn det som er![]()
Blir så spennende å se neste test!Skulle bare kjapt teste før jeg la meg, og jaggu ble den positiv?! Er ikke dette strek?Kom etter 3 minutter!
SnikerDpo9: negativ BP vanlig, men litt økt lhtest
Men er det ikke strek her???Jeg ser en grei skygge her!Dpo9: negativ BP vanlig, men litt økt lhtest
Er det ikke bare evap eller vanlig skygge?SnikerMen er det ikke strek her???
Har den litt farge og? Synes den er veldig tydeligVis vedlegget 478520
Fikk den her på tidligtest igår, 9 dpo - og fikk strek på samme testen i dag å. Nå har jeg ikke flere tidligtester, men vanlig bp strimmel viser svaaaaak strek, for svak for å få med på bilde tror jeg
Jeg tør ikke å håpe på noe jeg da.. men håper er jo der likevel![]()

Hvor er du på DPO? Spennende!Skulle bare kjapt teste før jeg la meg, og jaggu ble den positiv?! Er ikke dette strek?Kom etter 3 minutter!